Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saan tuntumaa yh arkeen =/

Vierailija
15.09.2011 |

Onneksi ei ole pysyvää, mutta 4 viikkoa riittääkin mulle ihan varmaan. Mies lähdössä reissuhommiin ja ainakin 4 viikkoa on pois, mahdollisesti pidempään.

Itse vielä sen jaksaa ja 1v ei niin ymmärrä, mutta 7v ja 5v varmaankin halkeavat ikävään.

Ja varmasti tämän jälkeen nostan hattua jokaiselle yksinhuoltajalle.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka lause on lainausta ylemmästä viestistä. (No mutta eikö ap:n pointti ollut se, että nyt saa tuntumaan siihen kuinka rankkaa on olla yksin lasten kanssa). Ja loppuviesti vastinetta sille lauseelle. Vain osaa viestistä ei näköjään voinutkaan lainata, anteeksi epäselvyys!

Vierailija
22/24 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yh ollaan sitten kun ollaan 100 % 24/7 ihan yksin vastuussa taloudesta, kasvatuksesta, arjen sujumisesta ja lapsista, eikä voi odottaa, että ihanaa neljän viikon päästä mä en enää olekaan yh!

Ärstyttää leikkiminen tuolla sanalla.

t. 100 % yh jo yhdeksättä vuotta

Nyt, kun sen luki tuosta, mustaa valkoisella, niin kuulostaa niin pelottavalta tämä yh:n arki. Olla oikeasti vastuussa täysin yksin, kaikesta. Jotenkin sitä mennä posottaa tässä usvassa tajuamatta, kuinka paljon sitä tekeekään. Voi ap, ole onnellinen että sinulla on mies!! Voimia kuukauden taistoon :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi sydämmessään tukevan sinua ja saat puhua miehellesi lapsista ja heidän kanssa olemisesta ja heidän elämästä. Ja saat tukea mieheltäsi koko ajan. Sitä ei ole yh:lla ja se on aika hemmetin iso asia.

Vierailija
24/24 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty silloin jos miehesi käyttää reissuhommista saamansa rahat vain omiin tarkoituksiinsa, ei soita sinulle koko neljän viikon aikana, vastaat täysin yksin lasten kasvattamisesta ja lohdutat heitä, kun eivät ymmärrä, miksi isä jätti, joudut ehkä muuttamaan pienempään asuntoon ja sukulaiset alkavat sylkeä päällesi...

Ei millään pahalla ja tilannettasi aliarvioimatta, mutta asiat asioina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä