Miten vietätte isänpäivää huomenna?
Mietin, vietettäiskö päivä ruokaillen kotona vai jonnekin ravintolaan syömään.
Illalla mennään salille, se on lapsen isän toive.
Kommentit (10)
En mitenkään. Isäni on kuollut, lasteni isä on kuollut, eikä miniä ole koskaan nähnyt omaa isäänsä. Helppo isänpäivä.
Käyn kyllä katsomassa Martti Ahtisaaren hautamonumenttia joka paljastetaan huomenna Hietaniemen hautausmaalla. Tai oikeastaan näin sen jo torstaina, mutta vartiontiliike esti menemästä tarkastelemaan sitä lähempää.
Viedään kynttilät appiukon ja mieheni ukkien haudoille, sekä muistolehtoon isälleni.
Miehiä juhlitaan jo 365 päivää vuodesta. Eiköhän se riitä.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ
x365
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto iskälle ja syömään.
Äiskä siis antaa suikkarin.
Vierailija kirjoitti:
Miten meitä juhlitaan joka päivä? Omat juhlani varmaan katosivat postissa.
Vierailija kirjoitti:
Koitappa pidättää hengitystä 10 minuuttia.
Mieheni isänpäivä menee siten, että aamulla lapset herättää ja antaa omatekemät yllätyslahjat, minä ostamani lahjat (jotka hän saanut itse valita). Aamupala ja -kahvit tehdään valmiiksi, mutta ei kylläkään tarjoilla sänkyyn. Päivän mittaan valmistetaan ja syödään isänpäiväherkkuja ja ylipäätään tehdään juttuja, mitä päivänsankari itse toivoo. Jossain välissä viedään muistamiset omille isillemme, mutta usein heidän muistamiset hoidetaan jo lauantaina, jotta isänpäivä saadaan olla kotona. Illalla sitten aikuisten juttuja, kun lapset menneet nukkumaan. Äitienpäivä menee pitkälti samalla hyväksi todetulla kaavalla.
Ei mitenkään, amerikkalainen markkinointitapahtuma