Tyylikkäitä lastenvaatebloggareita?
Onko lastenvaatebloggareissa tyylikkäitä äitejä? Jotka eivät vaan osta vaatteita lapsilleen vaan pitävät itsestäänkin huolta?
Kommentit (23)
mutta mielestäni esim. tämän blogin pitäjä on tyylikäs itse ja se mitä lapsesta näkyy on samaa tasoa.
http://cocosweetdreams.indiedays.com/
On, mutta en viitsi ohjata av-mammoja siihen blogiin haukkumaan. On varmaan paljonkin, mutta yksi tuli heti mieleen. Kai parempi kun ei levittelekään kivoja blogeja tänne haukkojen raadeltavaksi
voin itse etsiä. Luen monia lastenvaateblogeja enkä muista missä niistä oli ulkonäöstään huoltapitäviä bloggaajia. ap
Sinäkö ymmärrät vihjeet ja muut mammat täällä ei. Etsi itse, jos olet muita etevämpi
Tulee mieleen eräs, mutta en linkitä tänne. Tosin ei ole mikään iso ja suosittu blogi..
Mutta ai niin, eihän ne olekaan tyylikkäitä...
En kyllä ymmärrä, että nelikymppinen olisi vanha, paitsi teitty jos itse on kaksvitonen, niin voi siltä tuntua. Tai että ylipainoinen ei voisi olla tyylikäs. Tosin mainitsemasi bloggaaja on kyllä mitoiltaan erittäin keskiverto äiti.
Muotibloggaajat on sitten ihan erikseen, etsi heidän joukostaan sellaisia, jotka ovat äitejä. Mutta olen havainnut, että he taas harvoin panostavat lastensa pukeutumiseen, tyyliin reimatecit on liian kalliita, kyllä viiskymppiä lasten haalariin on sopiva hinta, vaikka kyseessä lapsen tärkein "työvaate".
parikymppisten tyylikkyys ei vastaa omaa tyylitajuani.
Kaisastiinakaan ei vastaa omaa käsitystäni tyylikkyydestä. Ensinnäkään ylipaino ei ole kovin tyylikästä tai itsestään huolta pitämistä. Ja hänellä ei ole tyylisilmää, anteeksi nyt vaan.Tarkoitan 30-40 vuotiaita normaalipainoisia keskivertoäitejä. Ne hannat ja muut kirppispirkotkaan eivät ole ihan virkanaisen tyyli-ikoneja.
ap
Minityylin lautra on itsekin tyylikäs, ja pitää myös omaa blogia naisille, meikki- ja muita tyylivinkkejä (hiuksia jne)
en ollenkaan muistanut että pitää edelleen sitä minityyliä, seuraan nimittöin hänen meikkiblogiaan joka on aivan huippu;-) Laura on kaunis ja fiksu ja kahden pojan äiti; se vähä mitä kavereiden tyylistä on blogissa nähnyt niin äidin tyylitaju on täysin lapsille siirtynyttä.
Minityylin lautra on itsekin tyylikäs, ja pitää myös omaa blogia naisille, meikki- ja muita tyylivinkkejä (hiuksia jne)
Tulee mieleen eräs, mutta en linkitä tänne. Tosin ei ole mikään iso ja suosittu blogi..
Tällaista blogia voisin lukea. Nuo suositut ovat jotenkin. Miten sen sanoisi, tylsiä.
mutta mielestäni esim. tämän blogin pitäjä on tyylikäs itse ja se mitä lapsesta näkyy on samaa tasoa.
Kävin kattoo ekaa kertaa ja viimeistä. Narsism...
aamuisin viedessä lasta kouluun.Tyylikkäitä lastenvaatebloggaajia on mutta ne pitää vaan löytää:-)
En linkitä,en halua pilata hyvää blogia.
Julistakaa vain omaa sanomaanne täällä, Sarit ja Hannat ja Miiat, sori ootte niin läpinäkyviä.