Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli joskus ihana poikakaveri ja kai mokasin... Viime yönä näin hänestä unta

Vierailija
14.09.2011 |

Seurustelin ihanan pojan kanssa kun olin 20v,poika oli 18v. Suhteemme ei ikinä mennyt pussailua ja halailua pidemmälle,mutta puhuimme paljon... en tiedä edes olisiko siitä ikinä tullut mitään sen enempää,mutta olimme ns.sielunsisarukset ja hän oli niin sydämessäni,en osaa paremmin kuvailla.

En sanoisi rakkaudeksi,koska rakastuin myöhemmin mieheeni ja tunne on aivan eri.

Suhteemme oli jotenkin...selittämätön? Ei vain sanat riitä.

Minä olin se joka "munasin". Me olimme parhaat ystävät... ja kai vähän jotain enemmänkin.

Kun tapasin mieheni 21vuotiaana,en kertonut mitään tälle pojalle.

Kai ajattelin,että.. niin no,loukkaavani häntä.

Mutta sitten oli jo liian myöhäistä,rakastuin täysillä mieheeni ja jostain syystä,sen sijaan,että olisin esitellyt heidät ja jutellut ystäväni kanssa,meninkin mieheni kanssa vain samoihin bileisiin missä hän oli ja "lesoilin" (en nyt parempaakaan sanaa tiedä) miehelläni siellä jne

Tämän jälkeen enää soittelimme pariin kertaan pojan kanssa,tajusin kyllä loukanneeni häntä,mutta olin niin rakastanut jne etten oikein välittänyt :( Olin tosi julma,koska tiesin hänestä,että hän loukkaantui pahasti vaikkei sitä sanonut.

Sitten vain emme enää pitäneet yhteyttä,kunnes tulin raskaaksi vuoden päästä ja olin kai taas aika julma... Olimme silloin joskus vaihdelleet vitsi mielessä joitain lapsuuden aikaisia lelujamme ja kun olin saamassa oman lapsen niin ehdotin pojalle,että voitaisiin vaihtaa ne takaisin,jos vaikka hänkin saisi joskus lapsen niin saisi antaa ne omat lelunsa lapselleen ja kun minulle nyt oli tulossa vauva niin haluaisin antaa ne lelut mitkä hänellä on lapselleni.

No,hän vastasi kyllä,muttei suostunut antamaan leluja..

Olen tässä vuosien varrella miettinyt monta kertaa mitä hänelle kuuluu,mutta aika pian hän muutti uudelle paikkakunnalle ja ainakin joitain vuosia seurusteli jonkun naisen kanssa,mutta sitten yhteiset tututkin katosi,joten en enää tiedä mitä hänelle kuuluu ja aikaa tuosta kun olin 21v on nyt 10 vuotta jo (no ei tod.tunnu siltä!).

Viime yönä näin liian ihanan,hellän unen hänestä ja voi että kaikki palasi taas mieleen,pitkästä aikaa,ihan surku tuli haikeuden ohella...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haikeudella mieleen :) Se oli niin suloista :)

Tämä mun ex joka oli erityisempi kuin ne muut nuoruuspoikakaverit vaan oli jotenkin sellainen "täydellinen poikaystävä",mutta ei sitten loppujen lopuksi sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi