Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lugen käyttäjät tarvisin neuvoa!!!

04.11.2005 |

eli tänään tehty inssi ja en hoksannu lääkäriltä kysyä et minä päivänä aloitan luget. kun soitin hoitopaikkaan niin olivat kerenneet lähteä jo pyhän viettoon.

munikset eivät olleet vielä irronneet ja tänä aamuna olen pistänyt pregnylin.

aloitanko luget jo tänä iltana vai odotanko että munikset ovat varmasti irronneet.

kiitos kaunis jos joku vois auttaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla otsikkona Luget ja inssi. Tai jotain sinnepäin...:)

Vierailija
2/3 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoppa aikaisempaa linkkiä... siinä jollain oli aloitettu jopa ennen inssiä - mikä kai oli jotenkin poikkeavaa???

... mulla ns. kovissa hoidoissa luget on aloitettu punktiopäivänä - silloin munikset siis on imaistu labraan ja siirto on ollut " ylihuomenna" ...

Tooivottavasti saat vastauksen!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Äippä_67, oma lääkärini kehoitti aloittamaan luget samana päivänä kuin tehtiin inssi, eli aloitin ne illalla. Huomasin itsekin käyttöohjeista, että 3 päivää ovulaatiosta tulisi aloittaa mutta noudatin kuitenkin lääkärin ohjeita. Mullehan lääkäri ei noita olisi edes antanut ilman mun pyyntöjä, mutta halusin tehdä kaiken varman päälle tässä toisessa inssikierrossa. Saa nähdä miten käy...

[color=red] [b] Hurjasti plussaonnea, toivotaan että tärppää! [/b] [/color] ;D

Lilium, pp9 / kp 16 (28-29)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi