Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään on etätyöpäivä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki eivät pysty tekemään.

Epäreilua toisia kohtaan.

Edellisessä työpaikassa ei saanut tehdä, kun ei saman firman ulkomaan toimipisteessäkään tehty.

Mun töitä ei etänä pysty tekemään.

Kuuseen tällaiset päivät, tuovat eriarvoisuutta lisää ihmisten välille.

Vierailija
2/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki eivät pysty tekemään. Epäreilua toisia kohtaan. Edellisessä työpaikassa ei saanut tehdä, kun ei saman firman ulkomaan toimipisteessäkään tehty. Mun töitä ei etänä pysty tekemään. Kuuseen tällaiset päivät, tuovat eriarvoisuutta lisää ihmisten välille.

En tajua että jos joku ei saa hommattua kotiin nettiliittymää, kaikkien pitäisi kökkiä toimistossa sen takia. Mutta meidän tiimissä taidetaan luottaa työntekijöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi sulta pois jos joku muu kuin teidän perheen jäsen voi työskennellä kotoa?

Puhtaasti ammatin ja työpaikan valinta kysymys :)

Ja ajatteles, kun ME muut työskentelemme kotoa, on sinulla ja miehelläsi mukavampi mennä töihin kun ei ole ruuhkaa.

Emmekä tänään saastuta autoillammekaan! Joten perheesi saa hengittää parempilaatuista ilmaa.

Vierailija
4/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki eivät pysty tekemään. Epäreilua toisia kohtaan. Edellisessä työpaikassa ei saanut tehdä, kun ei saman firman ulkomaan toimipisteessäkään tehty. Mun töitä ei etänä pysty tekemään. Kuuseen tällaiset päivät, tuovat eriarvoisuutta lisää ihmisten välille.

En tajua että jos joku ei saa hommattua kotiin nettiliittymää, kaikkien pitäisi kökkiä toimistossa sen takia. Mutta meidän tiimissä taidetaan luottaa työntekijöihin.

Kyse voi olla ihan työnluonteesta, itse työstä.

Vierailija
5/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse voi olla ihan työnluonteesta, itse työstä.

Sehän on ihan ammatinvalintakysymys. Jos minä olisin siivoaja tai sairaanhoitaja, en toki olisi kateellinen jos joku tietotyöläinen työpaikallani tekisi etänä välillä. Miksi siitä pitäisi olla kateellinen, ei ole hyvää lounasseuraa, kotona ei ole sosiaalisia suhteita ja tulee tehtyä liikaa töitä.

Vierailija
6/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen poissa aiheuttamasta ruuhkaa muille, luonto kiittää ja omat hermot lepää kun ei tarvitse ruuhkissa ajella ja säästyypä rahaakin n. 8e/päivä kun ei tarvitse bensalaskuja maksella.

Laskeskelin tässä, että olen säästänyt kesäloman jälkeen 6 viikossa lähes n 180e kun olen ollut etätöissä.

Miksi ajaisin 35 km/suunta päästäkseni tekemään täysin samaa homma, jota voin tehdä yksinäni kotonakin ilman avokonttorin hälinää. Lapsi saa nukkua pidempään ja itselle jää vapaa-aikaa 1h enemmän.

Vierailija
7/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni tosin on sellaista, että en voi sitä yleensä koskaan tehdä etänä (siis kokonaista päivää). Nyt vain sattui sellainen tuuri, että tänään ei ole ns. asiakastapaamisia, joista työni koostuu eli voin tehdä paperitöitä kotoa käsin kerrankin! Lapset on jo viety päiväkotiin, aamukahvia tässä juon ja kohta aloitan. :)

Vierailija
8/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen poissa aiheuttamasta ruuhkaa muille, luonto kiittää ja omat hermot lepää kun ei tarvitse ruuhkissa ajella ja säästyypä rahaakin n. 8e/päivä kun ei tarvitse bensalaskuja maksella. Laskeskelin tässä, että olen säästänyt kesäloman jälkeen 6 viikossa lähes n 180e kun olen ollut etätöissä. Miksi ajaisin 35 km/suunta päästäkseni tekemään täysin samaa homma, jota voin tehdä yksinäni kotonakin ilman avokonttorin hälinää. Lapsi saa nukkua pidempään ja itselle jää vapaa-aikaa 1h enemmän.

Vierailija
9/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuseen tällaiset päivät, tuovat eriarvoisuutta lisää ihmisten välille.

ja etenkin jos laittavat pääkaupunkiseudulle ruuhkamaksut. Alkaa etätyö olemaan hitsin kannattaavaa työläiselle, kun ei saa enää oikein matkavähenyksiä ja bensakin maksaa maltaita. Samalla autoon ei tule kilometrejä, joten ei tarvitse huoltaa niin usein ja auton arvo säilyy paremmin. itselle etätyö säästää pelkästään rahassa n 8e/päivä. ja etäpäivä kerran viikosa tarkoittaisi itselleni vuodessa yli 400e rahaa omaan pussiin.

Etätöitä pitäisikin tehdä paljon enemmän kuin mitä nyt tehdään.

ap

Vierailija
10/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästän vajaan tunnin päivästä kun ei ole työmatkaa. Ja kun eilen illalla tein parituntia hommia, voin hyvillä mielin lopetella aiemmin tänään. Kiva juttu.

Vierailija
11/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotoa käsin, kuin toimistolta.

Varsinkin jos pitää joitain materiaaleja kasata tai raportteja :)

Työt tulee aloitettua aikaisin... voi lopettaa ajoissa.

Matkakuluja ei ole, ja kahvi on taatusti parempaa kuin konttorilla :)

Vierailija
12/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja maanantainakin oli etäpäivä, kun oli eläinlääkärissä käynti keskellä päivää. It-alalla työskentelen ja mulle tää on työn yksi parhaimpia puolia!

Vierailija
13/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä paitsi meillä saa tehdä etätyötä koska haluaa ja olen yleensä yhden päivän viikosta etänä

Vierailija
14/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli pakko tulla. Olen opettaja, ja etäpäivien aikana saa näppärästi tehtyä arvioinnit, kun ei työkaverit ole koko ajan höpöttämässä asioitaan eikä opiskelijat laukkaa työhuoneen ovella.

Vierailija
15/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fiksuu, vähentää autoilua (0 km) ja säästää työmatka-aikaa (0 min).

Jos ei ole pakko mennä toimistolle sinä päivänä niin voi tehdä hommat kotona. Työnantajien pitäisi ehdottomasti tukea enemmän tätä työskentelyn muotoa.

Nyt olisi kiva tietää onko tämä kansallinen etätyöpäivä näkynyt tänään mm. Kehä I:llä ruuhkan vähenemisenä? Minäkin olin sieltä pois :-)

Vierailija
16/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etätyöskentelyä kohtaan

It-alalla työskentelen ja mulle tää on työn yksi parhaimpia puolia!

ja luonut hyvät mahdollisuudet työskennellä kotona.

Vierailija
17/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tai 3 pvää viikossa kotona, loput byroossa

Vierailija
18/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt etätyöpäivän.

Vierailija
19/19 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo ei tykkää etätyöstä, vaikka sanoo luottavansa. Pientä ristiriitaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan