Hanna-Maria Seppäl seukkaa 23-vuotta vanhemman miehen kanssa
Onnea heille, eihän sitä koskaan tiedä kehen rakastuu. Mies onneksi vielä alle 50 eli 49.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011091514389184_vi.shtml
Kommentit (16)
Hanna-Mari on 46v ja hänen miehensä 69v. On varmaan kiva sitten papparaisen kanssa panna.
Vaikka perustaa UUDEN perheen, kasvattaa muutaman lapsen UUDESSA, PAREMMASSA perheessä, ja lennättää ne jo pesästä..
Harmittaako, kun olet itse juuttunut sen amisviiksisen jampan kanssa sotkan kalusteiden keskelle jonnekin hevonperseenkyröön?
Vaikka perustaa UUDEN perheen, kasvattaa muutaman lapsen UUDESSA, PAREMMASSA perheessä, ja lennättää ne jo pesästä.. Harmittaako, kun olet itse juuttunut sen amisviiksisen jampan kanssa sotkan kalusteiden keskelle jonnekin hevonperseenkyröön?
Menetkö suhteeseen jonkun vanhan papan kanssa, odotellen papan perintöä ja sitten jätät papan kuin nallin kalliolle? Papalla on kutsumanimikin: Sugar Daddy. Have Fun with old balls!
Ja TIETENKIN sulla on nuori ja komea mies... enpä usko.
Ja TIETENKIN sulla on nuori ja komea mies... enpä usko.
Mikäs sen mukavampaa.
kun sen 60 vuotiaalla miehellä ei enää ole oikein potenssi kunnossa eikä jaksa panna sitä.
Eikö Jarkko Ruutukin seurustele jonkun 20 vuotiaan kanssa eli onhan siinäkin jo 16 vuotta ikäeroa ja esimerkkejä on satoja. Toisaalta miehet haluaa, että nainen näyttää hyvältä, terveeltä ja kauniilta, se on heillä geeneissä niin minkäs teet. Voihan vanhempikin nainen pitää itsestään ja pitää itsestään huolta. Kun menee vaikka Prahaan, Pariisiin tms niin siellä 45 vuotiaat naiset on oikeita kaunottaria, mutta men vaikka Itikseen niin itkuhan siinä tulee.
Eikö Jarkko Ruutukin seurustele jonkun 20 vuotiaan kanssa eli onhan siinäkin jo 16 vuotta ikäeroa ja esimerkkejä on satoja. Toisaalta miehet haluaa, että nainen näyttää hyvältä, terveeltä ja kauniilta, se on heillä geeneissä niin minkäs teet. Voihan vanhempikin nainen pitää itsestään ja pitää itsestään huolta. Kun menee vaikka Prahaan, Pariisiin tms niin siellä 45 vuotiaat naiset on oikeita kaunottaria, mutta men vaikka Itikseen niin itkuhan siinä tulee.
Mutta yleensä kun nainen on itse 35, niin se 50 vuotias alkaa jo tuntua aika ikälopulta. Se 35 vuotias mimmi saattaa olla vielä vetävä ja saisi ihan ikäisiään miehiä.
Nauran teille kaikille
Tämä oli AV-mamman painajainen kun Suomen maitotyttö, loistokunnossa oleva kaunotar ja menestynyt huippu-urheilija seurustelee 49 vuotiaan miehen kanssa. Antakaa tyttöjen elää omaa elämäänsä ja miesten myös, mitä se on teiltä pois!
nuorempaan jossain vaiheessa.
ettei tule itse vaihdetuksi nuorempaan. En ole kyllä tommoisia miettinyt miesvalinnoissani : D
Harva 26 vuotias huippukunnossa oleva mies ottaisi 49 vuotiaan naisen, ehkä promille.