Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka kotona lapsen kanssa

Vierailija
16.09.2011 |

ei siis puhuta nyt ihan pienestä vauvasta vaan leikki-ikäisestä, 1-3 vuotiaasta. Kuinka paljon lapsellanne on "sosiaalista toimintaa", että näkee muita lapsia yms? Kuinka usein, onko sisaruksia kotona yms.? Ja kuinka paljon tuon ikäinen tarvitsee leikkikaverikseen oman ikäistä seuraa? Itse olen vuoden ikäisen kanssa kotona ja jos leikkipuistoon sattuu osumaan samaan aikaan lapsia niin, joo, kyllä meidän poika katselee ja tarkkailee, mutta ei vielä leiki heidän kanssaan. Lisäksi käydään kerran viikossa taaperojumpassa ja noin 2-4 krt kuussa nähdään paria kaveria joilla samanikäiset lapset. Lisäksi 1-2krt kuussa lapseni sukulaistytöt (7 ja 11 vuotiaat) leikkivät hänen kanssaan, kuitenkin reilusti vanhempia ovat. Minä itse ja mieheni tietenkin leikimme pojan kanssa päivittäin ja näkeehän hän myös muita ihmisiä esim. kaupassa, mutta ei sellaista "läheiskontaktia" toiseen lapseen esimerkiksi edes joka viikko välillä (ei ole siis sisaruksia). Pitäisikö meidän enemmän olla toisten lasten kanssa? Anteeksi tosi sekava kirjoitus, valvottu yö takana tekee tehtävänsä :< D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme