Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pidätte päällä kotona?

Vierailija
14.09.2011 |

Olen kyllästynyt näyttämään homssuiselta kotiäidiltä! Mulla on yllä virttyneitä H&M:n ja Elloksen collegehousuja, jotkut voi olla jopa numeron liian isoja. Kauhtuneita teepaitoja ja vilun iskiessä ikäloput villatakit ja fleecepaidat etsiytyy käsiini. Tunnen itseni näissä vetimissä ihan läskiksi. :(

Siispä kysyn että mitä te pidätte päällä kotona? Haussa olisi hyvinistuvia vaatteita ja mukavia, tietenkin..

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tuntuu että suorat housut ei sovi lapsen kanssa lattialla könyämiseen. Tai jos sopii ni voivat olla illalla jo sen näköiset että ne kauhtuneet verskatkin näyttää siivommalta..

Vierailija
42/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- farkut tai gargohousut tai suoralahkeiset gollegehousut (itsellä Lingon&Blåbärin bootlegit, eivät virty eikä tule pusseja mihinkään kohtaan. Farkkuja mulla useat, tosiaan pitää olla istuvat ja kankaassa vähän joustavuutta mukana.

- toppi ja neuletakki tai pitkähihainen ohut neule. Joskus myös tunika (trikoinen tai puuvillakankainen)

Mustia housuja on tosiaan "kaapit väärällään" mutta niitä en tosiaankaan halua jalkaani nyt kotona ollessa, ne on työvaatetta.

Itsellä nyt juuri ongelmana takki, tarvitsisin kivannäköisen soft shell takin tai vastaavan. Kaikki takit liian "siistejä" tällä hetkellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö teidän miestä ällötä sellaiset lumput vaimon yllä?

Mun äiti opetti mulle jo sillon kun olin varhaisteini että sitten kun saanut miehen, niin aletaan panostamaan pukeutumiseen ja meikkaamiseen..

Mä varmaan saisin lähteä samantien takas töihin tienaamaan, jos kulkisin kotona kalsareissa kaiken päivää sen näköisenä että vaan loisin kotona kun toinen tekee työtä ja maksaa kaiken.

miehen kotivaatteet on paljon huonommat retkut kuin omani. Joskus minun on pakko pihistää miehen kotipökät pesukoneeseen sillä aikaa kun hän nukkuu, jotta olisivat edes puhtaat joskus.

Keskinäinen rakkautemme perustuu muihin asioihin kuin vaatteisiin, kampauksiin ja meikkiin. Juuri eilen sattumalta puhuimmekin siitä, kuinka ulkonäköseikat menettävät merkityksensä, kun oppii tuntemaan ja rakastamaan toista ihmistä.

Tosin me käymmekin molemmat töissä, joten ehkäpä meillä sitten on molemmilla oikein käyttää kotona verkkareita?

17