Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mikä ehkäisy käytössä?

Vierailija
21.08.2011 |

itellä minipillerit vielä hetken. en enää imetä ja nyt mietin vaihtoehtoja.

mitä sinä käytät? suositteletko omaasi?

tällä hetkellä oon sitä mieltä että ttasin sen ihonalasen implantin. onko siitä kokemuksia?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla minipillerit on ollu hyvät niin tod.näk. myös ehkäisykapseli sopii, kun sisältävät samaa hormonia. Itselleni laitettiin kapseli synnytyksen jälkeen eikä oo sopinut yhtään, nyt synnytyksestä 4kk ja 5 päivää oon ollut ILMAN menkkoja, muuten vuotaa jatkuvasti..

Vierailija
2/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä en halua kuten en myöskään kierukkaa. Sterilisaatiotakaan emme vielä saa joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää kondomi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun raskaus ja miehen vasektomia.

Vierailija
4/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verenpaineen takia, joten kortsu. Ei valittamista, ja on ihana, että kroppa toimii omillaan.

Vierailija
5/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikä.

Vierailija
6/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lisäsi vuotoa, ei muuta ongelmaa.

Vierailija
7/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla minipillerit on ollu hyvät niin tod.näk. myös ehkäisykapseli sopii, kun sisältävät samaa hormonia.

menkkoja tosin eii tullu kertaakaan tän 1,5v aikana. onko tuosta sitte haittaa..?

Vierailija
8/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin totesin että kierto taitaa olla niin pitkä (45-60pv), että parikymmentä ensimmäistä päivää voidaan vedellä huoletta paljaaltaan... Jos yllätys sattuu niin ei siinä mitään, sitten eletään sen asian kanssa! :-D

Mulle ei siis käy hormonit eikä myöskään kuparikierukka, sterilisaatio saatais jo ihan helpostikin mutta ei haluta koska jossain vaiheessa vielä toivotaan lisää lapsia.

Vierailija
9/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuntuu, että seksin laatu on huonontunut tuon myötä. Varmaan mies stressaa sen pettämistä. Itse söin e-pillereitä monta vuotta ja nyt haluan olla ilman hormoneja.

Vierailija
10/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkatkin ovat lähes hävinneet.

Vierailija
11/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonaalista en mielellään ota, ja kondomin kanssa en jaksa sählätä.

kokemusta vasta parilta kuukaudelta, mutta tyytyväinen olen. vuodoista en osaa sanoa, kun on vaan epämääräistä tiputtelua ollut, toisaalta imetän vielä tiiviisti, että se vaikuttanee myös asiaan...

Vierailija
12/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja, ei mielialanvaihteluita, ei haluttomuutta - täydellinen ehkäisymuoto minulle.

Vierailija
13/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondooli käytössä. on hyvä ehkäisy keino. mies ei tykkää mutta käyttää pakon edessä koska ilman en anna.

Vierailija
14/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten selibaatti.

Hyvin toiminut jo vuoden päivät.

Mä en halua enää hormonaalista ehkäisyä, joten mies saa tehdä osansa (nips naps).

Vierailija
15/15 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä miehen vasektomia. Ihan huippujuttu, eli ei mitään valittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi