Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muodista jotain ymmärtävät auttakaa tumpeloa!

Vierailija
07.09.2011 |

ostin mielestäni kauniit vähän tummemman ruskeat nahkasaappaat pienelä korolla ja haluaisin laittaa ne ystäväpariskuntani 35-vuotisjuhliin. Mitä ihmettä muuta päälle??? Minulla on perusfarkkuja, piukkoja farkkuja, suoria mustia housuja, kauluspaitoja ja sellaisia pieniä mustia paitoja. Yksi ruskea nahkalaukku löytyy ja paksumpi ruskea vyö. Tiedän, että joku muotitietoinen osaisi heti loihtia kivan asun, mutta minä en ole sellainen. Olen aivan hukassa näissä pukeutumisasioissa:( Olen hoikka ja vähän keskivertoa pidempi. Olisi tosi kiva, jos voisit vähän auttaa. Kiitos.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät tiukkoja farkkuja, yläosan pituus riippuu siitä, mitä kroppa kestää. Jos sinulla on kaunis vyötärö ja litteä vatsa, yläosa voi olla ihan lyhyt tai housuihin laitettu ohut (paita)pusero. Jos taas olet kauempana täydellisestä. lantiopituinen neule/tunika on armollisempi ja tyylikkäämpi.

Vierailija
2/18 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät tyhmälle jos lähdet jo nyt saappaissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, että saappaat näkyvät, alaosana ei voi olla muu kuin piukat farkut, joiden varret menevät saappaiden sisään. Tai sitten joudut kääntämään perusfarkkujen lahkeita niin, että saappaat näkyvät.

Jos se pieni musta paita on tiukka, avonainen toppi niin laita se ja sen päälle kauluspaita napit auki ja vyötärölle solmittuna. Millään muulla tavalla ei kauluspaidasta ole juhlavaatteeksi.

Vierailija
4/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hukassa olen. Lisääntyykö vaihtoehdot yhtään, jos ne saappaat näkyvät vain kenkien verran?

Mitä minun sinun mielestäsi tulisi vielä hankkia ennen perjantaita?

ap

Vierailija
5/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat farkkujen (slimfit) päälle, yläosaksi musta neulepoolo (tiukka). Vyö neuleen päälle. Tukka nutturalle ;)

Vierailija
6/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vyön olla sitten ruskea? Olisiko ne farkut parempi olla farkun värisen vai mustat?

Kiitos, kun yritätte auttaa.

ap

Vierailija
7/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla kuitenkaan ei ole sinistä yläosaa vaan vain mustia niin täytyy vaan kokeilla peilin edessä, kumpi on parempi, ruskea-sininen-musta (alhaalta ylös katsoen) vai ruskea-musta-musta. Ruskea vyö kokoaa asua hyvin.

Asua näkemättä on vaikea sanoa mitään. Itse kokoan asut aina kokovartalopeilin edessä ja parhaalta näyttää usein yhdistelmä, jota en teoriassa pitänyt parhaana.

Vierailija
8/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alle musta toppi, mustat farkut, ruskea vyö ja sitten ne saappaat. Sain itse ihan hyvän smokkitakin 15 eurolla keväällä ja olen käyttänyt sitä paljon.

Vierailija
9/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta piukat farkut ovat vaalenasiniset. Se taittaa tuottaa ongelman. voi miksi vaatekaappini on niin tyylitön????

ap

Vierailija
10/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko sellainen oikea smokkitakki (miesten) vai onko se nyt joku käsite, jota en ymmärrä?

ap

Vierailija
11/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ruskeat saappaat vaaleansinisten pillifarkkujen kanssa, niin minkä värisen ja millaisen yläosan laittaisit?

ap

Vierailija
12/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on juhlat ovat tässä kohtapuoliin, niin minusta ei vielä ole saapaskeli!

Vierailija
13/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balleriinoja ja lenkkareita löytyy....

Vierailija
14/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei sitten taida olla hameita? Kapea kynähameen mallinen, ei kovin pitkä hame voisi näyttää saappaiden kanssa kivalta.

Vierailija
15/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen itseni aina jotenkin honkkeliksi hame päällä.

ap

Vierailija
16/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tummasiniset jalkojen myötäiset farkut, ilmann kulutuspesuja.

-Ruskea vyö saappaiden sävyyn.

-Laadukas löysähkö isompikauluksinen t-paita farkkujen sisään tai silkkipaita farkkujen sisään.

-Pari erilaista pitkää kulakorua

-Käsirengas

-Päälle istuva lantion puoleenväliin tuleva jakku

(halutettasi voit kääräistä jakun hihoja)

Vierailija
17/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkävärinen yläosa siis olisi? Valkoinen? Musta? Ruskea?

Vierailija
18/18 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkävärinen yläosa siis olisi? Valkoinen? Musta? Ruskea?

Se paita tai pusero vai? No voi olla ihan valkoinen tai luonnonvalkoinen tai joku mieto roosan sövy tai harmahtava. Mikä sulle sopii?

Jakku voi olla sininen tai harmaa. Sinisen kanssa pitää olla varovainen kun yhdistää tummiin farkkuihin ettei tule uniformu-look.

Tai sitten joku tällainen yhdistelmä:

http://collection.filippa-k.com/f11/woman/fall-collection/look-9

Vaikea neuvoa väreissä kun ei ole sinua nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan