Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka monta lasta halusit ennen esikoista?

Vierailija
14.09.2011 |

Onko tavoite täytetty/vajaa/mieli muuttunut esikoisen saatuasi?

Ennen esikoista halusin 5 lasta, nyt 3 ja vielä ne 2 on miehenkin toiveissa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää eka tosin vasta 2kk, joten ei oo kiire!

Vierailija
2/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yhteensä neljä lasta oli haaveissa. Mutta reilu vuosi neljännen jälkeen iski taas vauvakuume ja tuli vielä viides:)

Sen jälkeen oli pakko alkaa ajatella järjellä ja piuhat tukkoon, muuten olisi varmaan enemmänkin lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tein ne 3 nuorena (alle 30v) mutta en kyllä halua sitä iltatähteä enää!

Vierailija
4/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on sitten aikuisena 2 lasta. Nyt on kaksi lasta, enempää ei ole tulossa.

Vierailija
5/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen esikoisen syntymää viidestä lapsesta. Ja vielä esikoisen syntymänkin jälkeen haaveilin samasta lukumäärästä. Nyt meillä neljä lasta eikä enempää tule, kun joka raskauden olen ollut täydellisessä vuodelevossa useamman kuukauden ja niin paljon eletty lasten kanssa sairaalaelämää, että niitä ei enään jaksaisi. Muuten kyllä olis se viideskin ihan tervetullut! :) Mieheni on ihan samaa mieltä, eikä laittaisi vastaan yhtään siitä viidennestä. Nyt oon tyytyväinen ja iloinen jokaisesta ihanasta lapsesta! :)

Vierailija
6/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolme lasta olemme saaneet.

Nyt tosin on pieni vauvakuume ehkä nostamassa päätä... Järki tosin sanoo, että EI EI ja EI.

Vierailija
7/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaksi ja toiveena 3-4. Paitsi miehellä joka haluaisi jättää tähän. Eli eiköhän tämä ole meidän lopullinen lapsimäärä.

Vierailija
8/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meillä neljä.

Vierailija
9/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meillä neljä.

Vierailija
10/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meillä neljä. Viideskin olisi ollut ihana, mutta järjen ääntä jäätiin kuuntelemaan ja nyt se tuntuu oikealta ja viisaalta ratkaisulta, kuopus 4v.

Vierailija
11/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ensimmäinen tenkkapoo tuli siinä, etteivät lapset tulleet, vaikka annettiin mahdollisuus. Nyt kaksi lasta, joista vanhemman laaja-alaiset ja sitkeät ruoka-aineallergiat ovat vetäneet aika tiukoille. Kaksi siis riittää. Enempään ei olisi oikein mahdollisuuttakaan, koska lastemme syntymämaasta ei saa adoptoitua enempää kuin kaksi lasta.

Vierailija
12/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin 4 lasta,vielä esikoisen jälkeenkin (olin 17v). Nyt 2 lasta ja ikää 34v enkähalua enempää lapsia.

Vierailija
13/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on yksi enkä usko että tulee lisää. Mies haluaisi, mutta mä en jaksa hoitaa kaikkea yksin.

Vierailija
14/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähintään 3 lasta, joka on jo toteutunut. Parhaillaan olen raskaana eli neljäs lapsi on tulossa. Autoon mahtuisi vielä viideskin mutta saa nyt nähdä miten käy... ;)

Vierailija
15/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin 2, 4 tai 6.

Nyt on 6 ja se riittää meille. :)

Vierailija
16/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissina päädyttiin neljään. Nyt on neljä ja kiitos lääketieteen kehityksen enempää ei tule. Jos sattuu käymään niin epätodennäköisesti, että sterilisaatio pettää, on tulevalla ihmisellä niin kova elämisen halu, että saapi tulla, vaikka miehen kanssa ollaan jo "ikäloppuja".

Vierailija
17/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen jäi avioeron takia, joskus vielä toivoisin saavani lisää lapsia .

Vierailija
18/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 3 ja eiköhän me jossakin välissä vielä se neljäskin tehdä :) Ei nyt vain lähiaikoina :)

Vierailija
19/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on sitten aikuisena 2 lasta. Nyt on kaksi lasta, enempää ei ole tulossa.

Vierailija
20/36 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä niin. Enempää en missään tapauksessa halua, sterilisaatio tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi