Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Do dii, mies sai ehdot joilla tätä liittoa jatketaan...

Vierailija
13.09.2011 |

Tasa-arvo asioissa, parisuhteessa ja toisen huomioon ottaminen...

Joka viikkoinen juominen saa loppua, saunaolut ok, mutta ei känniä joka perjantai-ilta eikä taatusti jatkopäiviä enää yhtään.

Kun lapset jäävät miehen vastuulle, hän myös vastaa heistä, eikä kuskaa heti mummolaan hoitoon. Tätä tapahtuu jatkuvasti.

Kun vapaalla haluaa mennä jonnekin, asia pitää sopia ennakkoon myös miehen kohdalla, kuten minunkin kohdallani. Molemmat käydään työssä ja vapaa-aikaa on muutoinkin vähän. Ei lapsille riitä, että äiti on aina kotona ja mies aina jossain juoksemassa. Eikä minulle riitä, että minun pitää vapaa-aikana olla aina miehen ja lasten käytettävissä. En siis ikinä pääse mihinkään, jos lähden, seuraa parin viikon riita ja murjotus.

Ja ei enää valehtelua, ei kiertelyä ja kaartelua asioiden suhteen, jotka minun pitää tietää, ei mitään yhtäkkisiä ilmoituksia suunnitelmista, joita on tehnyt kavereiden kanssa viikkoja ja sitten ne tulee yllätyksenä mukamas.

Eikä hullua syyllistämistä siitä, että minä käyn työssä ja syyttelyjä siitä, että minulla varmasti on työpaikalla suhde, kun ei seksi kiinosta joka ilta.

Rakkauteni mieheen on kuollutta kaiken paskan vuoksi. Voin sitä yrittää sytyttää uudelleen, jos mies lupaa suuria muutoksia elämäämme ja parisuhteeseemme. Mutta tähän mennessä miehen kommentti asioihin oli se, että ei niitä nyt ole ehtinyt miettiä. Mies haluaa elää tätä elämäämme samaan tapaan kuin tähän saakka, eli mikä siinä hänen kannaltaan, kun kaikki on ollut niiin sujuvaa.. Itse haluan muutoksen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka nalkuttaa koko ajan, viestistä päätellen et ole koskaan kehunut miestäsi mistään ja seksiäkään sinulta ei saa koskaan hyvä että eroatte ja saat olla yh. sinun tapauksessa voitanee sanoa että siinä tilateessa vakka on löytänyt kantensa.

Vierailija
2/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noin tulehtuneessa tilanteessa pitäisi jo mennä terapeutinkin puheille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kun ei tykkää ukosta yhtään, kun se nalkuttaa aina, jos nainen yrittää tehdä jotain, lähteä kävelylle, viedä roskapussin, käydä yksin saunassa...

nalkuti, nati, nati, lapsia en kato... ja hakkausta saunan oveen, kun siellä on 5 minuuttia istunut, että meinaatko saatana koko illan siellä märhetiä... Hyvä jos miehestä pääsisi eroon ja mielummin yh, kuin aä = alistettu ämmä!

joka nalkuttaa koko ajan, viestistä päätellen et ole koskaan kehunut miestäsi mistään ja seksiäkään sinulta ei saa koskaan hyvä että eroatte ja saat olla yh. sinun tapauksessa voitanee sanoa että siinä tilateessa vakka on löytänyt kantensa.

Vierailija
4/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne meidän asiat kenellekään kuuluu, miehen mielipide.

Ja mies, joka hoidattaa lapset aina sukulaisilla, niin uhittelee, että lapsia en mukaani saa, joten ehkäpä minusta ei tulisi edes yh. ;)

Vierailija
5/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalilta perhe-elämältä, tuo sinun vaatimuksesi. Mutta kuulostaa myös siltä, että kannataa mennä ensi kesänä esim. pieksämäen avioliittoleirille. Siellä on ihan tavallisia perheitä muitakin, ei välttämättä uskovaisia ja hyvää vertaistukea ja vinkkejä roppakaupalla.

Vierailija
6/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä naisia jotka ovat päästäneet suhteensa tuohon tilaan! Sitten urputetaan jälkikäteen, miten mies on sika. Voit valitettavasti syyttää vain itseäsi.

Vierailija
7/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi urputi, urputi. Naisellako se kokonaisvastuu aina katsotaan olevan parisuhteessa ja perhe-elämän sujuvuudessa. Täälläkin näkee usein kommentteja, jossa syy on aina naisen, asia kuin asia pettämisestä eroamiseen ja lasten huonoon vointiin.

En oikein tiedä, mikä se miehen osa ja rooli tässä nykyelämässä on. Taakse pitäisi olla jäänyt miehen perheen päänä oleminen ja määräysvalta, mutta naisten kyllä ihan kai tykkää siitä että joku sanelee ja nainen tekee sitten asiat niin, että miehellä on hyvä olla ja miehen viihtyvyys on pääasia. Huoh!

näitä naisia jotka ovat päästäneet suhteensa tuohon tilaan! Sitten urputetaan jälkikäteen, miten mies on sika. Voit valitettavasti syyttää vain itseäsi.

Vierailija
8/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuhoon tuomittu.

Vierailija
9/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi miehen tekemiset on AINA naisen vika? Sama se mitä mies tekee, syy on naisen.

Vierailija
10/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja maistuu -> naisen syy kun pihtaa ja nalkuttaa

Saunaillat kelpaa -> naisen syy kun pihtaa ja nalkuttaa

Vapaa-ajan käyttäminen harrastuksiin -> naisen syy kun pihtaa ja nalkuttaa

Aika ennen pihtausta ja nalkutusta: kalja maistui, saunaillat kelpasi ja vapaa-ajat kului harrastuksiin

Vierailija
11/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ennen pihtausta ja nalkutusta: kalja maistui, saunaillat kelpasi ja vapaa-ajat kului harrastuksiin

Ja naisen pihtaus ja nalkutus alkoivat silloin kun tuli lapsi(a), kun miehen olisi vihdoin pitänyt alkaa kasvaa aikuiseksi, eikä elää vain itselleen. Kummasti moni mies vain kuvittelee, etää voi jatkaa elämäänsä kuten ennenkin vaikka olisi jälkikasvua.

Vierailija
12/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jokaisen pitäisi osata asettaa omat rajansa. Siitähän tässä on kyse. Ap:n olisi pitän yt ymmärtää tämä jo paljon aikaisemmin. Nyt on kerralla niin paljon puhuttavaa. Mutta auttaisiko ap jos aloittaisit rakentavammin hampurilaismallilla:

Rrrrkastan sinua niiin paljo ja haluaisin, että meillä olisi harmoonista... ja

ja olet siis minusta aivan ihan mies. arvostan sinua todella paljon!!

Kokeile!

Vierailija
13/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehellähän ei ole mitään vastuuta suhteen hyvinvoinnista?

Vierailija
14/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota suhde-epäilyä lukuunottamatta!! Ja olen eroamassa juuri noiden(kin) syiden vuoksi.

Ymmärrän sinua erittäin hyvin!!! Tuntuu että mies vain nautiskelee omasta elämästään siinä sivussa kun minä pyöritän lapset ja minun menot tulevat sitten vasta jossain raossa, jos vaan tilanne (miehen menot) antaa periksi!! Eli harvoin pääsen mihinkään...ja ainainen naputus jos jonnekin lähden ja hoputus sieltä takaisin kotia pian!! Jospa saisi vähän sitä omaakin aikaa kun muuttaa tästä pois!!

Vierailija
15/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei mies ota vastuuta mistään jos ei omia lapsiaan halua hoitaa vaan vie ne mummolaan! Ja jos on alkoholiongelman alkua niin se ei parane jos ei mies itse apua halua eikä muutosta. Kuulostaa siltä että ero tulossa, mutta toivotaan että mieskin alkaisi tehdä osuutensa ja muuttuisi...

Vierailija
16/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mun mies muuttui.. Monen keskustelun kautta mies alkoi ymmärtää, että vastuu kuuluu molemmille ja perheen eteen molempien tulee tehdä osansa.

Vierailija
17/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisen pihtaus ja nalkutus alkoivat silloin kun tuli lapsi(a), kun miehen olisi vihdoin pitänyt alkaa kasvaa aikuiseksi, eikä elää vain itselleen. Kummasti moni mies vain kuvittelee, etää voi jatkaa elämäänsä kuten ennenkin vaikka olisi jälkikasvua.

Nähty niin monen parin kohdalla... ja aina naisen vika, kuinkas muuten.

Vierailija
18/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt toistakymmentä vuotta hyvässä suhteessa eläneenä.

Katso ap peiliin.

On varmasti totta ettei miehesi kohtele sinua hyvin. Mutta itsekään et ole hänelle hyvä, älä edes yritä kieltää.

Laske kuinka monta kohtaa on tuossa määräyslistassasi ja sano että odotan listaa jossa on korkeintaan noin monta kohtaa. Veikkaanpa että miehes vaatii vähemmän. Mutta tottakai itsekin elät tuollaisen vaatismulistan mukaan jos hänelle sellaista teet?

Vierailija
19/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehellähän ei ole mitään vastuuta suhteen hyvinvoinnista?

Ei silloin, kun nainen on vaatinut ja lopulta ottanut määräysvallan kaikissa asioissa. Mies vain sitten yrittää pärjäillä ja etsiä pakoteitä, kun ei saa päättää mistään. Ei saa edes olla aloitteellinen seksissä, vaan pitää odottaa, että josko se joskus rouvalle kävisi niin että tekisi jopa aloitteen... ei tässä kuussa, ehkäpä ensi kuussa... Kun mies ei saa olla tai edes luulla olevansa mies, suhde kärsii.

Nyt sitten feministit alkakaa haukkua minua!

Vierailija
20/25 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö sitten itse pidä huolta lapsistasi, ole rehellinen, suunnittele elämääsi.... minusta ap toivoo vain ihan tavallista normaalia kohteliasta käytöstä. Tasaista perhe-elämää, jossa voi suunnilleen tietää mitä huomenna tapahtuu ja jossa molemmat kantavat vastuunsa.

Mutta naisiltahan vaaditaan aina enemmän kuin miehiltä. (Eikä ihan vähän vaaditakaan!)