Kiinteistökuningatar Kaisa
Aivan mahtava tyyppi! Kyl on hienoa et suomalainen nainen osaa olla itsevarma ja menestyvä. Tääl mä makaan sängyssä ja kattelen ruutu.fi:stä ilmestyneitä jaksoja.. Mä oon ainakin ihan fiiliksissä hänen puolestaan. Hienoa Kaisa!!
Kommentit (22)
Ja jos olisi tarvetta ostaa tai myydä, niin pyytäisin Kaisan töihin. Mukava energia, touhukas ja puuhakas, rento ja itsevarma.
Yllättävän monella ihmisellä on ollut taloudellisia hankaluuksia, moni on menettänyt luottotietonsakin. Mun yksi kaveri oli luottotiedoton, jouduin auttamaan monilla tavoin että sai esim. kännykän ym. Luotin kuitenkin kaveriini. Ja arvatkaas mitä? On tänä päivänä miljonääri, asuu ulkomailla mukavasti ja rahahuoliakaan ei enää ole. Me ollaan vieläkin kavereita ja olen kyllä saanut kiitoksen avustani moninverroin takaisin.
Joten en nyt Kaisaa kauheasti moittisi. Yrityselämä ja yrittäjän elämä ovat tuollaisia.
se on heti kategoriaan "nainen on naiselle susi".
Mitäs jos Kaisan tilalla olisi mies, olisiko sitten oikeus kritisoida ilman, että leimautuu kateelliseksi akaksi?
Mistä päättelet, että Kaisa olisi menestynyt? Hänen puheistaan? Tai kenties ihan faktoista?
Jos ihmisellä on iso kasa velkaa eikä tuloja niin tottakai se aiheuttaa kysymyksiä ja kritiikkiä - ihan aiheesta.
Ja ihan suoraan sanoen: todellisen ammattilaisen ei tarviitse kehua itseään tv:ssä :)
En ole katkera enkä kaakattaja, olen varsin tyytyväine elämääni enkä ihannoi tv-ohjelman kuvaa jonkun elämästä :)