Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kotiasioissa kaipaisit joskus apua, jos sitä olisi tarjolla?

Vierailija
13.09.2011 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meidän valokuvat albumeihin.

Vierailija
2/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkaamalla siivoojan, joka tulee kerran viikossa. nyt ihmettelen, miten me ollaan pärjätty ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päässyt niin pahasti retuperälle, etten enää jaksa edes yrittää. Lisäksi kaipaisin pientä remonttiapua (seinien maalausta yms).

Vierailija
4/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi autokuskia lasten roudaamiseen (itselläni ei ole ajokorttia, joten minun vuorollani kävelleään, pyöräillään tai mennään bussilla/ratikalla, eli ekologisesti :)) Lisäksi joku voisi silittää kaikki kauniit paitana, jotka jäävät käyttämättä, kun en ehdi silittämään. Siivousta myös löytyisi....

Vierailija
5/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun menee ulos, tulee huono omatunto. Olisi ihanaa, jos joku kävisi silloin tällöin nyppimässä ja leikkaamassa siellä, ja kaivamassa ne kuopat istutuksille. Talvella saisi joku työtön kreikkalainen komistus tulla tekemään lumityöt.

Vierailija
6/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin vaikka mitä, että meillä olis kotiruokaa pakastin täynnä. Kuka tulee meille kerran viikossa tekemään satsin pakastimeen?

Vierailija
7/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin vaikka mitä, että meillä olis kotiruokaa pakastin täynnä. Kuka tulee meille kerran viikossa tekemään satsin pakastimeen?

mä voisin tehdä ton,jos joku meillä siivois,ja auttais lastenhoidossa.

Vierailija
8/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tehdä, tykkään kokata. Itselle haluaisin apua ikkunoiden pesuun.

Vierailija
9/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huollon kun joku vetäisi

Vierailija
10/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan 20 per päivä jos on känkkä ränkkä päivä rapsutetaan asusta poikia no tää on tyä ilmotus eli 20 per päivä

Vierailija
11/11 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kaipaisin ehkä vaatteiden ostamiseen, itselle ehkä vielä ostan, mutta lapsille.

Tää johtuu siitä, että mä tiedän ihan tasan tarkkaan paljonko on itselläni vaatteita enkä nyt kovin usein tarvitse uutta.

Lapsilla on paljon kierrätyskamaa ja meillä on vähän päästä tilanteita, joissa on kymmenet koon 110 sukkahousut, mutta ei yhtään koon 104. Tai meiltä löytyy tuhannet hansikkaat, mutta ei yksiäkään vedenpitäviä talvirukkasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän