Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäse haittaa jos 12-13v ajelee poslariksi?

Vierailija
13.09.2011 |

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoihin en ota kantaa, kukin vastatkoon omista puskistaan. Mutta hmettelen, että aina naisten "kaunistautuminen" liitetään jotenkin miehiin. Jos nainen meikkaa, hän tekee sen miesten takia, jos hän ajaa karvansa, on hänen miehensä pervo tai ainakin vaatinut ja alistanut naista sheivaamaan.

No, jos nuori tyttö, jolla ei ole miestä, haluaa sheivata. Täytyyhän siihenkin liittyä joku mies, pedofiili-isä vähintään.

Miksei nainen, nuori tai vanha, saa tehdä karvoilleen mitä haluaa ilman että muut naiset vetävät mukaan miehet?

Kuvittele tilanne, että maapallolta kuolisi yhtäkkiä kaikki miehet. Jäisi vaan naiset ja lepsot jäljelle.;) Ihan kiihkonako te sitten meikkailisitte muuten vaan toisianne tai itseääne varten? EI, siellä on tautalla primitiivinen kilpailu miesten huomiosta ja tarpeesta näyttää hyvältä VASTAKKAISEN SUKUPUOLEN edessä jotta saavuttaa kumppanin suosion.

Aika saatanan harva sitä alapäätään vapaaehtoisesti päivittäin kynisi ellei sitä yhdistettäisi (väärin johtopäätöksin) naisen huoliteltuun ulkonäköön ja haluttavuuteen.

Vierailija
22/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei ole ymmärtävinään, miten pedofilia liittyy karvattomuuteen.

Pedofiilit pitävät lapsista - lapset ovat karvattomia.

Joko tämä yhteys tuli selväksi?

Kyllä nimenomaan tällä av-palstalla on useammassakin ketjussa tullut selväksi se, että monet kirjoittajat elävät miehiä varten ja elämä on lopussa, kun miehet eivät enää kiinnostu. Näin kirjoitti 40-vuotiasta joku ja sai aikaan aika kiihkeää keskustelua puolesta ja vastaan.

Saa minun puolestani jokainen omille karvoilleen tehdä mitä mielii. Enemmän huolestuttaa se vääristynyt käsitys naisellisuudesta, jonka mahdollisesti minunkin tyttäreni näistä jutuista saavat.

Se on kuitenkin minusta todella kummallista, että sitä perustellaan näin sivusta katsoen omituisesti, kuten hygienialla vaikka nykyään on joka vessareissulla mahdollisuus alapesuun.

Tai huolitellulla ulkonäöllä, vaikka harvemmin kai tavallinen akka alapäätään paljaana esittelee toisin kun sääriään ja kainaloitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on saatu uskomaan, että heidän tärkein tehtävänsä on miellyttää miestä jo nuoresta asti ja alapään muokkaus kuuluu asiaan. Käytetään tunteja ruiskurusketuksiin ja alapään nyppimisiin.

samaan aikaan pojat porskuttaa kouluissa ja työpaikoilla ja paskaakaan välittää, onko pallit vinossa vai ei. Ja ei kyllä haittaakaan, koska poikien euro on tyttöjen 80 senttiä.

ja isommillakin pojilla on niin ISO juttu mitä housuistaan löytää?

Ja en kyllä yhtään ihmettelekään. Niin kana-aivoja nykyajan tytöt on sheivauksineen ja tekoripsineen.

Vierailija
24/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoihin en ota kantaa, kukin vastatkoon omista puskistaan. Mutta hmettelen, että aina naisten "kaunistautuminen" liitetään jotenkin miehiin. Jos nainen meikkaa, hän tekee sen miesten takia, jos hän ajaa karvansa, on hänen miehensä pervo tai ainakin vaatinut ja alistanut naista sheivaamaan.

No, jos nuori tyttö, jolla ei ole miestä, haluaa sheivata. Täytyyhän siihenkin liittyä joku mies, pedofiili-isä vähintään.

Miksei nainen, nuori tai vanha, saa tehdä karvoilleen mitä haluaa ilman että muut naiset vetävät mukaan miehet?

Kuvittele tilanne, että maapallolta kuolisi yhtäkkiä kaikki miehet. Jäisi vaan naiset ja lepsot jäljelle.;) Ihan kiihkonako te sitten meikkailisitte muuten vaan toisianne tai itseääne varten? EI, siellä on tautalla primitiivinen kilpailu miesten huomiosta ja tarpeesta näyttää hyvältä VASTAKKAISEN SUKUPUOLEN edessä jotta saavuttaa kumppanin suosion.

Aika saatanan harva sitä alapäätään vapaaehtoisesti päivittäin kynisi ellei sitä yhdistettäisi (väärin johtopäätöksin) naisen huoliteltuun ulkonäköön ja haluttavuuteen.

Vierailija
25/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ja 12-13 paikkeilla ajelemaan kainalot ja samalla alapäänkarvat. Minua 3v vanhempi siskoni aloitti ja kun karvat alkoi kasvaa. Äidilläni en muista koskaan nähneeni karvoja vartalossa ja hän ei kieltänyt meitäkään sheivaamasta. Minulla (nyt 26v) sama linja vieläkin, vaikka olen naimisissa ja odotan meidän toista tenavaa((

Vierailija
26/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen huomannut, että jos ollaan vaikka viikonloppu "tyttöjen kesken" mökillä, niin ei kukaan meikkaa ja moni toteaa jotain tyyliin: Ihanaa kun ei tarvi täällä yhtään laittautua! Samoilla naisilla samalla mökillä on koko meikkiarsenaali mukana, mikäli mukana on myös miehiä...

Vierailija
27/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi porsliini ja sen ikäiset pojat ei vielä tiedä mitään panemisesta niin puhuvat mitä sattuu ja herkkähipiäiset pikkulikat ajelee porsliiniksi, mautonta ja törkeää.

Vierailija
28/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi porsliini ja sen ikäiset pojat ei vielä tiedä mitään panemisesta niin puhuvat mitä sattuu ja herkkähipiäiset pikkulikat ajelee porsliiniksi, mautonta ja törkeää.

Vierailija
29/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos ei olisi miehiä, niin työpaikallakin kaikki vaan vetäisivät ympäriinsä jossain verskoissa? En nyt ihan kuitenkaan usko.. Kyllä ainakin minun piireissäni tytöt laittautuvat silloinkin, jos on kotibileet naisten kesken.. Ja mökillä kukaan ei meikkaa, vaikka olisi miehiä. Mutta joillekin tietty vain ne miehet on tärkeitä ilmeisesti.

Vierailija
30/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynet eivät yleisesti suosittele posliinia- lisää mm hiiva ja emätintulehduksia.

Vierailija
31/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne karvat tuli ennen kun olin 11, ja 12 ikäisenä muistan pyytäneeni äidin ostamaan sheivausvälineitä omaan käyttöön.

Vierailija
32/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ajelen pilluani pedofiilimiehiä miellyttääkseni, kun sitä ei ole nähnyt, eikä' tule näkemäänkään yksikään mies, koska olen lesbo.

Ajalen pilluni monestakin syystä: ensinnäkin mielestäni se on huomaavaista seksikumppania kohtaan. Itse en halua nuolla majavaa, enkä kaivella karvoja kurkustani seksin jälkeen, joten en halua sitä myöskään toiselle tuottaa. Toinen, ja se suurempi syy on ihan oma mielihyvä. Mulla kutiaa pidemmät karvat ihan älyttömästi, ja tekevät jopa reikiä alkkareihin (varmaan siksi kun on pakko raapia ja karva niin karheaa) Eikä muuten auta aika, olen joskus ollut melkein vuoden sitkeästi karvoilla kun kaikki väittivät että aika auttaa. Lisäksi mulla on huomattavasti hygienisempi olo kun ei ole karvoja. Mulla ainakin on valkovuotoa, menkkavuotoja jne. niin paljon, että aina niissä karvoissa roikkuu jotain etovaa. Lisäksi pillussa karvoihin pinttyy kusen/eritteiden hajua, ihan niinkun kainalokarvoihin hien hajua, joten siksikään en karvoja halua - vaikka kuinka on suihkut keksitty ja niitä käyttäisi, kun ei auta.

Minulla on siis monta syytä ajella, eikä yhtään olla ajelematta - ok, se 2 min/vko säästyisi aikaa, mutta en kyllä keksi pitään parempaa tekemistä sille ajalle, poslarina olo on tuon kahden minutin arvoista.

Vierailija
33/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ajelen pilluani pedofiilimiehiä miellyttääkseni, kun sitä ei ole nähnyt, eikä' tule näkemäänkään yksikään mies, koska olen lesbo. Ajalen pilluni monestakin syystä: ensinnäkin mielestäni se on huomaavaista seksikumppania kohtaan. Itse en halua nuolla majavaa, enkä kaivella karvoja kurkustani seksin jälkeen, joten en halua sitä myöskään toiselle tuottaa. Toinen, ja se suurempi syy on ihan oma mielihyvä. Mulla kutiaa pidemmät karvat ihan älyttömästi, ja tekevät jopa reikiä alkkareihin (varmaan siksi kun on pakko raapia ja karva niin karheaa) Eikä muuten auta aika, olen joskus ollut melkein vuoden sitkeästi karvoilla kun kaikki väittivät että aika auttaa. Lisäksi mulla on huomattavasti hygienisempi olo kun ei ole karvoja. Mulla ainakin on valkovuotoa, menkkavuotoja jne. niin paljon, että aina niissä karvoissa roikkuu jotain etovaa. Lisäksi pillussa karvoihin pinttyy kusen/eritteiden hajua, ihan niinkun kainalokarvoihin hien hajua, joten siksikään en karvoja halua - vaikka kuinka on suihkut keksitty ja niitä käyttäisi, kun ei auta. Minulla on siis monta syytä ajella, eikä yhtään olla ajelematta - ok, se 2 min/vko säästyisi aikaa, mutta en kyllä keksi pitään parempaa tekemistä sille ajalle, poslarina olo on tuon kahden minutin arvoista.

Pidän ja paikat karvattomana eikä tod mieheni ole tätä vaatimassa. Olen ihan tavis-hetero-kotiäippä.

Vierailija
34/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastataan silti. Pojat eivät porskuta koulussa, vaan menestyvät ja voivat huonommin kuin tytöt. Kyllä poikienkin täytyy välittää miten elämänsä järjestävät, ulkonäon osalta ehkä tyttöjä vähemmän jos haluavat naisia miellyttää (saada tyttöystävän/puolison) mutta muilta osin enemmän.

Tyttöjen euro on sitä paitsi 98-102 senttiä tuntipalkoissa. Eikä osa-aikatyö/vuorotteluvapaa/äitiysloma/hoitovapaa ole juurikaan pakon sanelemaa paremmin koulutetulle ja kesätöiden jaossa pärjäävälle sukupuolelle.

Poikalapsesi lienevät vielä pieniä, älä nyt ainakaan heille uskottele että saisivat kaiken valmiina koska heillä on munat. Ihana anoppikin susta tulee (jos tulee) jollekin kana-aivolle.

Tytöt on saatu uskomaan, että heidän tärkein tehtävänsä on miellyttää miestä jo nuoresta asti ja alapään muokkaus kuuluu asiaan. Käytetään tunteja ruiskurusketuksiin ja alapään nyppimisiin.

samaan aikaan pojat porskuttaa kouluissa ja työpaikoilla ja paskaakaan välittää, onko pallit vinossa vai ei. Ja ei kyllä haittaakaan, koska poikien euro on tyttöjen 80 senttiä.

Ja en kyllä yhtään ihmettelekään. Niin kana-aivoja nykyajan tytöt on sheivauksineen ja tekoripsineen.