Selvännäkijä pitkästä aikaa linjalla,autan jos voin,kysy,
Kommentit (60)
52:
Olenko nyt onnellisimmillani, mitä koskaan tulen olemaan? Onko mieheni "se oikea" vai onko joku muu? Tuleeko meille vielä lapsia? Tai minulle jonkun muun kanssa?
Olenko terve? Eroanko miehestäni?
uudella tasolla, vai olenko antanut periksi ja tavallaan uhrannut itseni muiden vuoksi?
työhön päädyn, kun uusi työ löytyy jo olemassa olevan rinnalle?
Voinko saada lapsia?
Kohta 5 vuotta niin järkyttävän yksin, ettei mitään rajaa....
kyselee kahden lapsen yh
lapsettomuushoitojen jälkeen!! Tuleeko meille kaksi vauvaa (kaksi alkiota siirrettiin) vaiko vain yksi?
onnistuuko,milloin
52
ööö...otit mun numeron
-52 tosta ylempää
Älkää merkatko itsellenne numeroita - numerohan tulee siihen kysymykseenne kun olette painaneet lähetä viestiä -nappulaa.
Älkää merkatko itsellenne numeroita - numerohan tulee siihen kysymykseenne kun olette painaneet lähetä viestiä -nappulaa.
Niin mut jos laittaa jonkun numeron siihen viestiinsä niin sitten kun sitä lainaa, niin näkyy vastauksessa kenen viestiin on vastattu
Haaveena toinen lapsi, vieläkö mahdollista ja milloin? Saanko myöhemmin uusia töitä?
Mukavaa katselmusta!
No joo, mutta jos minä vaikka valitsen numero kuuskytkolmosen, niin sitten meitä on kaksi kuuskytkolmosta, kun myös se "oikea" kuuskytkolmonen on kuuskytkolmonen. Mistä me sitten tietäisimme, kenelle kuuskytkolmoselle selvännäkijämme vastaa.
Siksi minusta on yksikertaisempaa ja selkeämpää, että olemme just vaan se numero, joksi tämä ketju meidät ketjuttaa. Näin niinkuin subjektiivisen mielipiteeni lausuisin.
Niin mut jos laittaa jonkun numeron siihen viestiinsä niin sitten kun sitä lainaa, niin näkyy vastauksessa kenen viestiin on vastattu
laittoivat numeronsa otsikkoriville - otsikkorivi kun ei kulje lainauksen kanssa.
Saadaanko neljäs lapsi, kumpi tulee?
onko uusi kiinnostukseni kohde mulle sopivampi?
saanko enempää lapsia?
-meri-