Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutaako sun miehesi vessapaperin kulutuksesta?

Vierailija
15.09.2011 |

Olin just tässä kuukauden miesystävän mökillä, ja sain kuulla huutoa mm. siitä, etten tuonut kuukauden vessapapereita mukanani.

Käytän sitä ihan liikaa "varmaan 2 rullaa päivässä".

No en mielestäni kyllä, puuceehen ei tarvitse joka päivä viedä rullaa, ja käyhän se itsekin siellä paskalla (kait).

Tai siis kakkosella en edes käy kuin jotain 4 päivän välein yleensä, mutta kyllä siihen tahmakakkaan sitten aika monta arkkia saa tuhraantumaan, kun sitä saa kaivella ulos.

Täällä jotkut on väittäneet pyyhkivänsä paskatkin kahdella arkilla, mutta en mä pyyhi edes pissaa. Tietty kun tuon karvahatun läpi kusaisee, niin kastuuhan se.

Lisäksi sitä kuluu sitten niistämiseen, kun mulla nenä aina vuotaa, ja joskus on pakko pyyhkäistä esim. kädet kuivaksi tai jotain.

Pahinta on, että ehkä mä sitten käytän paljon, koska mun entinen avomieskin huusi mulle vessapaperista. Tosin silloin ei mulla kyllä edes tahmakakkoja tainnut olla.

Että mites teillä? Laskeeko joku wc-paprun ynnä muiden hygieniatuotteiden, kuten saippuoiden tms. kulutusta?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita pihistelijöitä?

Vierailija
2/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä huutaminen ole tapana mistään asiasta. Ei myöskään hygieniatarpeiden laskeminen ja niissä pihtailu. Sitä menee sen verran kuin sitä kukin tarvitsee, piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutaisi, niin varmasti katsoisin kieroon ettei sillä ole ihan kaikki kotona.

Vierailija
4/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttää mielestäni ihan liikaa vessapaperia. Rulla ei kestä kuin pari päivää. Ja minä olen se, joka sitä kaupasta kantaa ja maksaa.

Mies on muutenkin ihan ylihygieeninen, hampaiden pesu kestää 10 minuuttia, lankaukset ja suuvedet päälle.

Tietysti kivempi, kun on puhdas, mutta liika on liikaa.

Vierailija
5/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta isäni huomauttelee äidilleni.

Vierailija
6/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei se siis ennenkään huutanut, mutta joskus mainitsi.

Vierailija
7/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4-kerroksista paperia ja mielestäni olisi tuhlausta käyttää sitä moninkertaisena tarpeettomasti. Jos yleensä käytetään kaksikerroksista paperia kaksi arkkia päällekkäin, niin yksi nelikerroksinen arkki vastaa sitä ainakin tavallisella järjellä ajateltuna. :)

Eli sanoin kun ostin sitä nelikerroksista paperia, ettei sitä tarvitsisi käyttää montaa päällekkäin (no jos ensimmäisessä pyyhkäisyssä, mutta ei enää seuraavissa, mutta se jäi itse pääteltäväksi). Se nelikerroksinen monta arkkia päällekäin tuntuisikin siltä, että välissä olisi joku pyyhe tms. eli aika paksuksi meneekin.

Ei sen kummempaa meillä. :)

Vierailija
8/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää voi olla yleisempää kuin uskookaan. Eikö miehet tajua, että ulosteen koostumus on toisella ihan erilainen? Lopettaako mies pyyhkimisen, kun paperiin jää vielä viiru? Niin ja pissalla ne eivät edes pyyhi.

Pitäisi varmasti lopettaa pissan pyyhkiminen, ja katsoa missä vaiheessa alkaa hajut haitata, varsinkin tuollaisella mökkireissulla, kun ei ole juoksevaa vettä ja näin.

Vierailija
9/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ihmeessä miehen vessapaperinkulutussilmä voi olla niin tarkka. Aina kun mulla oli menkat (ja käärin käytetyt systeemit vessapapruun ennen roskikseen laittamista) kuului kommentti "miten meillä voi kulua tätä paperia näin paljon".

Vierailija
10/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista pihiä niljaketta en ottaisi muutenkaan.

Vierailija
11/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saati jostain vessapaperista. Hölmöä.

Vierailija
12/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käytän paperia kakkoshädän jälkeen vaan kuivaamiseen, pesen aina suihkulla ja kuivaan vaan. Siihen ei kauheasti paprua tuhlaannu. Kun käyn pissalla, ei siihenkään paljoa paperia mene. Ei mulla ole mitään suunnatonta rämemajavaa jalkojen välissä, sen verran siistin alapäätäni.

Kyllä mäkin ihmettelisin, jos joku perheenjäsen käyttäisi rullallisen päivässä.

Vierailija
13/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää voi olla yleisempää kuin uskookaan. Eikö miehet tajua, että ulosteen koostumus on toisella ihan erilainen? Lopettaako mies pyyhkimisen, kun paperiin jää vielä viiru? Niin ja pissalla ne eivät edes pyyhi.

Pitäisi varmasti lopettaa pissan pyyhkiminen, ja katsoa missä vaiheessa alkaa hajut haitata, varsinkin tuollaisella mökkireissulla, kun ei ole juoksevaa vettä ja näin.

mä luulin eka että äiti vitsaili kun sanoi että isäni nalkuttaa vessapaperin tuhlauksesta,mutta ei,totta se on.

mulla kyllä menis semmosetkin herneet nokkaan,jos mulle tultaisiin sanomaan moisesta.on kuitenkin aika intimiteettisestä jutusta kyse.

mun vanha tätini merkitsi aina vessapaperin rullan sisään milloin se on otettu käyttöön.saatto yksi rulla kestää kolmekin kuukautta! :O liekkö sitten käyttänyt bideetä ja kuivannu pyyhkeeseen. hyi!

Vierailija
14/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S..tanan tahmaperse! Tajuuksä mitä paperi maksaa??? Kuukauden lomalla menee kossun hinta sun ahteriin!

Vierailija
15/20 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö joku myös milloin ensimmäinen juna lähtee huomenna? Saati jostain vessapaperista. Hölmöä.

Vierailija
16/20 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono.

että provo? No ei tosiaan ole. Ällö voi olla, mutta sehän av:lla sallitaan. Kakkajuttujahan tämä on täynnä.

t.ap

Vierailija
17/20 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sen sijaan valitan jatkuvasti miehelle siitä, että käyttää liian vähän vessapaperia. yök

Vierailija
18/20 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan henk.koht. asia miten sen peränsä pyyhkii ja monellako arkilla.

Vierailija
19/20 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus exä välillä huomautteli, "kuinka sitä paperia nyt kuluu". Itse tokaisin välillä takaisin, että kyllähän sitä joutuu välillä pyyhkiäkin. Etkö sä pyyhi sitten ikinä?! Idiootti.

Mutta käsien kuivatteluun voi käyttää keittiöpyyhettä tai vessan käsipyyhettä. Ihan turhaan vessapaperia siihen kulutat.

Vierailija
20/20 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S..tanan tahmaperse! Tajuuksä mitä paperi maksaa??? Kuukauden lomalla menee kossun hinta sun ahteriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä