Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua tavata tyttäreni poikaystävää.

Vierailija
15.09.2011 |

Poika ois tullut meille viikonlopuksi, mutta sanoin jyrkän EI:n. Tyttö suuttui ja loukkaantui.

En halua tavata poikaystävää, hän on liian vanha tyttärelleni ( 18v ja 24v)

Haluan että he eroavat.

Olenko ihan hirveä ihminen? :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 18-vuotiaalla, jo kotoa pois muuttaneella tyttärelläni on 24-vuotias poikaystävä, jolla ei ole työtä eikä opintoja eikä mitään aikomusta hankkia kumpaakaan. Hän on kuulemma tajunnut, mikä elämässä on tärkeää: turhan stressin välttäminen. Elää yhteiskunnan varoilla ja vetää tyttäremmekin mukanaan. Avopuolisoiden oletetaan nimittäin sossussa elättävän toisiaan, joten tyttäremme ei voi elää senttiäkään leveämmin kuin tämä parasiitti.

Ja teille, jotka uhkailette äitiä tytön pois muuttamisella: eiköhän se olisi pelkästään toivottavaa. Silmät aukeavat nuorilla kummasti, kun täysinäinen jääkaappi ei ole enää jatkuvasti vieressä.

mm. jääkaapin sisällöllä. Ei saa tehdä omaa elämää koskevia valitnoja, vaan lupa poikaystävään ja sen valintaa pitää täysi-ikäisenäkin kysyä äidiltä? No, toisaalta en ihmettele ap:tä ja näitä vastauksia yhtään. Ollaanhan me av-palstalla, jossa mammat tunnetusti ovat helvetinmoisia päällepäsmäreitä ja kukaan muu ei osaa tehdä yhtään mitään oikein...

Vierailija
42/48 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla vielä lapsi aikaisemmasta liitosta. Lapsi oli 2, kun me tavattiin. Olin aina itse ajatellut,että en ota miesta, jolla lapsia entuudestaan.

Nyt olemme naimisissa kolme yhteistä lasta ja neljäs toiveissa:) Mieheni lapsi on minulle kuin oma ja todella tärkeä!

AP miten suhtautuisit jos et tietäisi poikaystävän ikää? Tai jos nuoret olisi valehdelleet sinulle poikaystävän iän, vaikka 2 vuotta tytärtäsi vanhemmaksi. hyväksyisitkö? Haöuaisitko tutustua? Olisiko kivaa kuulla myöhemmin heidän valehdelleen?

Pikkusiskoni 25vee tapailee nyt 9 vuotta vanhempaa miestä. Ihan normaali ukko taitaa sekin olla olipahan vuoden tai 9 vanhempi ;)

En siis ap ymmärrä käytöstäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapset asuvat äitinsä luona ja syövät äitinsä jääkaapista. Siinä vaiheessa, kun tehdään omia valintoja muun muassa poikaystävästä, muutetaan pois kotoa. Se on asioiden normaali ja kulku, ei kiristystä.

Kautta maailman sivu nuoret ovat muuttaneet pois kotoaan juurikin sen takia, etteivät edellisen sukupolven säännöt ole enää napanneet.Jokaisen nuoren sukupolven tulee tehdä omat valintansa ja luoda sääntönsä. Mutta ei se tapahdu eikä sen pidä tapahtua äidin katon alla!

Vierailija
44/48 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain lapset asuvat äitinsä luona ja syövät äitinsä jääkaapista. Siinä vaiheessa, kun tehdään omia valintoja muun muassa poikaystävästä, muutetaan pois kotoa. Se on asioiden normaali ja kulku, ei kiristystä.

Kautta maailman sivu nuoret ovat muuttaneet pois kotoaan juurikin sen takia, etteivät edellisen sukupolven säännöt ole enää napanneet.Jokaisen nuoren sukupolven tulee tehdä omat valintansa ja luoda sääntönsä. Mutta ei se tapahdu eikä sen pidä tapahtua äidin katon alla!

lukio-opintojen muuttaa pois kotoa, ihan vaan sen vuoksi, että äiti ei tykkää tyttären poikaystävästä? Minusta tuo on kiristämistä. Itse sain rauhassa opiskella kotona, vaikka äiti ei liiemmin tykännyt kaikista karvapäistä, jotka kotona joskus pyörivät. Kai se oli sen verran fiksu, että ajatteli kuuluvan nuoruuteen.

Vierailija
45/48 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
46/48 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala?Et anna muuttaa pois ja määräilet kaikki asiat?Minulla on tuttava jonka äiti on tismalleen kuin sinä.Määräili kaikki asiat ja pakotti lukioon ja kotona ei saanut olla rauhassa,äiti haisteli hengitykset kun kaveri tuli baarista.Kaveri kyllästy totaalisesti siinä vaiheessa kun hänen äitinsä määräsi hänet tupakoinnista kotiarestiin ja ei saanut tavata vuotta vanhempaa poikaystäväänsä.Hän muuttu pois eikä ole ollut missään tekemisissä äitinsä kanssa.Kävi muutes ihan koulun loppuun vaikka asukin poikaystävällään joka myös lukiossa.Että jos haluat että sulla pysyy välit kunnossa tyttäreesi.ANNA hänen elää elämäänsä äläkä puutu siihen.Varmaankin hän koulunsa käy.Ja mieti itse että jos sulla olisi ollut yhtä määräilevä äiti niin mitä susta olisi tullut!

Vierailija
47/48 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitit, että se mies on 42, eikä 24. Mutta siis 24? Onpa hirveä ikäero.

Vierailija
48/48 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useita samanlaisia tapauksia vuosien varrelta joissa äiti on käyttäytynyt niin kuin sinä ja jokainen näistä kilteistä tytöistä on jäänyt sinkuksi loppuelämäkseen. Tytöt ovat katkeroituneet ja samoin äidit kun ovat tajunneet virheensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi