Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pettää, vai pettääkö?

Vierailija
16.09.2011 |

Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että miehelläni on varmaankin jotain sutinaa työmatkoillaan. Esitän todisteet ja sitten saatte joko haukkua minua tai auttaa.

Mies käy 1-2 x kuussa muutaman päivän työreissulla työpaikkansa ulkomaan toimistolla. Ensimmäisen matkan jälkeen noin puoli vuotta sitten tuli kiukkuisena kotiin ja valitti kuinka parisuhteemme ei ole hyvä, elämä on "sitä samaa" ja ankeaa jne (meillä on 2 pientä lasta, duh). Olin täysin hämmentynyt mistä tämä johtui, ei meidän elo mitään onnenhuumaa ole, mutta ihan ok-arkea. Ei ole koskaan aiemmin ottanut tämmöistä asiaa puheeksi.

No, kivittäkää, mutta epäilys heräsi kun miehen puhelimeen ilmestyi lukitus, eli puhelinta pääsi käyttämään vain kirjaamalla tietyn koodin. Minä tietysti että mikäs tämä juttu on, ja pyysin saada tietää koodin (mitä jos tulisi vaikka hätätilanne enkä löytäisi omaa puhelintani tms.), jonka mies sitten antoi. Ja sitten menin ja tutkin sen puhelimen. Siellä oli ulkomaiselta naistyökaverilta viestejä, joista suurin osa oli normaalia työsepustusta, mutta sitten yhtäkkiä "nähdään pian luonasi". Tämä taisi tarkoittaa että nainen tulee Suomen toimistolle. No, sitten mies tulikin kipeäksi kun nainen oli Suomen toimistolla, ja hän lähetti miehelle viestin: "MISS U". Mitä helvettiä??? Kuka tollasta lähettää?

Sitten oli toinen viesti, jossa kertoi ajattelevansa miestä ja perhettänsä

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan tähän tullut mitään edistystä, onko tilanne rauhoittunut? =)

Vierailija
2/23 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi minuakin tietää.

Mies kuulostaa kovin tutulta. Itse olen eräässä suomalaisessa IT firmassa ja vastaavia isiä riittää paljonkin tässä meidän puljussa ainakin. Matkoja ulkomaille, koodit puhelimessa ja pc:ssä, menevä työ ja kotona. Rankka arki, josta ei puhuta vaimon kanssa kuitenkaan, kiva työkaveri jonka kanssa juttu sujuu ihan eri ympyröissä kuin kotona ja siinä se on.

Toivottavasti ap:llä elämä kunnossa kuitenkin. Itse olisin ottanut puheeksi ja käynyt tilanteen läpi, sanonut myös että jos sortuu pettämään niin pitää samalla ymmärtää että minun lisäksi pettää myös lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on puhtaat jauhot niin ei suutu. Ehkä kokeilen tota tekstarikikkaa niin pääsisin ainakin niistä selvyyteen. Tai jos vaan onnistun, niin yritän päästä sen työkoneelle jos se on hillonnut sinne jotain viestienvaihtoa.

Kun tässä on asioita, jotka puhuvat senkin puolesta, ettei mitään ole välttämättä (ainakaan kovin paljon) tapahtunut. Mies on innolla suunnitellut tulevaisuutta, isoja juttuja mun kanssa, ei kai se sellaista tekisi jos olisi joku sivusuhde meneillään? Ja olisko se niin tyhmä, että säilyttäis monen kuukauden takaista miss u -viestiä kännykässään? Toisaalta, niin mäkin varmaan säilyttäisin jos sellaisen saisin joltain ihanalta ihastukseltani...

Ja sitten toisaalta, tiedän että muutama sen ystävistä on pettänyt vaimojaan eikä mies ole suhtautunut siihen kovin tuomitsevasti, oikeastaan vain todennut asiasta. Joten en oikein tiedä, mitä se asiasta edes ajattelee.

ap

Siis JOS oletetaan että niillä on jotain sutinaa (mikä kyllä vaikuttaa todennäköiseltä). Eli olin ihan mielettömän ihastunut työtuttuun. En nyt jaksa tarkemmin sitä eritellä, mutta siis samaan aikaan kun viestittelin tämän miehen kanssa kuumia ja flirttailevia viestejä, suunnittelin oman aviomieheni kanssa tulevaisuuden juttuja.

Eli ap: miehelläsi voi olla suhde vaikka hän suunnittelisi kanssasi tulevaisuuden suuria juttuja.

Vierailija
4/23 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihmekös tuo jos teidän elämä on "ihan ok-arkea". Kuka helkutti sellaista jaksaa montaa vuotta ja miten ne lapset liittyy tylsään elämään. Ei se tarkoita, että kaiken muun elämän pitää loppua jos tulee lapsia.

Niin ja toisekseen, tuo kännyköiden urkkimen on laitonta. Ja joissain työpaikoilla voi olla ohjeena, että älypuhelimisessa on käytettävä suojakoodia.

Kolmantena sanoisin, että aika laimeita viestejä. Kenties miehesi on keskustellut henkevästi tuon saisen kanssa, mutta voin kokemuksesta sanoa, että jos siinä olisi jotain kunnon touhua mukana, niin tekstarit olisivat hieman toista luokkaa ;)

Mutta kuten täälläkin on sanottu, päästä miehesi pälhästä ja annan hänen mennä....

Vierailija
5/23 |
29.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap?

Vierailija
6/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viesti samaa paskaa.

Vierailija
7/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli toinen viesti, jossa kertoi ajattelevansa miestä ja perhettänsä

Vierailija
8/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli toinen viesti, jossa kertoi ajattelevansa miestä ja perhettänsä ja sitten sydän (miehen veli oli sairastunut vakavasti). Sydän??? Ymmärtäisin jos olisivat läheisiä työkavereita, mutta näkevät vain 1-2 kertaa kuussa pari päivää. Ei mun läheisimmätkään miestyökaverit, joita olen tuntenut vuosia, lähettele mulle ikävää tai sydämiä, oli mitä tahansa tapahtunut.

Mies pitää työkonettaan myös lukittuna salasanan takana, enkä saa koskea siihen lainkaan.

Ja joo, kävin tsekkaamassa akan facebookissa. Se on aivan järjettömän seksikäs.

Seuraava työmatka on ensi viikolla. Mä tulen hulluksi kun tuntuu, että tässä on jotain säpinää takana. Onko, vai olenko mä luulotautinen? Voinko ottaa tätä puheeksi mitenkään? Tiedän, että en olis saanut kurkkia sen kännyyn. Itsepähän tässä kärsin. Mutta mun kännykkä ja sähköposti on aivan vapaasti miehen katsottavissa, ei mull ole mitään salattavaa.

En luota mieheen 100% muutenkaan. On valehdellut asioista, ei mistään vakavasta, mutta on kumminkin.

Pitkä tarina, toivottavasti joku jaksoi lukea.

Vierailija
9/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin harvoin naisella heittää päässä, jos epäilee, että mies pettää. Yleensä naisen vaisto on siis oikeassa. Tietty poikkeuksiakin voi olla, jos nainen vaikka on menneessä tullut petetyksi tai on jotain mielenterveysongelmia, mutta yleensä se on siis niin päin ennemmin, että ei halua uskoa ja sit kun rupee epäilemään, niin sitä muuttunutta käytöstä on jo aika paljon.

Vierailija
10/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyteni ei heitä, eikä mulla ole traumaattisia kokemuksia menneisyydestä siitä, että mua oltaisiin petetty.

Mitä helvettiä mä teen? Pitääkö mun etsiä jostain lisätodisteita ennen kuin alan syyttämään tai kysymään? Mitä jos se ei petäkään ja alan syyttelemään, siinäkin menee parisuhde pilalle?

ap

Vierailija
11/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ainakin ihastusta on ilmassa. Noita sattuu ja niitä ei pitäisi ruokkia. Vaikea sanoa, auttaisiko puheeksi ottaminen... Mies voisi järkiintyä tai sitten vain helpottuisi, kun tiedät asiasta.

Minä varmaan olisin niin uhkarohkea ja kysyisin ja ilmoittaisin, mitä tapahtuu, jos sotkeutuu muihin. Ja sitten sanoisin, että päätä mitä päätät. Sinä et oi tietään, missä mennään, jos mies ei halua kertoa, muta minusta tuossa on ihan tarpeeksi aihetta puuttua.

Minä en jättäisi miestäni tuollaisen takia, mutta en myöskään katselisi mitään jatkuvaa suhdetta.

Vierailija
12/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota puheeksi miehesi kanssa mutta älä syyttävästi vaan ystävällisessä mielessä kysy mikä on homman nimi ja kerro ite rehellisesti että oot tsekannu puhelimen kun sulla on ollu epäilyksiä.. mies tietenkin kieltää mutta kerro todisteet ja oma vaistosi. tuollaisessa epätietoisuudessa eläminen on todella kuluttavaa ja lapset kärsii. kerro myös miltä miehestäsi tuntuisi jos sinulla olisi tuollaista säpinää työkaverisi kanssa..

Vierailija
13/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ihastukset, ihan ok ja pitkässä parisuhteessa niitä sattuu, mutta kun tilanne on se, että olisi niin helppoa pettää työmatkoilla. Ne kunnollisimmatkin pikkulapsiperheiden miehet tunnetusti lähtevät hakemaan piristystä ankeeseen arkeen varsinkin, jos joku yliseksikäs nainen innostuu.

Mä en tiedä haluanko tietää. Siis tietysti haluan, hajoan tähän epävarmuuteen, mutta en tiedä jaksanko sitä riitaa mikä tästä seuraa. Sitäpaitsi sen naisen rinnalla mä en ole mitään eikä kenenkään itsetunto tykkää siitä että jää kakkoseksi.

Toiseksi jos käy ilmi että on pettänyt, mä luulen että ainoa vaihtoehto on ero. Pienet lapset joista toinen sairas, iso laina... noh, kyllähän muutkin ovat selvinneet kaikenlaisesta.

Pitäiskö mun jotenkin yrittää vielä nuuskia sen työkoneelta työsähköpostit?

ap

Vierailija
14/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niillä jotain sutinaa on. Etenkin jos sulla itselläsi on sellainen epäilys.

Vierailija
15/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin anna akkusi kulua loppuun siten, että olette juuri lähdössä esim. kauppaan ja pyydäs sitten matkalla että saat lainata miehen kännykkää jotta voit lähettää _tekstiviestin_. Tällä konstilla pääset luvan kanssa tekstiviestejä tonkimaan, ja voit sitten sanoa vahingossa löytäneesi ne flirttailuviestit.

Jätäppä lapset hoitoon, kun tuon teet....

Vierailija
16/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kommentoida vielä.

Vierailija
17/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläs on puhtaat jauhot pussissa, niin sun kyselyistä ei teidän parisuhde mene pilalle. Miehes vaan hymähtää, et kulta, mitä sä nyt tollasta....mut jos suuttuu, niin selvä peli. Kyllä sä olet ihan oikeilla jäljillä mun mielestä, ei kukaan lähetä työkaverille mitään miss u- viestejä, ellei niillä ole jotain...

Mun ex on nyt kans just toisen naisen luona (meidän ero ei vielä ihan selvä) ja mua raastaa ja syö niin hirveesti, joten voin kuvitella sun tunteet.

Vierailija
18/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän ihastukset, ihan ok ja pitkässä parisuhteessa niitä sattuu, mutta kun tilanne on se, että olisi niin helppoa pettää työmatkoilla. Ne kunnollisimmatkin pikkulapsiperheiden miehet tunnetusti lähtevät hakemaan piristystä ankeeseen arkeen varsinkin, jos joku yliseksikäs nainen innostuu.

Totta.

Mä en tiedä haluanko tietää. Siis tietysti haluan, hajoan tähän epävarmuuteen, mutta en tiedä jaksanko sitä riitaa mikä tästä seuraa.

Haluat. Et voi elää epävarmuden kanssa. Pelkästään epävarmuus pilaa välinne ja aiheuttaa riitoja. Ja mitä pidempään odotat, sen syvemmälle miehesi uppoaa sivusuhteessaan.

Sitäpaitsi sen naisen rinnalla mä en ole mitään eikä kenenkään itsetunto tykkää siitä että jää kakkoseksi.

Oletpa. Olet miehesi vaimo ja lastenne äiti. Se on iso asia.

Toiseksi jos käy ilmi että on pettänyt, mä luulen että ainoa vaihtoehto on ero. Pienet lapset joista toinen sairas, iso laina... noh, kyllähän muutkin ovat selvinneet kaikenlaisesta.

Ero ei ole todellakaan ainoa vaihtoehto. Mieti tarkkaan, mitä haluat.

Pitäiskö mun jotenkin yrittää vielä nuuskia sen työkoneelta työsähköpostit? ap

Harvemmin miehet mitään tunnustaa, vaikka olisivat jääneet rysän päältä housut kintuissa kiinni. Jos pystyt urkkimaan lisää, tee se.

Vierailija
19/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa huomioon sellainen seikka, että esim. minun työpuhelimessani on automaattisesti suojakoodi työnantajan toimesta. Sitä ei voi poistaa. Ja työläppärissä on suojaukset myös automaattisesti. Kumpaankaan ei saa päästää ketään käsiksi, salasanat on todellakin salattava. Ei tulisi mieleenkään kertoa salasanoja miehelle. Eikä se fiksuna ihmisenä kyselisikään.

Vierailija
20/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on puhtaat jauhot niin ei suutu. Ehkä kokeilen tota tekstarikikkaa niin pääsisin ainakin niistä selvyyteen. Tai jos vaan onnistun, niin yritän päästä sen työkoneelle jos se on hillonnut sinne jotain viestienvaihtoa.

Kun tässä on asioita, jotka puhuvat senkin puolesta, ettei mitään ole välttämättä (ainakaan kovin paljon) tapahtunut. Mies on innolla suunnitellut tulevaisuutta, isoja juttuja mun kanssa, ei kai se sellaista tekisi jos olisi joku sivusuhde meneillään? Ja olisko se niin tyhmä, että säilyttäis monen kuukauden takaista miss u -viestiä kännykässään? Toisaalta, niin mäkin varmaan säilyttäisin jos sellaisen saisin joltain ihanalta ihastukseltani...

Ja sitten toisaalta, tiedän että muutama sen ystävistä on pettänyt vaimojaan eikä mies ole suhtautunut siihen kovin tuomitsevasti, oikeastaan vain todennut asiasta. Joten en oikein tiedä, mitä se asiasta edes ajattelee.

ap