Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän miehet teille välillä jotain pieniä

Vierailija
16.09.2011 |

kivoja asioita vai olenko mä ainoa kenen ei tee koskaan mitään pyytämättä?

Esim. tuo kaupasta jotain hyvää, tee aamu-tai iltapalaa sulle, järjestä koko perheelle jotain kivaa tekemistä jne?

Jos mä en ole tehnyt ruokaa, niin mies lämmittää jääkaapista itselleen jotain syötävää kysymättä olenko mä syönyt. Jos nousee ennen mua aamulla, niin tekee vain itselleen ja valillä lapsillekin aamupalaa, mutta ei koskaan mitään mistä mä tykkään. Tai no, äitienpäivänä mulle tehdään aamupala.

Jos mä en pääse kauppaan ostamaan viikonlopun herkkuja, niin tuo ei taatusti tuo mulle mitään kaupasta.

Mä yritän huomioida mun miestä pienillä asioilla arjessa ja mua ottaa tosi paljon pattiin, kun mun mies ei tee ikinä mulle samaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yllättää pihvi-illallisella, varaa elokuvaliput, tuo vaikka leivoksia kauppareissulta jälkkäriksi, tms.

Vierailija
2/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies kattoo lasten perään sen verran että jos en oo seiskaksi herännyt keittämään niille puuroa niin se pukkaa minut sängystä lattialle että herään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. No, aamukahvit keittää myös minulle, jos joskus todella harvoin herää ennen mua. Mutta ei ole ikinä yllättänyt kukilla, suklaalla, leffaan viemällä, iltapalalla tms. Jos sanon, että "laita ruoka", niin laittaa. Jos en sano, niin ei laita. Ei siis puhettakaan siitä samasta, mitä mä olen aikaissemmin tehnyt, siis noita pieniä kivoja ylläreitä. Enää en jaksa vaivautua.

Vierailija
4/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee.. ja jos jotain pyytää vaikkapa kaupasta niin yleensä just se unohtuu jollei oo ainut muistettava ollut. vaikka olis mikä merkkipäivä niin ei.

Vierailija
5/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma se on sekin, en jaksaisi aina katsoa sitä kun se makaa sohvalla ja katsoo televisiota, koskaan ei tee ruokaa, ei osta kaupasta mitään ruokaa vaan pelkästään herkkuja karkkeja keksejä..

Vierailija
6/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkipäivinä muistaa sen takia, kun oln siitä vuosia meuhkannut. Eli ei sekään tunnut sitten aidolta, mutta parempi sekin kun ei koskaan mitään.

Vierailija
7/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kukkia (silloin tällöin, ettei käy rutiiniksi), herään lasten kanssa sekä vien lapsia uimaan ym. sellaiseen jotta kauniimpi osapuoli saa olla rauhassa.

Kauniimpi osapuoli taas tekee toisinpäin.

-M35-

Vierailija
8/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei haittaa kun on muuten niin hyvä mies ja isä. Teen ite sen mitä kaipaan :-).

Vierailija
9/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensa kanssa, joten sekään ei pelasta mitään. Ei tee heidän kanssaan koskaan mitään. Kerran vuodessa tekee nuorempien kanssa jotain ja yleensä silloinkaan ei pysty keskittymään lapsiin vaan tekee samalla jotain hommaa.

Vierailija
10/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ihan samanlainen. Mun mielestä parisuhdetta piristäisi pieni huomaavaisuus ja romantiikka: pienetkin jutut, kuten kukat, lahjat, herkut, spontaani helliminen jne. piristävät suhdetta ja osoittavat, että toinen välittää.

Mies kyllä odottaa multa tällaisia, mutta itse elää vain omaa napaa tuijottaen.

Vierailija
11/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä mä olen yrittänyt sanoa mutta ei mene jakeluun. Olis ihana, jos tekis joskus JOTAIN ilman että pyydän. Veisi edes lapset ulos. Ehdottaisi edes JOSKUS että voisi viedä lapset johonkin että saan olla hetken rauhassa tai vaikka vaan siivota yksin ilman, että joku on puntissa kiljumassa.

Ennen lapsia järjesti kivoja yllätyksiä synttärinä, nykyisin vie enää syömään :(. Mäkin järjestin ennen joskus jopa isojakin yllätyksiä, hankin lastenhoitajan ja vein meidät hotelliin yöksi tmv., mutta kun mies ei tehnyt edes sitä pienintäkään (kukat tai suklaalevy ois ihan jees), olen luovuttanut.

Mun mies vaan on todella itsekäs perusluonteeltaan, ja ottaa mut näköjään aivan itsestäänselvyytenä. Se surettaa, sillä mä en tiedä miten saisin sen arvostamaan mua ilman että sorrun johonkin typerään kuten sanomaan, että kyllä mä muille kelpaisin jos sä et arvosta...

Vierailija
12/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei ole koskaan muistanut hääpäiväämme millään tavalla. Eli ei arkena, ei juhlana.

Vierailija
13/14 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele erotilastoja. Me ollaan sentään oltu yhdessä 15 vuotta ja yhdellä kädellä voi laskea miehen "yllätykset".

Vierailija
14/14 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos johonkin mennään yhdessä niin se olen minä joka kaiken järjestää.