Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pidätte päällä kotona?

Vierailija
14.09.2011 |

Olen kyllästynyt näyttämään homssuiselta kotiäidiltä! Mulla on yllä virttyneitä H&M:n ja Elloksen collegehousuja, jotkut voi olla jopa numeron liian isoja. Kauhtuneita teepaitoja ja vilun iskiessä ikäloput villatakit ja fleecepaidat etsiytyy käsiini. Tunnen itseni näissä vetimissä ihan läskiksi. :(

Siispä kysyn että mitä te pidätte päällä kotona? Haussa olisi hyvinistuvia vaatteita ja mukavia, tietenkin..

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alusvaatteet, sukkahousut, sukat

pitkät suorat housut

hihaton pitkä toppi

pitkähihainen toppi

bolerotyyppinen neule

Jaa että vilukissa ;)

Vierailija
2/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja noista alusvaatteista tuli mieleen että ostan aina jotain epäistuvia alushousuja jotka puristaa väärästä kohti ja läskit muuttuu muhkuraisiksi.. :/ Ei pitis ostaa kun halvalla saa. :P

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä saa ihan edullisesti, eikä tarvii sitä virttyneintä siellä kotona pitää. Usein pidän myös farkkuja ja t-paitaa ja hupparia, jos on viileä. Villasukista en kyllä minäkään luovu ;-)

Vierailija
4/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia vaatteita mitkä päällä lähtisin muutenkin ovesta ulos, eli esim. farkut tai mustat suorat housut, jotain kivoja t-paitoja tai pitkähihaisia. Mulla sellanen ajaton vaatetyyli, mutta siisti.

Vierailija
5/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "mustat suorat housut" siis sellaiset

tähän tyyliin?

http://www.hm.com/fi/product/93380?article=93380-B

Mut kun kaikki collegehousut mitä ostan kauhtuu heti käytössä, tulee polvipussit, roikkuu perseestä, jne.. :(

Vierailija
6/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lagginssejä, toppia ja siihen päälle joku kiva tunika tms. jos viilee niin joku neule siihen pääle (napit edessä, jätän auki).:) oleellista on että laitan hiukset vaikka en minnekkään ole menossa, piristää kummasti.:)

Vierailija
7/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "mustat suorat housut" siis sellaiset

tähän tyyliin?

<a href="http://www.hm.com/fi/product/93380?article=93380-B" alt="http://www.hm.com/fi/product/93380?article=93380-B">http://www.hm.com/fi/product/93380?article=93380-B</a&gt;

Mut kun kaikki collegehousut mitä ostan kauhtuu heti käytössä, tulee polvipussit, roikkuu perseestä, jne.. :(

Eka vastaaja

Vierailija
8/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laadukkaimmat ja kalleimmat vaatteet on alusvaatteet aina kotona, muuten voi olla jotain halpoja ja mukavia trikoovaatteita. Tänään on KappAhlin housut ja HM paita. Lisäksi löytyy paljon Nanson paitoja ja Sokoksen House Collection -vaatteita kotikäyttöön.

Ihan sama vaikka näyttäisi läskiltä, kotivaatteissa minut näkevät vain lapset päivän aikana ja mies iltaisin. Mieskin vaihtaa työvaatteet mukaviin kotivaatteisiin kun tulee kotiin, joten ollaan kaikki täällä yhtä tyylikkäitä!

Vierailija
9/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia vaatteita mitkä päällä lähtisin muutenkin ovesta ulos, eli esim. farkut tai mustat suorat housut, jotain kivoja t-paitoja tai pitkähihaisia. Mulla sellanen ajaton vaatetyyli, mutta siisti.

Vierailija
10/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä ottaa täyskäännös toiseen suuntaan. Olen vähän kuin ap, mutta kun olen ajatellut, että kaikki muutkin ovat!

Aina töistä tai muualta tullessani vaihdan välittömästi kotivaatteet, eli college-housut tai verkkarit ja huonompi paita, jota en enää muualle laittaisi. Aina jos ovikello soi, joudun äkkiä siistiytymään, koska näytän kamalalta! olen myös ihmetellyt tv-sarjojen tyyliä, kun kotona ollaan "normivaatteissa", ehkä farkuissa ja ajatellut, että onpa saippuaa, eihän kukaan kotona noin pukeudu. Nytkin olen pyjamahousuissa ja topissa, joka on aivan tahrainen.

Ollaan muuttamassa kuukauden päästä omakotitaloon "paremmalle alueelle" ja nyt kyllä saa tämän mamman kotityyli muuttua ja vähän äkkiä!

voi itku, mulla on vielä vaatekaapissa erillinen hylly kotivaatteille, jossa kauhtuneet hupparit, neuleet ja verkkarit on. nyt muuttaessa nämä saa kyllä lähteä.

Vierailija
11/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut sukkahousut, hame ja joku paita siinä vielä. Villasukat tai paksut polvisukat lisään talven tullen.

Vierailija
12/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat farkut ja Vero Modan trikoopaita.

En käytä suoria housuja kotona vaikka kaappi on niitä pullollaan, koska ne menevät pilalle lasten kanssa lattioilla kyykkiessä.

Niistä tulee ihan karseen näköiset jo iltäpäivään mennessä, polvipusseineen ja pöly kerroksineen.

Joustavat farkut on ihan kivat tai sitten mulla on muutamat puuvillahousut Vero Modasta, niiden kanssa voi käyttää t-paitaa tai trikoopaitaa tai mitä vaan. Mukavat ja rennot, ri kiristä, mutta näyttää asialliselle.

Vierailija
13/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jackpotin punaiset kangashousut ja punainen T-paita sekä Hilfigerin punainen huppari.

Vierailija
14/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona collegehousut ja t-paitoja tai tunika, mutta ei virttyneitä eikä huonosti sopivia. Vaihdan heti kun tulen töistä.

Hankin sloggi-pikkuhousuni Tarjoustalon tarjouksista, ostan oikean kokoisia (eli istuvat), kestävät käyttöä ja olen niihin tyytyväinen.

Vierailija
15/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustat farkut ja Vero Modan trikoopaita.

En käytä suoria housuja kotona vaikka kaappi on niitä pullollaan, koska ne menevät pilalle lasten kanssa lattioilla kyykkiessä.

Niistä tulee ihan karseen näköiset jo iltäpäivään mennessä, polvipusseineen ja pöly kerroksineen.

Joustavat farkut on ihan kivat tai sitten mulla on muutamat puuvillahousut Vero Modasta, niiden kanssa voi käyttää t-paitaa tai trikoopaitaa tai mitä vaan. Mukavat ja rennot, ri kiristä, mutta näyttää asialliselle.

http://shop.bestseller.com/vero-moda/pants/TIMUNRIBPANT-BLASTLINEN/SUP/…

Vierailija
16/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus mustat college-housut ja -huppari, mutta ne ovat kapealinjaiset, hyvinistuvat sekä siistit ja puhtaat.

Joskus mulla on legginsit/paksut sukkahousut ja mekko. Tätä asua käytän usein myös matkustaessa, koska se tuntuu jopa ahtaassa lentokoneessa tai auton penkissä rennolta, mutta on silti ilmeeltään erittäinkin siisti.

Vierailija
17/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis neule- tai collegekankaisia housuja japuseroita ja hameita tai mekkoja. Ne ei kyllä oo virttyneitä vaan sen kokoisia kuin pitäkin (jotkut on kyllä aika löysääkin mallia, toiset taas istuvampia).

Mä oon ostanut jonkun verran urheilukaupoista mutta myös tehnyt paljon itse, etenkin nouta neulevaatteita joko neulomalla tai ompelemalla pääasiassa burdan kaavojen pohjalta. Niillä on noin kerran vuodessa "privaattivaatteiden" numero, jossa yleensä oloasuja, yöasuja ja alusvaatteita. Kun näitä tekee laadukkaasta kankaasta, ne säilyttää ryhtinsä pitkään ja on mukavia ja hyvän näköisiä päällä.

Vierailija
18/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivaatteina on kaikki vanhat ja virttyneet paidat ja verkkarit, ne ovat jostain syystä kaikista mukavimpia kotivaatteita. Rintsikat lentävät myös heti nurkkaan kotiin tullessa.

En missään nimessä voisi oleskella kotona jossain suorissa housuissa tai farkuissa. Jos tiedän, että meille on tulossa vieraita, niin silloin puen päälle siistimmät vaatteet.

Vierailija
19/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen äitiyslomalla, niin mä pidän kotona yleensä ihan farkkuja, canvas-housuja ja imetyspaitaa. Tarvittaessa sitten villatakki.

Iltaisin vaihdan yleensä kotipuvun eli mulla on velour-housut ja niihin kuuluva huppari. Mä vaihdan sen yleensä päälle joko kun tulen töistä tai viimeistään kun on lasten nukkumaanmenoaika.

Velour-puku kantsii ostaa nyt, niitä ei myydä kuin syksyisin.

Urheiluosastoilta löytyy myös mukavia vaatteita kotiin. Siis erityisesti mukavia istuvia housuja jos ei halua farkkuja pitää.

Te jotka pidätte jotain collareita kaiket päivät, niin ettekö käy ikinä ulkona, siis kaupassa, harrastuksissa, koulunhakureissuilla tms. Vai vaihdatteko joka kerta vaatteet?

Vierailija
20/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka aina ponnarilla, en kestä joteski pitää sitä auki. Meillä on lämmintä +25, kesät talvet.