Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikkäitä lastenvaatebloggareita?

Vierailija
14.09.2011 |

Onko lastenvaatebloggareissa tyylikkäitä äitejä? Jotka eivät vaan osta vaatteita lapsilleen vaan pitävät itsestäänkin huolta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julistakaa vain omaa sanomaanne täällä, Sarit ja Hannat ja Miiat, sori ootte niin läpinäkyviä.

Vierailija
2/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarit, Hannat ja kumppanit sopivat paremmin av:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni esim. tämän blogin pitäjä on tyylikäs itse ja se mitä lapsesta näkyy on samaa tasoa.

http://cocosweetdreams.indiedays.com/

Vierailija
4/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta en viitsi ohjata av-mammoja siihen blogiin haukkumaan. On varmaan paljonkin, mutta yksi tuli heti mieleen. Kai parempi kun ei levittelekään kivoja blogeja tänne haukkojen raadeltavaksi

Vierailija
5/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää vaan mainitko niitä hyviä blogeja täällä!

Vierailija
6/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin itse etsiä. Luen monia lastenvaateblogeja enkä muista missä niistä oli ulkonäöstään huoltapitäviä bloggaajia. ap

Vierailija
7/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö ymmärrät vihjeet ja muut mammat täällä ei. Etsi itse, jos olet muita etevämpi

Vierailija
8/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen itse etsimään. ap

Vierailija
9/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Kaisastiinan garderoobi. Tosi tyylikästä.

Vierailija
10/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi parikymppisiä äitejä! :)

Useimmiten kaikista tyylikkäimpiä.

Vierailija
11/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon Cocon lisäksi Kalastajan vaimo on myös tyylikäs.

Vierailija
12/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs, mutta en linkitä tänne. Tosin ei ole mikään iso ja suosittu blogi..

Vierailija
13/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ai niin, eihän ne olekaan tyylikkäitä...

En kyllä ymmärrä, että nelikymppinen olisi vanha, paitsi teitty jos itse on kaksvitonen, niin voi siltä tuntua. Tai että ylipainoinen ei voisi olla tyylikäs. Tosin mainitsemasi bloggaaja on kyllä mitoiltaan erittäin keskiverto äiti.

Muotibloggaajat on sitten ihan erikseen, etsi heidän joukostaan sellaisia, jotka ovat äitejä. Mutta olen havainnut, että he taas harvoin panostavat lastensa pukeutumiseen, tyyliin reimatecit on liian kalliita, kyllä viiskymppiä lasten haalariin on sopiva hinta, vaikka kyseessä lapsen tärkein "työvaate".

parikymppisten tyylikkyys ei vastaa omaa tyylitajuani.

Kaisastiinakaan ei vastaa omaa käsitystäni tyylikkyydestä. Ensinnäkään ylipaino ei ole kovin tyylikästä tai itsestään huolta pitämistä. Ja hänellä ei ole tyylisilmää, anteeksi nyt vaan.

Tarkoitan 30-40 vuotiaita normaalipainoisia keskivertoäitejä. Ne hannat ja muut kirppispirkotkaan eivät ole ihan virkanaisen tyyli-ikoneja.

ap

Vierailija
14/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minityylin lautra on itsekin tyylikäs, ja pitää myös omaa blogia naisille, meikki- ja muita tyylivinkkejä (hiuksia jne)

Vierailija
15/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei av-hyeenat ole bloggaajien kimpussa.

Vierailija
16/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ollenkaan muistanut että pitää edelleen sitä minityyliä, seuraan nimittöin hänen meikkiblogiaan joka on aivan huippu;-) Laura on kaunis ja fiksu ja kahden pojan äiti; se vähä mitä kavereiden tyylistä on blogissa nähnyt niin äidin tyylitaju on täysin lapsille siirtynyttä.

Minityylin lautra on itsekin tyylikäs, ja pitää myös omaa blogia naisille, meikki- ja muita tyylivinkkejä (hiuksia jne)

Vierailija
17/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs, mutta en linkitä tänne. Tosin ei ole mikään iso ja suosittu blogi..

Tällaista blogia voisin lukea. Nuo suositut ovat jotenkin. Miten sen sanoisi, tylsiä.

Vierailija
18/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa bloggaaja itse täällä poistaa kommentteja:-)

Vierailija
19/23 |
16.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mielestäni esim. tämän blogin pitäjä on tyylikäs itse ja se mitä lapsesta näkyy on samaa tasoa.

Kävin kattoo ekaa kertaa ja viimeistä. Narsism...

Vierailija
20/23 |
15.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin viedessä lasta kouluun.Tyylikkäitä lastenvaatebloggaajia on mutta ne pitää vaan löytää:-)

En linkitä,en halua pilata hyvää blogia.