Onko nämä raskausoireita?
Kaksi päivää ollut tosi kovaa kuukautiskipujen tapaista särkyä alavatsassa ja alaselässä. Ei mitään vuotoa, vain sellaista kiinteää, paksua, väritöntä limaa havaitsin. Myös rinnanpäät on vähän arat. Nyt kp 22 ja ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä.
Onko niin, että raskaustesti voi näyttää plussaa vasta noin 4 viikkoa edellisten kuukautisten alkamisesta vai voisiko jo nyt testata? En tiedä, mikä on luonnollisen kuukautiskiertoni pituus, kun olen vuosia käyttänyt hormonaalista ehkäisyä.
Kommentit (2)
limainen vuoto on minulla ainakin merkkejä ovulaatiosta. Joskus kipu on tosi kovaakin ja joskus ei tunnu mitään, mutta siitä kierrosta, jolloin tulin raskaaksi, en tuntenut mitään.
Tosin voi myös olla raskausoireita, testin tekoa kannattaa odottaa se 10 päivää oletetusta hedelmöittymishetkestä ja sittenkin tehdä herkin testi jonka löytää.
En muuten koskaan ollut kuullut, että nenäverenvuoto voisi olla raskausoire, mutta luin siitä vähän ennen plussausta ja nyt olen haastatellut kavereita ja aika monella on ollut tuollainen oire. Myös itselläni vuoti verta nenästä pariin otteeseen ennen testin tekoa, vaikka ei muuten ole vuotanut sitten lapsuusaikojen. Siinäpä lisää bongailtavaa sitten :D
Onnea matkaan jokatapauksessa! :)
Alavatsakipu voi olla ovulaatiokipua.