Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä ahdistus päällä

Vierailija
14.09.2011 |

en saa nukuttua, kaikki rauhoittavat tabletit lopussa. Yritän vain hengitellä rauhassa ja keskittää ajatukseni muualle pyörimällä tällä palstalla. Jotenkin tosi paha olo. Pelkään kaikkea ja olo on tuskainen. Lapsi nukkuu eikä ole ketään, kenellä tästä puhuisin juuri nyt.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu mulle. terkuin yökkö

Vierailija
2/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi rakas..älä lovuta kokeile rukousta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus häviää!!! Usko!

Et tarvitse kemiallisia lääkkeitä vaan jotain ihan muuta!

Kokeile, jos et usko!

Vierailija
4/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen juuri ja uskon niin paljon tuohon asiaan, ihan järeällä kokemuksella!

Vierailija
5/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä rauhoittamaankin sinua :) Olet ajatuksissa. Tämän hyvän keskusteluohjelman nimi on "Pelko ja ahdistus."

Vierailija
6/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä kokonaisvaltaisesti pelottaa, vanheneminen, kohti kuolemaa meneminen, toisaalta pelottaa kaikki pienetkin asiat. Tilasin matkan Tallinnaan, nyt tuntuu, etten pysty sinnekään lähtemään, koska pelkään saavani jonkun ahdistuskohtauksen. Elämä vain tuntuu toivottomalta. En osaa selittää. Itku tulee kohta.

Vierailija
8/42 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hankala että rauhoittavat on lopussa, on ne joskus loppuneet minultakin.

Mulla oli aivan vasta samanlainen olo joten tiedän mistä puhut. Itse tosin selvisin siitä lääkkeiden avulla ja soittamalla itkuisen puhelun.

Helpottaako itkeminen? tai tänne puhuminen?

Vierailija
9/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä kokonaisvaltaisesti pelottaa, vanheneminen, kohti kuolemaa meneminen, toisaalta pelottaa kaikki pienetkin asiat. Tilasin matkan Tallinnaan, nyt tuntuu, etten pysty sinnekään lähtemään, koska pelkään saavani jonkun ahdistuskohtauksen. Elämä vain tuntuu toivottomalta. En osaa selittää. Itku tulee kohta.

vai pelkäätkö vaan "ihan kaikkea"?

Oletko ahdistunut myös päivisin, vai hyökkääkö se ahdistus jotenkin iltapimeällä?

Jos ahdistusta on usein, kannattaisi varmaan hakea oikeaa apua. Toki tänne asioiden kertominen voi auttaa tänä yönä. Terkuin se yökkö.

Vierailija
10/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tilanne oli ihan ok. Olen syönyt kyllä masennuslääkkeitä, nyt lääkkeet (kuten Xanorkin) lopussa. Pitäisi uusia resepti. Tekisi mieli soittaa jolle kulle, mutta en keskellä yötä voi. Yritän vain kestää. Katselin pätkän tuota keskusteluohjelmaa, mutta se tuntui lisäävän vain pahaa oloa jostain syystä. Minun pitäisi nyt vain rauhoittua, saada ajatukset johonkin ihan pinnalliseen vaikka naisten lehteä lukemalla. Se joskus helpottaa. Ja tämäkin hiukan, että saa tänne kirjoittaa ja joku ymmärtää ja vastaa ystävällisesti.

Vierailija
11/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=14648

elämä kokonaisvaltaisesti pelottaa, vanheneminen, kohti kuolemaa meneminen, toisaalta pelottaa kaikki pienetkin asiat

Vierailija
12/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kuntoon? Reseptien uusiminen ei sitä ole. Katsopa tuota yleareenan ohjelmaa, erittäin hyviä ajatuksia.

Vierailija
13/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ahdistaa niin koetan katsella jotain tosi kevyttä, vaikka kissavideoita netistä. Tai eläimistä, ihan mistä vaan leppoisesta. Jos vaan voit niin jotain pientä tekemistä joka vie huomion muualle.

Tiedän totta tosiaan tuon olon pahimmillaan, siinä ei meinaa auttaa mikään muu kuin aika. Voimia!

Vierailija
14/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kuntoon? Reseptien uusiminen ei sitä ole. Katsopa tuota yleareenan ohjelmaa, erittäin hyviä ajatuksia.

Olen elämässäni käynyt viisi vuotta psykoterapiassa, satunnaisesti sen loputtua psykiatrilla. En saanut pysyvää apua. Tietysti voisin hakeutua taas johonkin ammattiauttajalle, olen vain päätynyt siihen, että ahdistuskohtauksen saan ohi vain jollain tabletilla. Se kumpuaa jostain, ja on osa minua enkä siihen puhumalla apua saa.

Vierailija
15/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata näin yöllä pohtia syvemmin ahdistuksen syitä. Yritä vaan nyt rauhoittua ja saada unenpäästä kiinni. Rentouta jäsenet yksitellen, hengittele rauhallisesti ja ajattele mukavia asioita. Jos uni ei tule, lue vaikka jotain kirjaa. Nyt ei ole oikeasti mitään hätää. Sinä selviät kyllä seuraavista minuuteista, tunneista, koko yöstä.

Ajattele että huomenna käyt hakemassa lääkkeet, niin olokin viimeistään helpottuu. Paitsi lääkkeitä, sinulla voisi olla terapiaa, jossa voisit käsitellä ongelmiasi.

Tsemppiä!

Vierailija
16/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa TV7 tai radio Dei?

Ahdistus häviää!!! Usko!

Et tarvitse kemiallisia lääkkeitä vaan jotain ihan muuta!

Kokeile, jos et usko!

On jotenkin vastenmielistä käyttää toisen hätää ja ahdistusta omien tarkoitusperien ajamiseen.

Vierailija
17/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tilanne oli ihan ok. Olen syönyt kyllä masennuslääkkeitä, nyt lääkkeet (kuten Xanorkin) lopussa. Pitäisi uusia resepti. Tekisi mieli soittaa jolle kulle, mutta en keskellä yötä voi. Yritän vain kestää. Katselin pätkän tuota keskusteluohjelmaa, mutta se tuntui lisäävän vain pahaa oloa jostain syystä. Minun pitäisi nyt vain rauhoittua, saada ajatukset johonkin ihan pinnalliseen vaikka naisten lehteä lukemalla. Se joskus helpottaa. Ja tämäkin hiukan, että saa tänne kirjoittaa ja joku ymmärtää ja vastaa ystävällisesti.

mutta jos olet jo pidempään kärsinyt ko. vaivasta, totta kai silloin on haettava apua. Ja mielellään juuri sellaista apua, josta on pitkällä tähtäimellä elämän laatuun vaikuttavia muutoksia. Ei ahdistusta kannata hoitaa pelkästään pillereitä popsimalla.

Voin kuitenkin lohduttaa, että varmaan tänä iltana sinulla on kaikki asiat hyvin, etkä voi tehdä enää enempää. Eli voit mennä levollisin mielin nukkumaan ja miettiä asioita aamulla virkeänä ja uudesta näkökulmasta. Valvon täällä omalla työpaikallani koko yön, olet ajatuksissani. Yökkö

Vierailija
18/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omin päin ja kuin veitsellä leikaten, niin sekin aiheuttaa ahdistusta.

Depressiolääkkeet kun pitäisi lopettaa vähitellen, annostusta pikkuisen pienentämällä hissukseen. Muuten voi seurata juurikin tuollaisia kovia ahdistustiloja, kun serotoniini- tms. tasot laskevat aivoissa romahtamalla.

Vierailija
19/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa TV7 tai radio Dei? Ahdistus häviää!!! Usko! Et tarvitse kemiallisia lääkkeitä vaan jotain ihan muuta! Kokeile, jos et usko!

haluan kommentoida sen verran, että jos ap:lla on fyysisiä vierotusoireita, niin ne ovat kyllä ihan todellisia ja ne tulisi ottaa vakavasti. Tottakai Jumala on läsnä joka tilanteessa, mutta lääketiedettä ei tarvitse poissulkea ihmiselämästä vaikka olisikin uskossa.

Vierailija
20/42 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata näin yöllä pohtia syvemmin ahdistuksen syitä. Yritä vaan nyt rauhoittua ja saada unenpäästä kiinni. Rentouta jäsenet yksitellen, hengittele rauhallisesti ja ajattele mukavia asioita. Jos uni ei tule, lue vaikka jotain kirjaa. Nyt ei ole oikeasti mitään hätää. Sinä selviät kyllä seuraavista minuuteista, tunneista, koko yöstä.

Ajattele että huomenna käyt hakemassa lääkkeet, niin olokin viimeistään helpottuu. Paitsi lääkkeitä, sinulla voisi olla terapiaa, jossa voisit käsitellä ongelmiasi.

Tsemppiä!

ja muidenkin kommenteista. Yritän olla rennosti. Onneksi huomenna ei ole työpäivää, niin voin valvoa ahdistuksessani vaikka koko yön. Oloni hiukan helpottui, kiitos tämän ketjunkin. Kirjoittaminen vie ajatuksia toisaalle. Ehkä se tästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme