Lastenkodissa pahoinpitely/käräjäoikeus käsittelee.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011091314374816_uu.shtml
Syyte:
Lapsi käärittiin mattoon
Tiistai 13.9.2011 klo 02.31
Lastenkodin työntekijöitä epäillään 15-vuotiaan pahoinpitelystä.
Loikalan kartanon kaksi miestyöntekijää vastaa tänään pahoinpitelysyytteisiin Kymenlaakson käräjäoikeudessa.
Miehiä syytetään 15-vuotiaan pojan kurituksesta, jonka epäillään tapahtuneen helmikuussa 2010.
Loikalan kartano Iitissä on erityislastensuojeluyksikkö ongelmanuorille. Poika saapui kartanoon vain hieman ennen hämäriä tapahtumia.
Iltalehden tietojen mukaan hoitajien epäillään kuristaneen poikaa ja sulloneen tämän maton sisälle. Laitoksen johtaja Heidi Rauha kiistää, että mitään tällaista olisi tapahtunut.
Kommentit (6)
Se on yleinen valhe ls-laitoksissa, että väkivallalla muka
ESTETÄÄN LASTA VAHINGOITTAMASTA ITSEÄÄN TAI MUITA!!!!!
Ja vanhemmille tietysti hoetaan, että "Älä sitten usko kaikkea,mitä lapsesi kertoo täällä tapahtuvan!" .
Ei lapset saa tehdä mitä vaan siksi etteivät ole rikosvastuussa.
Olen usein miettinyt miten lakia rokkomatta erotan tappelevat veljekset toisistaan ja mitä pitäisi tehdä kun lyövät sitten minua.
Tähän asti olen rikkonut lakia ja pitänyt vaikka kovinkin pakalla välittämättä, että siitä voi tulla mustelmia.
Olen myös lukinnut komeroon antaakseni toiselle esim laastaria jottei koko kämppä ole veressä.
omalla käytöksellään.
hyvä vaan,että niille maailman uhoajille kuspääteineille joku näyttää,että he eivät ole niitä kuninkaita,jotka määrää.niiltä on otettava luulot pois!
JA TUSKIMPA SEKÄÄN JÄTKÄ ON ILMAN SYYTÄ LASTENKOTIIN JOUTUNUT..!!
Pahoinpiteleminen on sallittua? Sekö oikeuttaa pahoinpitelemään jos on jotenkin ylemmässä asemassa? Miltä sinusta tuntuisi jos sinua kuristettaisiin, painettaisiin polvella rintakehästä, käärittäisiin mattoon ja hakattaisiin päätä lattiaan?
Toivottavasti pahoinpitelijät saavat ansionsa mukaan kovat rangaistukset, silloin saataisiin kenties tämäkin kupla puhkeamaan.
kun saataisiin yhteen paikkaan kootusti ja edes jotenkin julkisuuteen puolueettoman tahon kertomana
niin alkaisi lastensuojelun alasajo tässä maassa ja välittömästi.
Rahaa tuhlataan miljardi tolkulla
joka vuosi
lastensuojeluksikin kutsuttuun hallinnonalaan ja tälläista roskaa sitten tulee julkisuuteen.
Rikollista on nykyään kotona tukistaa tai nipsauttaa lasta, nuorta
mutta lastensuojelussa on kaikki keinot, väkivaltaisetkin kriminaaliotteet, sallittuja.
Kuinka moni näistä yli 16 600 lapsesta ja nuoresta joutuukaan ja joka päivä
kotinsa ulkopuolisessa sijoituksessa pahoinpidellyksi, julmuuksien, ivan, jne kohteeksi.
omalla käytöksellään.
hyvä vaan,että niille maailman uhoajille kuspääteineille joku näyttää,että he eivät ole niitä kuninkaita,jotka määrää.niiltä on otettava luulot pois!
JA TUSKIMPA SEKÄÄN JÄTKÄ ON ILMAN SYYTÄ LASTENKOTIIN JOUTUNUT..!!