Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin matkustaa lokakuun lopussa? Kokonaista viikkoa ei voida olla pois ja se karsi etelänlomat :(

Vierailija
21.08.2011 |

Mietin risteilyä mutta eikös silloin ole just kauheita myrskyjä merellä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajateltiin mennä Tallinnaan hotelliin yöksi tai kahdeksi, ihan vaan mies ja minä. Lapsi saa mennä mummolaan. :)

Ne myrskyt muakin kyllä pelottaa, mutta jos kokeilisi kuitenkin.

Vierailija
2/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ollaan vaan kotona kun on näin hankalaa :D Meillä alkaa remontti syyslomaviikon lopussa,siksi kaikki ihanat viikon etelänlomat jäi pois laskuista ja mua niin harmittaa.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä merellä niin myrskyä tuolla välillä,Tukholmaan mentäessä avomerellä on joskus ollut aika hurjat paikat..ap

Vierailija
4/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten voi päästä alle viikoksi jonnekin missä on vielä lämmintä.

Vierailija
6/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis pidennetty viikonloppu pariisissa, lontoossa, prahassa, berliinissä?

Vierailija
7/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amsterdamiin, Lontooseen, Barcelonaan, Latviaa tai Liettuaa kiertämään, Krakovaan, Budapestiin, Berliiniin ...

Vierailija
8/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taitaa olla tuohon aikaan vielä suht lämmintä, mikä on atoopikolle varmasti hyväksi. Ja saa rustattua sopivan pituisen loman ihan lentojen mukaan, hotellin varaa erikseen.

Mieleen tulee myös Rooma tai Barcelona. Voi kun itsekin pääsis :))

Vierailija
9/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki Lontoo ja Pariisi on myös kivoja, mutta itse tykkään olla niissä pidemmän aikaa (5-7 päivää).

Vierailija
10/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Berliiniä, eläintarha, museoita.

Tai Legoland Tanskassa.

Vierailija
11/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat melko lähellä eli lentoihin ei mene kauheasti aikaa. Molemmissa nähtävää myös lapsille, esim Hampurissa se Miniature jotain oli oikea hitti meidän noin 8 v lapselle.

Vierailija
12/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin viime syksynä Prahassa, ja se oli oikein hyvä kohde lasten kanssa. Lisäksi ilmat suosivat, oli todella aurinkoista ja päiväsaikaan lämmintä, tosin illalla ja aamulla suht kylmää. Ihan keskustan kupeessa leikkipuistoja lapsille ja edullisia ravintoloita.

Muita kivoja kohteita voisivat olla Barcelona tai Amsterdam.

Vierailija
13/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhamina - siellä on ainakin tivoli ja on muutenkin tosi kaunis kaupunki. Tai Barcelona - siellä iso akvaario ja eläintarha sekä huvipuistokin löytyy.

Vierailija
14/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johonkin kivaan hotelliin. Käytte syömässä hyvin, ja ihmettelette kaupunkia. Käytte kahvilla ja leikkipuistossa siellä vieraassa kaupungissa. Niin minä tekisin.

Vierailija
15/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis johonkin entiseen kuumailmapallohalliin rakennettu, jossa on oikeet palmut, hiekkarannat ym... Ystävä oli siellä taannoin just viikonloppulomalla miehensä kanssa. Eikä ollut kallis paikka!! Mä yritän googlata sen sulle.

Vierailija
16/16 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis johonkin entiseen kuumailmapallohalliin rakennettu, jossa on oikeet palmut, hiekkarannat ym... Ystävä oli siellä taannoin just viikonloppulomalla miehensä kanssa. Eikä ollut kallis paikka!! Mä yritän googlata sen sulle.

http://www.tropical-islands.de/en/visitors/attractions/tropical-village…

Eli jos rantaloman tunnelmaa kaipaat niin tää on ehdoton ratkaisu!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme