Joku ihmettelee, mihin kuninkaallisia tarvitaan?
Minä ainakin haluan katsella heitä ja lukea heistä mieluummin kuin jostain BB-tähdistä.
Tässä Victoria juuri sellaisena kuin kuninkaallisen prinsessan olen aina kuvitellut olevan.
http://www.saccny.org/wp-admin/uploads/1788737260.jpg
Kommentit (2)
Mielestäsi kuninkaallisia tarvitaan vain juorulehtien täytteeksi? Olen kyllä samaa mieltä,muuta virkaa niillä ei ole.
Mutta jos ajatellaan rahamäärää mikä moisiin valtiontaholta laitetaan,on se aivan naurettavaa.
Minua kiinnostaa kuninkaallisten toiminta. Victorian kiinnostuksen kohteita ovat mm. vammaiset lapset, vammaisurheilu, ilmaston ja Itämeren suojelu. Danielia kiinnostaa erityisesti lasten ja nuorten hyvinvointi ja syrjäytymisen estäminen. Silvia ja Madeleine toimivat Childhood-säätiössä lasten hyvinvoinnin edistämiseksi. Espanjan Felipeä ja Letiziaa kiinnostaa terrorismin uhrien auttaminen, Letiziaa myös lasten hyvinvointi ja terveysasiat, mm. ihosyövän leviämisen estäminen. Luetteloa voisi jatkaa pitkään. Kuninkaalliset, myös miehet, toimivat hyvin aktiivisesti hyväntekeväisyysjärjestöissä ja ajavat hyviä asioita.
Mielestäsi kuninkaallisia tarvitaan vain juorulehtien täytteeksi? Olen kyllä samaa mieltä,muuta virkaa niillä ei ole.
Mutta jos ajatellaan rahamäärää mikä moisiin valtiontaholta laitetaan,on se aivan naurettavaa.