Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

41% naisista saa orgasmin joka yhdynnällä?

Vierailija
17.09.2011 |

Näin just yks tv ohjelma väitti, minä saan ehkä joka kymmenennellä kerralla, useimmat kerrat annan säälistä ja vain harvoin n.1 kk olen niin virittyny että saan orgasmin, olenko toivoton vai onko testi prosentit valehtelua. nim: oishan se kivaa saada yhtä useesi ku mieski

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei mies satu oleen ttaiosi tava ja viitseliäs naisensa tyydyttämisen suhteen. pelkällä kullin lykkimisellä harvemmin saa. kyllä näin on.

Vierailija
42/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi suurin osa miehistä sekoittaa orgasmin ja siemensyöksyn, joka ei sinällään tunnu miltään, niin kuin ei naisen ejakulaatiokaan. Toinen vain vahvistaa toista ja toisen aiheuttamaa lihaskouristelua. Että, turha miehiä on kadehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan joka kerta, useimmiten vieläpä liian herkästi ja ennen miestä. Ilman kunnon lämmittelyä ei portit aukene, sillä lopputulos on meillä taattu :)

Vierailija
44/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin saan joka kerta, ja kuten edellinen kirjoitti niin meilläkin usein minä ennen miestä, ja yleensä saan enemmän kuin yhden.

Vierailija
45/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska puhetta.

Tai sitten olen vain katkera.

Vierailija
46/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin väärinkäsitys - justhan oli juttua siitä, miten harvat naiset yhdynnässä saavat! Itse hyvinkin kokeneena (;-D) 40-vuotiaana naisena en voi saada yhdynnässä, mutta muuten kyllä helpostikin useita kertoja:-). Älkää naiset ja tytöt takertuko siihen yhdyntään, se on usein vähän niinkuin miestä varten suunniteltu juttu, te voitte saada sitä ennen ja sen jälkeen ja jos hyvin käy, siinä välissä;-D! Itse nautin suuresti muutamia vuosia sitten hoksaamastani jutusta: voin laueta aina uudelleen ja uudelleen ja uudelleen....10. kerran jälkeen voi jo vähän väsyttää;-D.

Vierailija
47/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko. Ihan samahan se on saako nainen vai ei. Jokainen huolehtikoon omista orgasmeistaan. Jos ei tule niin ei tule. Mitäpä sitten? Kuka helvetti jaksaa sen 15-30 minuutin esileikin, jonka jälkeen nainen _ehkä_ on märkä ja sitten pitäisi vielä hoitaa sille orkku? Joo ja haistakaa jo p*ska...

Ehkä nainen tarvii ne pusut, hyväilyt, kauniit sanat sun muut kiihottuakseen. Mies tarvii vain naisen. Oisko tässä vähän aikaa sitten tarkastella, että kuka sen suhteen ottaakaan vakavasti ja kumpi OIKEASTI tykkää toisesta?

Vierailija
48/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin saan yhdynnässä joka kerta orgasmin, yleensä 2 - 3. Ollaan oltu yli 10 vuotta yhdessä ja on alle 10 yhdyntää, etten jostain syystä ole saanut orgasmia. Meillä minä saan miestäni nopeammin.

Vierailija
49/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas huomannut, että kierron puolessa välissä saan yhdynnässä helpommin orgasmin, mut etenkin kierron lopussa se on harvinaista herkkua.

Yhdessä ollaan oltu myös yli 10 vuotta.

Vierailija
50/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sillä ei ole mitään merkitystä onko mies taitava, että nainen saisi orgasmin. Itse saan aina oli mies minkälainen sängyssä vaan. Tai sitten en ole törmännyt huonoihin. Kyllä naisenkin pitää tehdä sen orgasmin eteen muutakin kuin maata selällään kuin lahna.

Vierailija
51/51 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tarvita muuta kuin yhdyntä. Tietysti esileikki on ihanaa ja parantaa koko tapahtuman laatua, mutta orgasmeihin se ei juurikaan vaikuta.