Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäse haittaa jos 12-13v ajelee poslariksi?

Vierailija
13.09.2011 |

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäse haittaa jos 12-13v ajelee poslariksi?

Vain pedofiili voi keksiä tuollaisia aloituksia

Vierailija
2/34 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä itsekin aloittelin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen..

Vierailija
4/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen ikäinen pitäisi sheivata? "Kun isäkään ei tykkää", oli taannoin eräässä toisessa ketjussa vastaus. Väkisinkin tuli mieleen pedofiili... en jatka enempää tästä, jotta en antaisi aihetta poistamiseen.

Syy voi olla se, että tyttö ei hyväksy kehitystään ja naisellisuuttaan.

Seurauksiako? Jos ei käytä pikkuhousuja eikä muitakaan housuja, niin eihän silloin tarvitse karvoitusta suojaksi.

Hygieniastakin voi vähän tinkiä, kun ei ole enää karvoitusta keräämässä kaikenlaista...

Näin aikuisena tulee mieleen sekin,että alapään puunaamiseen käytetty aika on aina poissa jostain tärkeämmästä ja järkevämmästä tekemisestä. Se voi olla pitemmän päälle se haitta, josta on harmia muillekin naisille.

Vierailija
5/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalonsa ja säärensä. Eipä se alapää siitä eroa, mutta toistaiseksi ei ole sitä vielä ajellut. Tekee niinkun tykkää.

Vierailija
6/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuudennella luokalla, eli 12 vuotiaana D-tissit, joten siitä voi päätellä myös karvoituksen tilanteen. Olin myös 10-vuotiaasta asti saman pituinen kun nyt eli 174cm. Ihmiset kehittyy eri tahtiin.

Itse olen aina ajellut karvani, enkä näe siinä mitään autoa, heti kun karvoja alkoi kasvaa halusin ne ajella kutinan ja "etovuuden" takia. Ja sillä linjalla olen edelleen. Mitään pedofiileja en tajunnut ajatella enkä kyllä ymmärrä yhteyttä vieläkään

Vierailija
7/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai tytöt on aina äideistään mallia ottaneet. Kyllä tuon ikäivillä on jo melkein kaikilla poslari, kuten äideilläänkin.

Vierailija
8/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö (12 v) kärsii siitä kun karvoitusta ei VIELÄ ole. Kaikilla kavereilla kun jo on.

kai tytöt on aina äideistään mallia ottaneet. Kyllä tuon ikäivillä on jo melkein kaikilla poslari, kuten äideilläänkin.

Vierailija
9/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuudennella luokalla, eli 12 vuotiaana D-tissit, joten siitä voi päätellä myös karvoituksen tilanteen. Olin myös 10-vuotiaasta asti saman pituinen kun nyt eli 174cm. Ihmiset kehittyy eri tahtiin.

Itse olen aina ajellut karvani, enkä näe siinä mitään autoa, heti kun karvoja alkoi kasvaa halusin ne ajella kutinan ja "etovuuden" takia. Ja sillä linjalla olen edelleen. Mitään pedofiileja en tajunnut ajatella enkä kyllä ymmärrä yhteyttä vieläkään

Vierailija
10/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtui ihan siitä että muut (vielä karvattomat) pilkkasivat häntä. Varmaan olisi leikannut tissinsäkin jos se olisi ollut yhtä helppoa.

Myöhemmin sitten kuitenkin antoi karvan kasvaa kun muillakin saman ikäisillä alkoi olla karvoitusta.

Vierailija
11/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapääkarvoitusta niin miten luulette niiden tyttöjen tekevän?

No totta helvetissä ne inhoaa karvoja ja ajattelee, että ne on inhottavia ja pojat ei tykkää, kuten ei isikään tykkää jos äidillä on karvoja.

Mun tyttö (12 v) kärsii siitä kun karvoitusta ei VIELÄ ole. Kaikilla kavereilla kun jo on.

Vierailija
12/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se karvan kasvu sitten kiihtyykin ja vanhana karvaperse, kun ei taivu sheivaamaan...

Vierailija
13/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

telinevoimistelua ja balettia (sitä en kilpatasolla), ja kyllä sitä vaan haluaa senkin ikäisenä ajaa säärikarvansa ja kainalot, käyttää mahdollisimman näkymättömiä alusvaatteita jne

Ja jos haluaa ajaa alapäänsä niin miten se eroaa sääri ja kainalokarvoista. En tajua miksi tämä on jollekin niin kova kysymys.

Vierailija
14/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

telinevoimistelua ja balettia (sitä en kilpatasolla), ja kyllä sitä vaan haluaa senkin ikäisenä ajaa säärikarvansa ja kainalot, käyttää mahdollisimman näkymättömiä alusvaatteita jne

Ja jos haluaa ajaa alapäänsä niin miten se eroaa sääri ja kainalokarvoista. En tajua miksi tämä on jollekin niin kova kysymys.

Et tajua ehkä siksi, että olisi ollut parempi kehittää alapään sheivauksen sijaan jonkun verran yläpäätäkin.

Onhan siinä nyt melko vissi ero, jonka yksinkertaisempikin ihminen ymmärtää, mutta yritän vääntää rautalangasta sinullekin:

Alapääkarvoitus ei ole näkyvissä. Kainalo- ja säärikarvat sen sijaan ovat varsinkin kesäisin tavallisissakin vaatteissa.

Naisihmisellekin olisi aika hyvä joskus olla sen verran itsekäs, että ei isän ja miehen mieliksi nypi alapäätään.

Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten, jos naiset eivät olisi kelvanneet miehille karvoineen kaikkineen.

Asia ei periaatteessa kuulu minulle vähääkään. Se kuitenkin huolestuttaa, että miten minun teini-ikäiset lapseni tulevat suhtautumaan itseensä ja elämäänsä yleensä, jos naisten oletetaan tärväävän tuntitolkulla aikaa, myös rahaa ja jopa kärsimään "miellyttääkseen miehiä".

Parempi kun käyttävät senkin ajan ja rahan vaikka hiustensa kimpussa. Ne ovat ainakin enemmän näkyvissä kuin häpykarvat.

Vierailija
15/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tajua ehkä siksi, että olisi ollut parempi kehittää alapään sheivauksen sijaan jonkun verran yläpäätäkin.

Onhan siinä nyt melko vissi ero, jonka yksinkertaisempikin ihminen ymmärtää, mutta yritän vääntää rautalangasta sinullekin:

Alapääkarvoitus ei ole näkyvissä. Kainalo- ja säärikarvat sen sijaan ovat varsinkin kesäisin tavallisissakin vaatteissa.

Naisihmisellekin olisi aika hyvä joskus olla sen verran itsekäs, että ei isän ja miehen mieliksi nypi alapäätään.

Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten, jos naiset eivät olisi kelvanneet miehille karvoineen kaikkineen.

Asia ei periaatteessa kuulu minulle vähääkään. Se kuitenkin huolestuttaa, että miten minun teini-ikäiset lapseni tulevat suhtautumaan itseensä ja elämäänsä yleensä, jos naisten oletetaan tärväävän tuntitolkulla aikaa, myös rahaa ja jopa kärsimään "miellyttääkseen miehiä".

Parempi kun käyttävät senkin ajan ja rahan vaikka hiustensa kimpussa. Ne ovat ainakin enemmän näkyvissä kuin häpykarvat.

Vierailija
16/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

telinevoimistelua ja balettia (sitä en kilpatasolla), ja kyllä sitä vaan haluaa senkin ikäisenä ajaa säärikarvansa ja kainalot, käyttää mahdollisimman näkymättömiä alusvaatteita jne Ja jos haluaa ajaa alapäänsä niin miten se eroaa sääri ja kainalokarvoista. En tajua miksi tämä on jollekin niin kova kysymys.

Et tajua ehkä siksi, että olisi ollut parempi kehittää alapään sheivauksen sijaan jonkun verran yläpäätäkin. Onhan siinä nyt melko vissi ero, jonka yksinkertaisempikin ihminen ymmärtää, mutta yritän vääntää rautalangasta sinullekin: Alapääkarvoitus ei ole näkyvissä. Kainalo- ja säärikarvat sen sijaan ovat varsinkin kesäisin tavallisissakin vaatteissa. Naisihmisellekin olisi aika hyvä joskus olla sen verran itsekäs, että ei isän ja miehen mieliksi nypi alapäätään. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten, jos naiset eivät olisi kelvanneet miehille karvoineen kaikkineen. Asia ei periaatteessa kuulu minulle vähääkään. Se kuitenkin huolestuttaa, että miten minun teini-ikäiset lapseni tulevat suhtautumaan itseensä ja elämäänsä yleensä, jos naisten oletetaan tärväävän tuntitolkulla aikaa, myös rahaa ja jopa kärsimään "miellyttääkseen miehiä". Parempi kun käyttävät senkin ajan ja rahan vaikka hiustensa kimpussa. Ne ovat ainakin enemmän näkyvissä kuin häpykarvat.

Ja minä ainakin tein sen ihan itseni takia enkä kenenkään poikien tai miesten. Ja voin kertoa sinulle, että minulla menee alapään karvojen ajeluun viikossa aikaa 2 minuuttia, eli jos se on sinusta paljon niin ok. Hoituu ihan normaalisti suihkussa käydessä. Onhan tämä sinulle aika vaikea asia puheistasi päätellen.

Vierailija
17/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ajalen ihan oman mukavuuteni takia, ajalin jo ennenkuin olin missään läheisissä tekemisissä miesten kanssa ollutkan.. henkilökohtaisesti koen karvat epähygieenisiksi, hyi. mutta jokainen tavallaan..

(itse pidän 12 vuotiasta hieman lapsena tuohon touhuun, eihän se ole edes yläasteella!! mutta kun noita "nykyajan" lapsia katsoo, niin pakko kai se on myöntää että taitaa olla ihan normaalia)

mutta.. ei tämä mitenkään nyt miehiin liity?

Naisihmisellekin olisi aika hyvä joskus olla sen verran itsekäs, että ei isän ja miehen mieliksi nypi alapäätään. Ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon tuhansia vuosia sitten, jos naiset eivät olisi kelvanneet miehille karvoineen kaikkineen. naisten oletetaan tärväävän tuntitolkulla aikaa, myös rahaa ja jopa kärsimään "miellyttääkseen miehiä"..

Vierailija
18/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karvoihin en ota kantaa, kukin vastatkoon omista puskistaan. Mutta hmettelen, että aina naisten "kaunistautuminen" liitetään jotenkin miehiin. Jos nainen meikkaa, hän tekee sen miesten takia, jos hän ajaa karvansa, on hänen miehensä pervo tai ainakin vaatinut ja alistanut naista sheivaamaan.

No, jos nuori tyttö, jolla ei ole miestä, haluaa sheivata. Täytyyhän siihenkin liittyä joku mies, pedofiili-isä vähintään.

Miksei nainen, nuori tai vanha, saa tehdä karvoilleen mitä haluaa ilman että muut naiset vetävät mukaan miehet?

Vierailija
19/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt on saatu uskomaan, että heidän tärkein tehtävänsä on miellyttää miestä jo nuoresta asti ja alapään muokkaus kuuluu asiaan. Käytetään tunteja ruiskurusketuksiin ja alapään nyppimisiin.

samaan aikaan pojat porskuttaa kouluissa ja työpaikoilla ja paskaakaan välittää, onko pallit vinossa vai ei. Ja ei kyllä haittaakaan, koska poikien euro on tyttöjen 80 senttiä.

Ja en kyllä yhtään ihmettelekään. Niin kana-aivoja nykyajan tytöt on sheivauksineen ja tekoripsineen.

Vierailija
20/34 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poka nauraakin kavereille jälkeen päin, että sillä oli karvat. Voi mikä häpeä. Toinen on, että liikkatunnin jälkeen suihkussa kiusataan sitä, kenellä on karvat.

karvoihin en ota kantaa, kukin vastatkoon omista puskistaan. Mutta hmettelen, että aina naisten "kaunistautuminen" liitetään jotenkin miehiin. Jos nainen meikkaa, hän tekee sen miesten takia, jos hän ajaa karvansa, on hänen miehensä pervo tai ainakin vaatinut ja alistanut naista sheivaamaan.

No, jos nuori tyttö, jolla ei ole miestä, haluaa sheivata. Täytyyhän siihenkin liittyä joku mies, pedofiili-isä vähintään.

Miksei nainen, nuori tai vanha, saa tehdä karvoilleen mitä haluaa ilman että muut naiset vetävät mukaan miehet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi