Minulla ei ole autoa. Ajatteletko että olen pienituloinen?
Kommentit (21)
Naapurin vuokratalolaisilla on kyllä hienot autot
2 krt poistettiin aloitus samasta aiheesta 🤣
Mulla on auto ja oon pienituloinen.
Ihme, että pohdit moista asiaa. Mieleen tulee vain mielenterveyteen, ei rahasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on auto ja oon pienituloinen.
Mulla ei ja olen keskituloine n
Ap
En. Ajattelen että olet ärsyttävän ideologinen vihervassarivegaani, enkä siksi halua tutustua sinuun.
Minusta on turvallista, että minua luullaan köyhemmäksi kuin olen.
Et pidä omaa autoa, jotta voit lokkeilla kyytejä muilta. Ja varmistat, että saat vedettyä heinäpellon latohäissä kiskoa pikkuserkun keskentekoista kiljua kaksin käsin.
Oletko alholisti ja pelkäät että lähtisit kännissä rattiin jos auto olisi?
Lienet kaupunkilainen joka pääsee kävellen tai julkisilla haluamiinsa paikkoihin.
En ajattele. En pidä itsestäänselvyytenä, että ihminen autoa tarvitsisi mihinkään jos hän vaikka asuu Helsingissä tms.
En ajattele sinusta yhtään mitään.
Ei minullakaan ole autoa ja olen hyvätuloinen, suurkaupungissa asuva. En ymmärrä mitä sillä autolla tekisin kun se seisoisi tallissa reilut 300 päivää vuodessa? Vuokraan tarvittaessa.
No en tietenkään, koska tällä palstalla kaikki ovat miljonäärejä, joilla ei vain nyt satu olemaan autoa, koska taksillakin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele sinusta yhtään mitään.
Ei minullakaan ole autoa ja olen hyvätuloinen, suurkaupungissa asuva. En ymmärrä mitä sillä autolla tekisin kun se seisoisi tallissa reilut 300 päivää vuodessa? Vuokraan tarvittaessa.
Ulkomailla tuo auton vuokraus onkin edullista.
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään, koska tällä palstalla kaikki ovat miljonäärejä, joilla ei vain nyt satu olemaan autoa, koska taksillakin pääsee.
Ihmetellyt sitä, että vaikka joka jamppa täällä palstalla tienaa sen 8 tonnia kuussa, niin kauheen monta ketjua siitä kun hallitus aiheuttaa buranapurkkiin jonkun 15 sentin hinnan nousun.
Nykyään auton voi hankkia vaikka 5-10 vuoden osamaksuajalla ja vielä suuremmalla viimeisellä lyhennyserällä. Moni vaihtaa autoa ennen kuin tuo viimeinen erä tulisi maksettavaksi. Käytännössä autosta onkin aina enemmän velkaa kuin sen markkina-arvo on, mutta saapahan ajella hienolla autolla niin kauan kuin töitä riittää.
Näin varsin pienituloinenkin voi ostaa halutessaan jopa uuden tai ainakin uudehkon ison Teslan, Bemarin tai Audin.
En. Asut ehkä sellaisella paikalla että julkiset kulkee, palveluihin pääsee helposti kävellen, pyörällä tai julkisilla ja työmatkasi tai työsi ei vaadi autoa. Mitä sitä silloin autolla tekee, jos ei omista mitään korpimökkiäkään, minne pääsee vain autolla? Minullakaan ei olisi tarvetta autolle. Sairaalaan on alle 2 km, töihin alle 1 km, rautatieasemalle n. 1 km ja pääsee suoraan pk-seudulle ja Tampereelle, kauppoja on kävelymatkan päässä vaikka kuinka ja Prismaankin alle 4 km, olen pyöräillyt sinne useasti. Apteekkeja, ruokaravintoloita ja jopa teatteri on kävelymatkan päässä. Asun alle 1 km päässä suomalaisittain keskisuuren kaupungin keskustasta.
En, vaan ajattelen että olet vaan kortiton.