Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pää lyö tyhjää, sairaalakassiin?

Vierailija
15.09.2011 |

tuli tänään käsky,huomenna synnytyksen käynnistykseen, olen pakannut kassia, mitäköhän puuttuu? mitä sulta puuttu? mitä ainakin tarvii...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hygieniatarvikkeet: hammasharja ja tahna ja mahd. pesuaineet, shampoo, hoitoaine, deodorantti ja jos meikata haluaa.

kotiintulovaatteet ainakin itselle. Vauvalle ne voi tuoda myöhemmin.

jos haluaa jotain kirjaa ottaa...

mieshän voi tuoda myöhemmin täydennystä, jos jotain kaipaat.

Vierailija
2/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hygieniatarvikkeet, oma huulirasva...voit googlettaa hakusanalla sairaalakassi, ja löydät kattavat listat. Mies voi varmasti tuoda kaiken mitä tarvitset, sitten kun olet synnyttänyt.

Minun ensimmäinen synnytykseni käynnistettiin, ja odottelin osastolla pitkään ennen saliin pääsyä. Kaikkein tärkein, mitä sairaalakassissa oli, oli kivennäisvesi ja suolapähkinät. Koska siinä touhussa ei voi syödä, mutta hirveä hiki on päällä koko ajan, on tärkeä huolehtia nesteytyksestä ja suolatasapainosta, koska muuten väsyy ja lihakset alkavat kramppaamaan. Synnytyksistä kun ei koskaan tiedä - ne voivat olla nopeita tai sitten pitkiä. :)

Tsemppiä kovasti synnytykseen, huomenna tähän aikaan urakka voi olla jo ohi ja sinä onnesta sekaisin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin ollu ihan hukassa ilman kirjoja. Ei kauheesti kiinnosta kaksi vuotta vanhat seiskat.

Vierailija
4/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-neuvolakortti, Kela-kortti

-pankkikortti/rahaa

-vauvalle kotiintulovaatteet, meillä oli potkupuku, käsisukat, kypärämyssy ja vanupuku

-itselle kotiutumisvaatteet

-imetysliivit + liivinsuojia

-hammasharja, tahna ja shampoo

-kamera

-herkkuja

Vierailija
5/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelimen laturi ja huulirasva. Ne sairaalaanmenovaatteet käy ihan hyviin kotiinpaluuvaatteiksi. Maha on nimittäin synnytyksen jälkeen vielä niin tolkuttoman iso, ettei voi tavishousuja käyttää!

Vierailija
6/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska sen verran kivuliasta hommaa oli, mutta juomista meni litratolkulla... vielä osastollakin. Hormoonit hikoiluttivat ja join kun kameli ;D

Vierailija
7/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin saa synnärillä mehua jääkaapista niin paljon kuin haluaa, joten omia juomia ei tarvinnut. Ja synnytyksessäkin saa mehua.

Vierailija
8/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAMERA!

Vierailija
9/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva joutuikin lastenosastolle hoitoon. Ei näitä voi ennakoida. Monta päivää vierähti sairaalassa. Kirjat saivat ajatukset muualle, kun itse piti olla eri osastolla kuin lapsi.

Vierailija
10/10 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellanen `"vanhanaikanen" ettei tikit ota kiinni...auuu...onnea synnytykseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan