Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkoi 5 päivän quick-Start Nutraus, lähtöpaino 86,7kg.

Vierailija
15.09.2011 |

Aamupala, eli suklaapirtelö vedetty, oli hyvän makuinen. Jos joku on kiinnostunut siitä, et miten tää toimii niin voin kertoa väliaikatietoja ja loppupainon?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan noin hyvin mennyt mulla. Yöllä maha kurisi äänekkäästi ja nälkä oli niin kova, että nukkumisesta ei tullut mitään. En halua yöunia menettää joten jääkaapille oli kömmittävä aamun tunteina...

Siitä syystä paino olikin laskenut vain 200 g, vaikka päivä oli hyvä ruokailujen suhteen.

Tänään aamupalaksi raikas hedelmä-marja-luonnonjugurtti-pirtelö, yhdistetty lounas/välipala oli kaksi jyväistä leipäviipaletta, paksusti loimulohta, tomaattia ja päälle raipaus vuorisuolaa. Illalla mennään taas pirtelöllä ja keitetyillä kananmunilla joissa päällä yrttisuolaa :)

t. bmi 29.1

Vierailija
42/54 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
20.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu miten sattuu, mutta olen jatkanut taas siitä mihin jäin. Tänään ruokavalio on ollut edelleen sieni-muna-juusto-salaattivoittoinen, lisäksi söin vadelmia ja mustikoita. Paino oli aamulla 104,7, veikkaan että huomenna vähän vähemmän. Viikossa siis -2kg.

En voi laskea hiilihydraattimäärää kovin alas, huimaa ja pyörryttää liikaa. Jos olo menee huonoksi, syön marjoja tai esim. tomaattia.

Vierailija
44/54 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaukset ja muut?

Vierailija
45/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten nälkäpäivä!

Liikuttua tuli niin paljon, että nälkä iski rajusti päälle, ei voinut muuta kuin antaa periksi ja syödä ihan normaalia ruokaa.

Rentoa laihdutusta näin sunnuntain kunniaksi ;)

Tein vielä illalla erikoispirtelön, johon tuli kaakaojauhetta ja makeutusainetta, ettei vaan suklaanhimo iske seuraavaksi...

Huominen punnitus vähän hirvittää, ehkäpä skippaan koko puntaroinnin :D Katotaan nyt.

t. bmi 29.1

Vierailija
46/54 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

106,7kg- 103,4kg. Enimmillään paino oli kesällä 112kg.

Vierailija
47/54 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
48/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP mikö on tän päivän tilanne? Vieläkö jaksaa?

Vierailija
49/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 viikossa -14 kg

Alku hankalaaa mutta sitten homma kroppa menee ketoosiin ja näläntunne häviää.

Valitettavasti paino tuli takaisin nopeasti vaikka yritin iinnittää annoskokoihin huomiota :(

Se vaan lipsahtaa, en siis ahmi tmv. mutta pitää olla tosi skarppina. Mietin usein, oliko se sen 10 viikon kituutuksen arvoista.

Vierailija
50/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syömiset tosiaan pysyi tuossa, ja paino laski 500g.

Söin illalla viimeiseksi 3 keitettyä kananmunaa, ei ollut yöllä nälkä.

t. bmi 29.1

Vierailija
51/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen viikko on pahin, kun vatsalaukku ja mieli eivät saa totuttuja ruokia.

Aloitin 4kk sitten tuolla aloituspakkauksella enkä noudattanut sitä orjallisesti. Kolmas päivä oli muuten pahin henkisesti.

Bmi oli alkuun 29 ja nyt se on 26.6 7kg pudotuksen jälkeen. Oma ohjeeni on säännöllinen elämä eli uni, liikunta ja syöminen vain nälkään eikä janoon tai tunnetilaan.

Tsemppi kasvaa, kun tuloksia alkaa näkyä ja tuntua!

Vierailija
52/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin käydä aamulla puntarilla ja kävin nyt kun söin juuri lounaspatukan sekä join puoli litraa vettä..mutta silti paino näytti nyt kilon vähemmän kuin toissapäivänä jolloin aloitin:)Eilen oli ilta vähän vaikea, olis tehnyt kauheasti mieli napostella jotain..pilkoin paprikan ja tomaatin ja niitä sitten söin nälkääni. Kyllä se nälkä meni ohi kun ei antanut sille periksi:) Olo oli aamullakin hyvä ja söin aamupalapirtelön vasta 10 aikaan kun ei aiemmin ollutkaan nälkä! Mitään päänsärkyjä tai väsymystä ei ole. Jeee!

Vierailija
53/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voisin syödä edes ikinä noin... Normaalikulutus on jo pienempi. Nyt kuukausitolkulla laihduttanut, semmosella viikon 600-800kcal/päivä lähtee puoli kiloa tai kilo, joka tulee kokonaan tai osittain takaisin kun syö pari päivää normaalisti eli n. 1200-1400kcal. Ja tosta määrästä mulla on ähky olo, vaikka siitä iso osa olis salaattia.

Mä olen se joka vetää jossain buffetissa yhden lautasellisen salaattia jossa jotain juustoa tai kalaa ja toinen lautasellinen jää kesken.. Jotkut nuoremmat ja pienemmät naiset vetelee lautaskaupalla jotain rasvasta pizzaa ja katkarapuja.

Nyt olen kyllä normaalipainossa (siellä yläpäässä), mutta kyllä niitä kiloja sai aika hyvin suklaalla kerättyä, ei tarvinu syödä edes paljoa.

En kyllä ymmärrä miten joku jonka normaalikulutus jotain 2000kcal pystyy vetämään noita Nutrilett-kuureja läpi 560kcal/päivä. Tulee niin kurja olo 700-800 kalorillakin vaikka oma kulutus pienempi.

Mulla on bmi alle 20 ja olen 163cm pitkä. Peruskulutukseni on reilu 1600kcal/vrk. Tosin minäkään en voi lautaskaupalla mitään pitsaa syödä mutta salaattia yms niin helposti menee kukkuralautasellinen. Laihdun nopeasti jo 1200kcal:kin, joten tuolla 600-800kcal/vrk varmaan kuihtuisin, eikä se tee peruselintoiminnoillekkaan koska ne vaativat jo yksinään sen 1200kcal/vrk.

Vierailija
54/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tän viiden päivän kuurin aikana kuntoilla normaaliin tapaan vai viekö rankka liikunta viimeksetkin voimat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi