Uskaltaisitteko vielä jättää vauvan nukkumaan kaupan ulkopuolelle??
MInä en todellakaan. Mutta ei se 90-luvun alussa ollut kummallista.
Kommentit (14)
esikoinen -96, kuopus 2000 ja yksi siinä välissä.
Kotona uskalsin jättää kun meidän suursnautseri makasi aina vaunujen vieressä
Sokoksella kuulemma aina kuuluteltiin, että vauva itkee vaunuissa pääoven edessä.
Sokoksella kuulemma aina kuuluteltiin, että vauva itkee vaunuissa pääoven edessä.
toi oli hyvä :DD ja kaikki AV-mammat syöksyivat katsomaan oliko oma mussukka :DDD
on kuulemma 80-luvun alussa mennyt Helsingin vallilassa Mäkelänkadulla kauppaan ja jättänyt neöjä vuotiaan serkkuni heiluttamaan vaunuja, kun minä nukuin. Ai kamala, ei tänä päivänä ikinä!!!
Jonkun pikkukaupan, jolla on isot ikkunat, joista näkee vauvan. Rauhallisella ja tutulla seudulla toki vain.
ihan hetkeksi ja ovet lukkoon tietysti.
et voi tietää mitä sattuu!!! mitä jos joku hullu ajaa päin??? onhan niitä jotka sekoittavat jarrun ja kaasun :(( ihan oikeasti en suosittele! mieluummin ennakoi kun katuu..
et voi tietää mitä sattuu!!! mitä jos joku hullu ajaa päin??? onhan niitä jotka sekoittavat jarrun ja kaasun :(( ihan oikeasti en suosittele! mieluummin ennakoi kun katuu..
ja vauva voi kuolla ryöstössä. Autoon jättäminen olisi sellaisessa tapauksessa koitunut lapsen pelastukseksi...
Hoh hoi, ihan kaikkea ei sentään kannata pelätä...
äitini on jättänyt minut vaunuihin nukkumaan pienenä ja oli silloin normaalia, siskoani ei jättänyt ikinä kun näki kerran kuinka joku hullu heitti palavan tumpin vauvan vaunuihin:(
Tuttavani kyllä jättää yhä mutta asuu pienehkössä kaupungissa (17000 asukasta). Minä en uskaltaisi mutta hän uskaltaa.
et voi tietää mitä sattuu!!! mitä jos joku hullu ajaa päin??? onhan niitä jotka sekoittavat jarrun ja kaasun :(( ihan oikeasti en suosittele! mieluummin ennakoi kun katuu..ja vauva voi kuolla ryöstössä. Autoon jättäminen olisi sellaisessa tapauksessa koitunut lapsen pelastukseksi...
Hoh hoi, ihan kaikkea ei sentään kannata pelätä...
MUTTA YKSIN JÄTTÄÄ AUTOON... ei siinä kyllä ole äidillä kaikki muumit laaksossa!!!
ja vauva voi kuolla ryöstössä. Autoon jättäminen olisi sellaisessa tapauksessa koitunut lapsen pelastukseksi...Hoh hoi, ihan kaikkea ei sentään kannata pelätä...
MUTTA YKSIN JÄTTÄÄ AUTOON... ei siinä kyllä ole äidillä kaikki muumit laaksossa!!!
En ole sanonut, että itse jättäisin autoon, vaan että tuo perustelu oli jokseenkin hölmö. Keksin kyllä lukuisia hyviä syitä olla jättämättä lasta yksin autoon, mutta tuo ei sellainen ollut.
ja uskallan kyllä jättää :)ihanaa kun on niin turvallinen ympäristö :)
Paitsi jos olen itsekin ulkona.