Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinteistökuningatar Kaisa

Vierailija
13.09.2011 |

Aivan mahtava tyyppi! Kyl on hienoa et suomalainen nainen osaa olla itsevarma ja menestyvä. Tääl mä makaan sängyssä ja kattelen ruutu.fi:stä ilmestyneitä jaksoja.. Mä oon ainakin ihan fiiliksissä hänen puolestaan. Hienoa Kaisa!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on naiselle susi! Nainen ei yksinkertaisesti voi Suomessa menestyä, jos se kuuntelisi kaikkia kateellisia ja katkeria kaakattajia. Kaikki vanhat velat, parkkisakot ja virheet kaivetaan menneisyydestä virkkuukoukulla ettei vaan kukaan luulisi että joku on hyvä ja menestyvä. Minä tykkään ohjelmasta ja Kaisan tyylistä hoitaa työnsä (ainoa mikä mättää on se piiiitkä alustusvirsi joka ohjelmassa).

se on heti kategoriaan "nainen on naiselle susi".

Mitäs jos Kaisan tilalla olisi mies, olisiko sitten oikeus kritisoida ilman, että leimautuu kateelliseksi akaksi?

Mistä päättelet, että Kaisa olisi menestynyt? Hänen puheistaan? Tai kenties ihan faktoista?

Jos ihmisellä on iso kasa velkaa eikä tuloja niin tottakai se aiheuttaa kysymyksiä ja kritiikkiä - ihan aiheesta.

Ja ihan suoraan sanoen: todellisen ammattilaisen ei tarviitse kehua itseään tv:ssä :)

En ole katkera enkä kaakattaja, olen varsin tyytyväine elämääni enkä ihannoi tv-ohjelman kuvaa jonkun elämästä :)

Vierailija
22/22 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi tarvetta ostaa tai myydä, niin pyytäisin Kaisan töihin. Mukava energia, touhukas ja puuhakas, rento ja itsevarma.

Yllättävän monella ihmisellä on ollut taloudellisia hankaluuksia, moni on menettänyt luottotietonsakin. Mun yksi kaveri oli luottotiedoton, jouduin auttamaan monilla tavoin että sai esim. kännykän ym. Luotin kuitenkin kaveriini. Ja arvatkaas mitä? On tänä päivänä miljonääri, asuu ulkomailla mukavasti ja rahahuoliakaan ei enää ole. Me ollaan vieläkin kavereita ja olen kyllä saanut kiitoksen avustani moninverroin takaisin.

Joten en nyt Kaisaa kauheasti moittisi. Yrityselämä ja yrittäjän elämä ovat tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla