Sain vakituisen työpaikan 5 min. haastattelun perusteella
Kysyivät pari kysymystä ja rupattelimme muuten mukavia. Olikohan jo etukäteen päätetty, että saan sen? Muut kandidaatit haastateltiin perusteellisemmin.
Kommentit (7)
Itse sain vakipaikan jo ennen kuin valmistuin. Soitin työharjoittelupaikkaa ja jo toisessa puhelinkeskustelussa kerrottiin, että mulla odottaa myös työpaikka. Ekana harjoittelupäivänä ennen työvuoron alkua myös pomo sanoi, että sitten kun valmistun, niin siellä on vakiduuni mulle. Näin pk-seudulla lähihoitajana(ylläri) :D
Jaa-a, paha sanoa että oliko etukäteen päätetty.
Mutta hauskahan se on saada töitä noin helpolla, itselläni ainakin oli aika hassu fiilis kun sain töitä lauantai-illan kymmentä vaille yhdeksän kaljanhakureissulla. ;P
Sain paikan 1,5 minuutissa. Otin tulevalta pomolta poskeen ja paikka oli mun!
Ai että
Ai että
Ai että...
Varmaan aika huikea fiilis tietää olevansa niin lahjaton, että ainoastaan seksillä pääsee töihin. Kyllä ehdottomasti kannattaa olla ylpeä.
mä sain vakipaikan ilman haastattelua... muita hakijoita oli haastateltu, mulle ei sopinu ne niiden ajat (olin just sairaalassa)
mulla on variduni johon pääsin täyttäm'llä lomakkeen, ja menemällä se mukanani "haastatteluun" jossa kysyttiin lähinnä et lomakkeen tiedot piti paikkansa ja työ oli mun :)
Eli ite "haastattelu" oli n. minuutin.
Kysessä kaupan ala.