Kamala haloo että ope maksaa tekstarinsa (vanhemmille) itse.
Nykyään kun on olemassa vaikka mitä tekstaripaketteja joiden kanssa ei niiden hinta ole paljon mitään niin onko kamala rahallinen menetyst hankkia sellaista?
Jos kunnassa ei ole esim. tuota Wilmaa käytössä niin kuin meillä.
Ajattelin vaan kun itse olen aina saanut sairauspoissaolotekstareista sun muista kuittauksen opelta.
Kommentit (23)
Hä? Maksaako koulu opettajan vaatteetkin?
:D :D :D :D :D
ja todella epäasiallinen käytäntö, jos jatkuvasti edellytetään työpuheluiden ja tekstiviestin lähettämistä työntekijän kustannuksella. Toki joskus jonkun poikkeuksen voi tehdä, mutta jatkuva käytäntö tuollainen ei saa olla.
Omista sairaspoissaoloista ilmoittaminen on sitten eri asia. Tuskin niitä kenelläkään koko ajan on, ja kyllähän opettajatkin ilmoittavat OMAT poissaolonsa koululle!
omasta pussistaan työhön liittyviä puhelinkuluja. Vähintään oman puhelimen käytön saa laskuttaa kululaskulla, ellei ole työpuhelinta tai puhelinetua.
voinko tulla sijaistamaan tai mitä milloinkin työhön liittyvää asiaa. Lisäksi meidän on PAKKO SOITTAA omat sairauspoissaolot pomolle, kirjallisena ei kelpaa. Että tuleehan siitäkin laskua...
voinko tulla sijaistamaan tai mitä milloinkin työhön liittyvää asiaa. Lisäksi meidän on PAKKO SOITTAA omat sairauspoissaolot pomolle, kirjallisena ei kelpaa. Että tuleehan siitäkin laskua...