Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkoi 5 päivän quick-Start Nutraus, lähtöpaino 86,7kg.

Vierailija
15.09.2011 |

Aamupala, eli suklaapirtelö vedetty, oli hyvän makuinen. Jos joku on kiinnostunut siitä, et miten tää toimii niin voin kertoa väliaikatietoja ja loppupainon?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tän viiden päivän kuurin aikana kuntoilla normaaliin tapaan vai viekö rankka liikunta viimeksetkin voimat?

kävin juoksemassa, hyvin jaksoi. Viisi pv ei vielä kerkeä mehuja viedä. Eli normaaliin tapaan vaan.

Vierailija
22/54 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen laihtunut 4 kk:ssa 8 kg yht

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino oli 100 g enemmän kuin eilen! Tiedän syynkin, jätin iltaproteiinit syömättä, vaihdoin ne päivällä pieneen satsiin lihaa/perunaa/kasviksia. Aineenvaihdunta hyytyi yöksi, ja kieriskelin taas unettomana nälissäni.

Mutta en ala tästä masentumaan, nämä painonvaihtelut kuuluu laihdutukseen. :)

Aamulla pistinkin taas moottorin hurisemaan täysillä, jättipirtelö banaanista, mansikoista ja luonnonjugurtista, ja lisäksi vielä 2 leipää kalkkunalla ja 5% juustolla. Ja paaaljon vettä!

Tänään myös aion liikkua vähän enemmän kuin eilen! Hikoilua + lisää hikoilua... Katsellaan taas aamulla puntarin lukemia! :)

Mites sulla nutraaja menee?

t. bmi 29.1

Vierailija
24/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuin kovasti noista teijämn pirtelöistä mitä väännätte :) käytättekö omia pakastemarjoja vai kaupan? ja jos omia, nii ootte varmaan sokeroinu mansikat ennen pakastamista, nii tuleeko niistä sit "liikaa" sokeria laihduttajalle?

ja kertokaa lisää jotain kivoja pirtelövinkkejä, vai meneekö se aika niin että luonnonjugurtti + marjoja/hedelmiä?

Niin ja onks teillä joku blenderi jolla ne teette, vai millä?

Kiitos vastauksista :)

Vierailija
25/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mul on darra päällä just..

Vierailija
26/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtakaa Easy dietiin. Se on paremman makuista ja sisältää puolet vähemmän hiilareita kuin Nutrilett.

Vierailija
27/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,8kg lähtenyt ja 4. päivä alkanut:) Ihan tyytyväinen olen. Aika helpolta on tuntunut ja tänä aamuna tulin ähkyyn siitä suklaapirtelöstä:)

EasyDietin suklaapatukat on paljon parempi kuin Nutriletin, joten lounaaksi syön mieluummin tuota merkkiä. Tää dieetti loppuu huomenillalla ja ostin jo kolmen päivän pakkauksen suklaapirtelöitä. Harmillista kun ens lauantaina on työporukan illanvietto ja mennään ravintolaan syömään..täytyy syödä aika kevyesti äkkiseltään. Jatkoa en vielä tiedä että miten jatkan, voisin ihan hyvin jatkaa vielä toisenkin viikon, sillä ei tämä kovin vaikealta ole tuntunut.

Vierailija
28/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

marjoja, kaikkia mahdollisia ja kaikkia tuoreita ja pakastehedelmiä. En käytä sokeria ollenkaan, mutta jos on kirpeä, esim. viinimarjoja, saatan ripauttaa makeutusjauhetta sekaan.

Yksi iso banaani tai vaikka puolitoista joka pirtelöön, niin tulee jo hyvin makeutta, pehmeyttä ja täyttävyyttä. Luonnonjugurttia laitan ehkä 1-2 dl/pirtelö. Tämä on mulle myös samalla puhdistuskuuri, joten en käytä proteiinijauheita ollenkaan. Lihaakin syön ihan minimisti, ja mieluummin kanaa, kalkkunaa ja kalaa kuin punaista lihaa.

Mulla on tehosekoitin, siis semmonen mihin kaikki kaadetaan ja painetaan napista - valmista.

Pakastemarjoja ja hedelmiä sulattelen vähän mikrossa ennen käyttöä.

t. bmi 29.1

Vierailija
29/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vastaus nro.lle 37 :)

Vierailija
30/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime lokakuussa painoin vielä 130kg... Nyt puntarissa 95kg. Uusi arki alkanut pitkän loman jälkeen,joten nyt kun tää on tasaantunut, niin päätin löytää taas uudelleen rytmin syömisiinkin vetämällä yhden tiukemman viikon. Kertaakaan ei oo plussaa tullut urakan aikana, enkä varsinaisesti Laihduttamassa ole, vaan ne kuuluisat Elämäntavat ovat muutoksen alla - kaikkea kohtuudella. Mutta silti haluan nyt yhden "puhdistusviikon" vetää ja aloittaa tavallaan uudelleen...

Vierailija
31/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tuossa aikaisemmin, että easy dietit on paremman makuisia. Mulla 5 päivää easy dietiä takana, paino on laskenut 3,3 kg ja vyötäröltä lähtenyt 6 cm. Tosin lähtöpainokin on 6 kg enemmän kuin ap:lla.

Vierailija
32/54 |
18.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voisin syödä edes ikinä noin... Normaalikulutus on jo pienempi. Nyt kuukausitolkulla laihduttanut, semmosella viikon 600-800kcal/päivä lähtee puoli kiloa tai kilo, joka tulee kokonaan tai osittain takaisin kun syö pari päivää normaalisti eli n. 1200-1400kcal. Ja tosta määrästä mulla on ähky olo, vaikka siitä iso osa olis salaattia.

Siis oikeasti mene hoitoon syömishäiriösi kanssa. Pelaat rulettia omalla terveydelläsi.

Jos et ole tietoinen kuinka ihmisruumis toimii niin kerrotaanpa tässä hieman, että keho on hyvin hyvin sopeutumiskykyinen. Jos rupeat syömään jotain 600-800 kcal /päivä niin elimistösi mielestä olet nälkää kärsimässä ja se menee säästöliekille ja alkaa pidemmän päälle sammuttamaan niitä osia elimistöstä jotka eivät ole kaikkein tärkeimpiä. Normaali kulutuksesi romahtaa ja samalla kehosi ei kuitenkaan saa sen tarvitsemaa energiamäärää.

Lisäksi elimistö polttaa ensimmäisenä, nesteet ja lihakset ja rasvasta se pitää kiinni viimeiseen asti.

Normaali nainen polttaa n.2000 kcal päivässä ilman liikuntaa ja laihduttaessa 1600 kcal olisi sellainen hyvä päiväannos. Tämän lisäksi voi pitää kerran viikossa päivän jossa syö tuon 2000 kcal ja antaa näin virikettä kehon aineenvaihdunnalle.

Ei sillä viikossa laihduteta mutta se laihtuminen tuleekin ajan kanssa ja elämäntapojen pysyvällä muutoksella.

Vierailija
33/54 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajat!? Mulla muutamia löysempiä päiviä tässä, mutta nyt taas niskasta kiinni, ja tiukka linja jatkuu. Puntarille en ole uskaltanut.

Varmaan samoissa lukemissa pyörii paino.

Taas pirtelöitä, kasviskeittoja ja puuroa. Niillä mennään ja raejuustoa/munia lisäksi. :)

t. bmi 29.1

Vierailija
34/54 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajat!? Mulla muutamia löysempiä päiviä tässä, mutta nyt taas niskasta kiinni, ja tiukka linja jatkuu. Puntarille en ole uskaltanut. Varmaan samoissa lukemissa pyörii paino. Taas pirtelöitä, kasviskeittoja ja puuroa. Niillä mennään ja raejuustoa/munia lisäksi. :) t. bmi 29.1

Eihän siinä pääse ikinä ketoosin ja nälkä jatkuu, jatkuu ja jatkuu!

Vierailija
35/54 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttajat!? Mulla muutamia löysempiä päiviä tässä, mutta nyt taas niskasta kiinni, ja tiukka linja jatkuu. Puntarille en ole uskaltanut. Varmaan samoissa lukemissa pyörii paino. Taas pirtelöitä, kasviskeittoja ja puuroa. Niillä mennään ja raejuustoa/munia lisäksi. :) t. bmi 29.1

Eihän siinä pääse ikinä ketoosin ja nälkä jatkuu, jatkuu ja jatkuu!

öööö? En tosiaankaan nutraa! Enkä tosiaankaan tavoittele ketoosia, en karppaamalla enkä kalorivajeella.

Yritän kestää vähän nälkää, ja karsia ruokavaliosta kaikkia "kuonaavat" eli eläinkunnan, ylim. rasvat, sokerit jne.

1200- 1500 kcal/vrk on mulla se mihin tähtään mutta en tuossakaan ole tarkka enkä laske, vaan syön omien tuntemuksien mukaan, rennosti ja ajan kanssa. Haluan jaksaa myös juosta, joo, juoksen tällä painolla, eli en ole ihan rapakunnossa :D

Olen tosi tyytyväinen näihin pirtelöihin, iho on paljon paremmassa kunnossa :) t. bmi 29.1

Vierailija
36/54 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aamulla on todella hyvä olo eikä ollut yhtään nälkä! Yllätyin itsekin sitä. Olin varma että yöllä vatsaan sattuu ja kurnii, mutta ei. Söin viimeisen ruuan, eli lihaliemen vasta 22 aikaan jotta nälkä pysyisi poissa ja lisäksi söin tomaatin ja paprikaa. Noilla eväillä jaksoin hienosti aamu 9:ään. Tämä aamun mansikkapirtelö ei ole todellakaan niin hyvänmakuinen kuin se suklaapirtelö! Mutta meni alas. Yhtään tosi pahaa makua en ole syönyt, jopa tomaatti- ja lihaliemet ovat tosi maukkaita.

Niin ja paino oli 400g eilisaamua vähemmän.

Vierailija
37/54 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen meni ihan mässäilyksi. Pupelsin koko ajan jotakin. Illalla viimeiseksi kulhollisen vadelmia ja mustikoita. Vettä 2 litraa.

Aamulla söin keitetyn kananmunan, kun heräsin. Myöhemmin sitten "salaattina" paahdettuja kesäkurpitsakuutioita, pähkinöitä, kourallisen kirsikkatomaatteja ja muutaman juustokuution.

3vrk takana n. 50g hiilihydraatilla. Naama tuntuu rasvaiselta eilisen mätöstyksen takia.

Vierailija
38/54 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on tulossa, joten saattaisi olla parempikin tulos ilman niitä. Mutta tämä viimeinen aamu on ollut kamala:/ Mulla on aivan hirveä nälkä, söin 2 keitettyä kananmunaa sekä nutriletin suklaapirtelön. Tuntuu että vieläkin kurnii vatsaa, outoa? Nyt alkaa todella tympiä nämä safkat, enkä usko jatkavani tätä enää. Tietenkin katson mitä suuhuni panen ja koitan jatkaa laihtumista normaaliruualla. Hyvän alun tästä saa, mutta muuten en nyt tiedä onko tässä järkeä:D

Vierailija
39/54 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa tätä nettilaihdutusta? Laihduttaminen on niin pirun vaikeaa.. nostan hattua että kestit noinkin monta päivää Nutrilett kuuria, eihän niitä voi ruuaksi edes kutsua ;)

Ja tulos on hyvä!

Itse koitan nyt väsätä paljon pirtelöitä, ja viedä nälkää niillä pois, mutta muuten otan semmoisen rennon asenteen tähän laihdutukseen. Välillä on syötävä ihan kunnolla, muuten ei jaksa. Jos jotain oikein kovasti itseltään kieltää, niin sitähän alkaa himoita. Psykologinen juttu :)

P.s. 500g painonnousu eilisestä! t. bmi 29.1

Vierailija
40/54 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkaa tätä nettilaihdutusta? Laihduttaminen on niin pirun vaikeaa.. nostan hattua että kestit noinkin monta päivää Nutrilett kuuria, eihän niitä voi ruuaksi edes kutsua ;)

Ja tulos on hyvä!

Itse koitan nyt väsätä paljon pirtelöitä, ja viedä nälkää niillä pois, mutta muuten otan semmoisen rennon asenteen tähän laihdutukseen. Välillä on syötävä ihan kunnolla, muuten ei jaksa. Jos jotain oikein kovasti itseltään kieltää, niin sitähän alkaa himoita. Psykologinen juttu :)

P.s. 500g painonnousu eilisestä! t. bmi 29.1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän