Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussasin. Nyt harmittaaa!!!

Vierailija
13.09.2011 |

Tein tänäaamuna raskaustestin ku on ollu niin outo olo. On kyl yritetty vauvaa jo piiiitkään, mut oon ollu siinä uskossa, et ei me varmaan onnistuta ainkaa ilman apukeinoja.

Nyt sit tuli plussa. Ja just ku on viikonloppuna tiedossa huippukiva työpaikan virkistysreissu! Mitä ihmettä mä teen???!! Kaikki arvaa, jos en oo yhtään juhlatuulella, enkä osaa teeskennelläkkään, et ois humalassa. Pakko varmaan tekeytä kipeeks ja jäädä reissusta pois.

Vitsi, et harmittaa!! Ois pitäny suosiolla jättää testin tekeminen ens viikkoon, ni ei ois tarvinnu tätä asiaa pohtia. Harmittaa nii paljo, kun reissua oon oottanu tosi paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei oo hyvin.

Vierailija
2/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ilman kännii voi olla viinaa..

Onko sitä pakko juoda - ei raskaus tietääkseni estä hauskanpitoa.

VAI EIKÖ AP OSAA PITÄÄ HAUSKAA ILMAN VIINAA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ilman kännii voi olla viinaa.. Onko sitä pakko juoda - ei raskaus tietääkseni estä hauskanpitoa. VAI EIKÖ AP OSAA PITÄÄ HAUSKAA ILMAN VIINAA?

juomatta, mut sit kaikki arvais syyn ja en todellakaa vielä haluu, et työpaikalla tiedetään. Tai ylipäänsä kukaan vielä tietää, ku on ihan alussa.

Ja ei mene mitkään selitykset tällä reissulla läpi, et on esim. lääkekuuri päällä tms.

ap

Vierailija
4/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ratkaisu koko asiaan, ei jää yhdetkään hyvät bileet väliin!

Vierailija
5/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mahdollista niin voit feikata kyllä juomisesi..

Tölkkiin vaan vettä tilalle, eikä kukaan tiedä ravintolassa, onko juomassasi alkoholia vai ei.

Ei ne juomisen takia sitä huomaa.

Jos yhdessä korkataan tölkit niin voit ottaa parit hörpyt ja tilaisuuden tullen vaihdat vettä tilalle.

Menee varmasti läpi!

Vierailija
6/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhahahhei ja hyvin menee

Vierailija
7/7 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, että kiva reissu menee ns. pilalle, mutta varmasti pitkään lasta toivoneena pystyt enemmän iloitsemaan raskautumisestasi.

Mulle kävi viikko sitten samantapainen juttu. 2v raskautumista toivoneena plussasin ja ko. päivänä oli tulossa ystäväpariskunta istumaaniltaan. Niin vaan vaihtui illan suunnitelma tunnissa siihen, että itse olin selvinpäin. Tosin me kerroimme asiasta, emmekä lähteneet selittelemään mitään, mutta sinun kohdallasi taitaa olla vähän eri asia. Kuitenkin kun on iso ryhmä koossa niin ei tee mieli kaikille kertoa, varsinkaan kun ei koskaan tiedä kuinka pitkälle raskaus saanee jatkua..

Itse ehkä tekeytyisin kipeeksi ja jäisin vain pois. Pääsee helpommalla eikä tarvitse selitellä kenellekkään mitään.

Onnea plussasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan