Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteen pienet piristäjät pinoon!

Vierailija
15.09.2011 |

Tarvis nyt jotain pieniä vinkkejä miten piristää parisuhdetta. Päivät ja viikot kuluu samalla tavalla, samat rutiinit ja työt.

Mies viitsii ladata mulle kahvinkeittimen joka aamu. Joskus jättää jonkun pikku lapun jossa lukee jotain tyyliin "Minä rakastan sinua/ eilen oli mukavaa"

Mitä te teette toisen piristämiseksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tee näitä asioita päivittäin enkä aina edes viikottain, mutta muistan miestäni esim. näin:

- lämmitän saunan ja vien oluttölkin valmiiksi pukuhuoneeseen, kun hän tulee urheilemasta

- tarjoudun hieromaan selkää tms.

- lähetän tekstiviestin ja sovin illaksi treffit makuuhuoneeseen

- valmistan miehen lempiruokaa, vaikka muu perhe ei siitä niin kovasti pitäisikään

...juu ollaan oltu aika pitkään naimisissa :)

Vierailija
2/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tulee mieleen:

- päänahan hieronta saa puolisoni autuaaksi

- katellaan netistä kumpikin omalla koneellamme kesämökkejä tms. ja haaveillaan tulevaisuudesta

- tehdään biisejä (sanoituksia ja säveliä, mies soittaa kitaraa ja minä laulan)

- katsotaan netistä myytäviä asuntoja ja sovitaan että mennään viikonloppuna kävelylle ko. alueelle, ei siis olla muuttamassa mutta on hauska katsella uusia alueita ja tämä on hyvä tekosyy sille, jäi päälle siltä ajalta kun oikeasti etsittiin asuntoa

- sovitaan päivä jolloin tehdään yhdessä ruokaa jotain mitä ei olla aiemmin kokeiltu

- menen vastaan kun mies tulee töistä ja käydäänkin syömässä itämaista

- pistetään sauna päälle vaikkei ole saunapäivä

- kutsutaan joku kylään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuo töistä tullessaan mulle jotain extraherkkua joskus, sit muistaa aina kesken päivän tekstarilla,se on söpöä :)

Minä järkkään meille silloin tällöin ihan arki-illaksi lastenhoitajan ja käydään tunti keilaamassa :)

Nää nyt tuli äkkiseltään mieleen sellaisena extrana arjessa. En edes jaksa luetella sitä et tekee toisen lempiruokaa,eiks se oo niin yleistä?