En halua tavata tyttäreni poikaystävää.
Poika ois tullut meille viikonlopuksi, mutta sanoin jyrkän EI:n. Tyttö suuttui ja loukkaantui.
En halua tavata poikaystävää, hän on liian vanha tyttärelleni ( 18v ja 24v)
Haluan että he eroavat.
Olenko ihan hirveä ihminen? :(
Kommentit (48)
vävykokelaaseen? kuulostaa kurjalle ja samantapaista olen itsekin kokenut nuorena. Nyt, mieheni joka aikoinaan oli eka poikaystäväni (välillä olimme erossa) on äitini "silmäterä" :) jota hän siis ei voinut aikoinaan sietää.
Lapset eivät ole vanhempien omaisuutta. Heidän valintojaan kannattaa kunnioittaa. Suvaitsemattomuudella ja vallankäytöllä pilaa välit lapseensa pahimmassa tapauksessa loppuiäksi. Ainakin aiheuttaa todella paljon pahaa mieltä ja katkeruutta.
Joidenkin vanhempien kanssa nuoren on se oma elämä valitettavasti otettava välit rikkoen. On aikamoinen koulu lapselle huomata, ettei vanhempiinsa voi luottaa. Ne virheetkin on elämässä valitettavasti ihmisen itse tehtävä.
Asenteesi on vain inhimillistä. Itselläni on 6v-tytär, mutta voisin kuvitella itseni ajattelevan juuri samalla tavalla kuin sinä.
Tietysti olisi järkevää yrittää suhtautua vähän sallivammin, mutta ajan kanssa...
Poika ois tullut meille viikonlopuksi, mutta sanoin jyrkän EI:n. Tyttö suuttui ja loukkaantui.
En halua tavata poikaystävää, hän on liian vanha tyttärelleni ( 18v ja 24v)Haluan että he eroavat.
No tuo on vielä normi ikäero.Minun 15 vuotias tyttäreni seurusteli kerran 35 vuotian kanssa (tämä kyseinen mies oli minuakin vanhempi)
Kub kuulin asiasta kielsimme häntä tapaamastä tätä miestä enään.Ei totellut.Tuli raskaaksi ja mies jätti.Tämä mies oli ollut koko ajan naimisissa ja hänelä oli vanhin lapsi 14.Oli halunnut vakipanon kun vaimo oli vuoden lapsien kanssa jossain Albaniassa vai missä se nyt olikaan.
Tytär on nyt 20 ja on 6 vuotiaan pojan isä.Ei ole mieheen tekemisissä onneksi
Mitä sä tarkotat?
valitettavasti (?) lapsenne ovat täysi-ikäisiä ja aikuisia ihmisiä joiden seurustelu/elämänkumppaneita te ETTE pääse valitsemaan. Nämä aikuiset lapsenne valitsevat ne ihan itse. Joku 6 vuoden ikäero aikuisilla ei edes ole mikään ikäero, ihan ovat samaa sukupolvea.
Näettekö tyttärenne(?) edelleen pikkuisina viattomina lapsina? Katsokaapa uudelleen. Eivät he enää ole sitä! He ovat kasvaneet aikuisiksi!
Jos haluatte säilyttää välit näihin lapsiinne, olisi syytä alkaa tutustumaan ja hyväksymään myös ne kumppanit. Ne lapsenne nimittäin tulevat laittamaan suhteensa kumppaniin/puolisoon äitisuhteen edelle. Jäätte kakkosiksi. Jos pakotatte valitsemaan äidin ja kumppanin välillä, äiti häviää.
kun tyttösi muuttaa piakkoin miehensä luo asumaan. En nimittäin usko että hän haluaa kovinkaan kauaa asua sinun kanssasi. Ja tuskin tulee kovin lämpimissä väleissä jatkamaan suhdettaan sun kanssa. Itsepähän valitset.
Mitä sä tarkotat?[/i
Tyttäreni tuli raskaaksi tälle mieheelle kun oli 15.Näköjään tullut kirjoitusvirhe.Poika on 5 eikä 6.Mies oli ihan Suomalainen jolla oli Albanialainen vaimo joka oli talvet Albaniassa.Mies jätti tyttärni kuultuaan että tämä odottaa lasta.Ja ei ole pojan kanssa missään tekemisissä tähän mieheen.Koska mies muutti tyystin toiseen kaupunkiin ym.vaihtoi puhelinnumerot.PITÄÄKÖ VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA???
Mitä sä tarkotat?[/i Tyttäreni tuli raskaaksi tälle mieheelle kun oli 15.Näköjään tullut kirjoitusvirhe.Poika on 5 eikä 6.Mies oli ihan Suomalainen jolla oli Albanialainen vaimo joka oli talvet Albaniassa.Mies jätti tyttärni kuultuaan että tämä odottaa lasta.Ja ei ole pojan kanssa missään tekemisissä tähän mieheen.Koska mies muutti tyystin toiseen kaupunkiin ym.vaihtoi puhelinnumerot.PITÄÄKÖ VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA???
TYTTÄRESI on 6 vuotiaan pojan ISÄ. Oletko sä käynyt koulua? Sun kirjoitustaito on perseestä.
En halua tavata poikaystävää, hän on liian vanha tyttärelleni ( 18v ja 24v)Haluan että he eroavat.
No tuo on vielä normi ikäero.Minun 15 vuotias tyttäreni seurusteli kerran 35 vuotian kanssa (tämä kyseinen mies oli minuakin vanhempi)
Kub kuulin asiasta kielsimme häntä tapaamastä tätä miestä enään.Ei totellut.Tuli raskaaksi ja mies jätti.Tämä mies oli ollut koko ajan naimisissa ja hänelä oli vanhin lapsi 14.Oli halunnut vakipanon kun vaimo oli vuoden lapsien kanssa jossain Albaniassa vai missä se nyt olikaan.Tytär on nyt 20 ja on 6 vuotiaan pojan isä.Ei ole mieheen tekemisissä onneksi
Ja mitä sä tytärtäsi kyttäät, itsekin oelt näemmä alle kaksikymppisenä pykännyt lapsia
Mitä sä tarkotat?[/i Tyttäreni tuli raskaaksi tälle mieheelle kun oli 15.Näköjään tullut kirjoitusvirhe.Poika on 5 eikä 6.Mies oli ihan Suomalainen jolla oli Albanialainen vaimo joka oli talvet Albaniassa.Mies jätti tyttärni kuultuaan että tämä odottaa lasta.Ja ei ole pojan kanssa missään tekemisissä tähän mieheen.Koska mies muutti tyystin toiseen kaupunkiin ym.vaihtoi puhelinnumerot.PITÄÄKÖ VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA???
TYTTÄRESI on 6 vuotiaan pojan ISÄ. Oletko sä käynyt koulua? Sun kirjoitustaito on perseestä.
Nii on.Mulla on meinaan kipsi kädesä on aika vaikea kirjoittaa ja yö meni siinä että käteen sattui.Siis tytär on äiti ei isä.Mun vika:D
Mies oli ihan Suomalainen jolla oli Albanialainen vaimo joka oli talvet Albaniassa.
Eihän KUKAAN mies voi olla niin tyhmä, että ottaa albanialaisen vaimon? Euroopan köyhimmät mustalaiset.
Kuole nälkään sitten kun omat koivet eivät kanna ruokakauppaan. Se tytär puhumattakaan tyttären mies eivät sinulle tuo ruokaa.
Tuossa on nyt kyse ihan jostain muusta kuin 6 vuoden ikäerosta.
Minun anoppini oli suorastaan hysteerinen, kun kuuli, että hänen pojalla on tyttöystävä, ja vieläkin 4 vuotta vanhempi ja ulkomaalainen! Hän yritti erotta meidät kaikella tavoin, mutta ei onnistunut. Me olemme olleet naimisissa jo 16 vuotta ja meillä on 2 lasta, mutta minä en unohda koskaan mitä anoppi teki. Ota opiksi!
Minun 18-vuotiaalla, jo kotoa pois muuttaneella tyttärelläni on 24-vuotias poikaystävä, jolla ei ole työtä eikä opintoja eikä mitään aikomusta hankkia kumpaakaan. Hän on kuulemma tajunnut, mikä elämässä on tärkeää: turhan stressin välttäminen. Elää yhteiskunnan varoilla ja vetää tyttäremmekin mukanaan. Avopuolisoiden oletetaan nimittäin sossussa elättävän toisiaan, joten tyttäremme ei voi elää senttiäkään leveämmin kuin tämä parasiitti.
Ja teille, jotka uhkailette äitiä tytön pois muuttamisella: eiköhän se olisi pelkästään toivottavaa. Silmät aukeavat nuorilla kummasti, kun täysinäinen jääkaappi ei ole enää jatkuvasti vieressä.
Sen lisäksi olet itsekäs ja tyhmä. Tyttäresi on aikuinen nainen ja valitsee itse poikaystävänsä.
Tuomitset pojan näkemättä ihan vain ikäeron perusteella? Eihän tuo ole edes pahakaan ikäero tuossa vaiheessa, kun molemmat ovat täysi-ikäisiä. Itselläni on sama ikäero lasteni isään, olin 19, kun aloimme seurustella. Jos oma äitini olisi käyttäytynyt noin, olisin ollut todella pahoillani.
Mieti vielä omia motiivejasi, oikein huolella... Ja jos et tahdo poikaa kotiisi viikonlopuksi, tavatkaa vaikka kahvien merkeissä, lyhyempi ensitapaaminen?
Olin tosin 16.v ja mies 22.v
Voi että minun rakas isäukkoni kilahti. Ne on niin ikimuistoiset hetket! Isäni sai tietää että seurustelemme kun palasi lomareissultaan ja yllätti tämän pitkäpartaisen juipin minun sängystäni nukkumasta! :D Voi kamala!
Kyllä minä jokseenkin ymmärän sinua. Mutta tyttö on onneksi jo 18.v joten tuo ikäero ei kuulosta edes niin pahalta.