Kiinteistökuningatar Kaisa
Aivan mahtava tyyppi! Kyl on hienoa et suomalainen nainen osaa olla itsevarma ja menestyvä. Tääl mä makaan sängyssä ja kattelen ruutu.fi:stä ilmestyneitä jaksoja.. Mä oon ainakin ihan fiiliksissä hänen puolestaan. Hienoa Kaisa!!
Kommentit (22)
Aivan mahtava tyyppi! Kyl on hienoa et suomalainen nainen osaa olla itsevarma ja menestyvä. Tääl mä makaan sängyssä ja kattelen ruutu.fi:stä ilmestyneitä jaksoja.. Mä oon ainakin ihan fiiliksissä hänen puolestaan. Hienoa Kaisa!!
Kaisahan se itse vissiin siellä yrittää NIIIIIN päästä julkkikseksi.
Sori, ei onnistu. Olet koominen luuseri velkoinesi...
BUHAHAHAHHAAHAHA!
Okei, mikäs siinä! Mahtavaa jos olet pystynyt pysymään siinä omassa pumpulipallossasi, kauhean moni ei taida enää sitä ihanuutta allekirjoittaa..
On helppoa näyttää rikkaalta. Kaisa on jälleen yksi tähän kategoriaan kuuluvista "menestyjistä".
Monella muka-rikkaalla on hirveitä määriä vero ym. velkaa ulosotossa tms.
On helppoa näyttää rikkaalta. Kaisa on jälleen yksi tähän kategoriaan kuuluvista "menestyjistä".
Voi Kaisahan on mitä mahtavimman oloinen tyyppi! Tekee mitä tahtoo ja sillä tahdolla painaa läpi vaikka harmaan kiven!
Mun mielestä tällä naisella on asenne kohdillaan. On ulkonäköä ja menestystä ja sen lisäksi vaikuttaa aivan ihanalta hömpältä kotioloissa. Siis se, mitä nyt tv:n välityksellä välittyy.
Että hahhahhaaa vaan kaikki kateelliset vinkujat, lisää tälläisiä naisia tähän maahan!
Voi Kaisahan on mitä mahtavimman oloinen tyyppi! Tekee mitä tahtoo ja sillä tahdolla painaa läpi vaikka harmaan kiven!
Mun mielestä tällä naisella on asenne kohdillaan. On ulkonäköä ja menestystä ja sen lisäksi vaikuttaa aivan ihanalta hömpältä kotioloissa. Siis se, mitä nyt tv:n välityksellä välittyy.
Että hahhahhaaa vaan kaikki kateelliset vinkujat, lisää tälläisiä naisia tähän maahan!
ja kehuskella vasta sitten.
Kaisahan on täysin mauton ylpeilijä ja pröystäilijä. Se on eri asia kuin itsevarma.
nainen on naiselle susi!
Nainen ei yksinkertaisesti voi Suomessa menestyä, jos se kuuntelisi kaikkia kateellisia ja katkeria kaakattajia. Kaikki vanhat velat, parkkisakot ja virheet kaivetaan menneisyydestä virkkuukoukulla ettei vaan kukaan luulisi että joku on hyvä ja menestyvä.
Minä tykkään ohjelmasta ja Kaisan tyylistä hoitaa työnsä (ainoa mikä mättää on se piiiitkä alustusvirsi joka ohjelmassa).
ja siis sehän on vähän "parodiaa" se pröystäily.
Ihminen on huonommista lähtökohdista, ja omalla työllään saanut aikaan mitä hänellä on - saahan silloin ollakin vähän iloinen ja ylpeä saavutuksistaan, eikö?
Ulosottovelkoihin en ota kantaa, niitä hän selvitti yhdessä ohjelmassa, osa on esim. riitautettuja ja osa kirjanpitohäikkää yms.; tiedän että kaikenlaista hämärää voi ihmisen kohdalle sattua ja media taas retostelee asian ihan eri tavoin.
Mä en yleensä kato telkkaria yhtään, mutta tuota sarjaa aion seurata.
Tykkään hänen tyylistä pyrkiä todella TEKEMÄÄN töitä ja olemaan tarkka jne., eikä niin kuin jotkut mies kiint.välittäjät, että vaan hölöttää ja on olevinaan lupsakoita ja kovia suustaan, mutta kärsivällisyys ei riitä siihen että oikeasti tehtäisiin sitä työtä.
Kiint.välittäjän pitää olla tarkka kaikenlaisissa selvityksissä, perehtyä kohteeseen, uskaltaa antaa asiakkaalle vinkkejä myynnin vauhdittamiseksi (asunnon siivous/stailaus) jne.
Mahtavan olonen tyyppi todellakin.
Itellä tällä hetkellä myynnissä kohde, jossa välittäjänä mies, joka on niin flegmaattinen kun olla ja voi ja mtn ole saanu aikaseksi myynnin suhteen:( Tommonen Kaisahan ois pitäny palkata jossa on energiaa ku pienessä kylässä;)
Kateelliset kyykkyyn, lisää Kaisoja!
Jethro sitä jossain arvosteli. Mä kyllä ottaisin viisi kertaa mieluummin Kaisan myymään asuntoa kuin Jethron!! Jethro se vasta kierolta vaikuttaa!
Kaisa on hienosti menestynyt kun ottaa huomioon lähtökohdat, hitsit kun olisi itsekin noin energinen :)
Sä saat potkut Hah
mä myyn tän minuutissa Hah
v....mä oon hyvä Hah
mä tykkään autoista Hah
Hah hah hahhaaaa
Suomalaisten perisynti: kateus ja toisten alaspainaminen, kun ei itsellä ole rahkeita tai kykyä näyttää mitä on ja ajattelee. Suomessa on melkein verrattavissa rikokseen, jos joku uskaltaa erottua massasta ja käyttää ITSE ansaitsemiaan rahojaan johonkin, mikä tekee iloiseksi. Tunnen itse läheisesti perheen, joka on Kaisan kanssa ollut paljonkin tekemisissä ja voin sanoa, että mielihyvin ottaisin hänet itsekin välittämään asuntoani. Kaisalla on asenne kohdillaan ja hän uskaltaa olla ja elää, muiden mielipiteistä välittämättä. Suomalaiset ovat kateellista kansaa, ja kun joku heti pärjää, ollaan keksimässä kaiken maailman syitä ja syytöksiä. Muistakaan kuitenkin, ettei kukaan ole täydellinen. Virheitä tekee kaikki, olemmehan silti ihmisiä. Ketään on turha alkaa tuomitsemaan iltasanomien otsikoitten perusteella. Taitaa itsellä vain olla todella tyhjä elämä, jos niihin uskoo. Siinä vaiheessa kehottaisin katsomaan peiliin ja ottamaan asioista itse selvää!
Suomalaisten perisynti: kateus ja toisten alaspainaminen, kun ei itsellä ole rahkeita tai kykyä näyttää mitä on ja ajattelee. Suomessa on melkein verrattavissa rikokseen, jos joku uskaltaa erottua massasta ja käyttää ITSE ansaitsemiaan rahojaan johonkin, mikä tekee iloiseksi. Tunnen itse läheisesti perheen, joka on Kaisan kanssa ollut paljonkin tekemisissä ja voin sanoa, että mielihyvin ottaisin hänet itsekin välittämään asuntoani. Kaisalla on asenne kohdillaan ja hän uskaltaa olla ja elää, muiden mielipiteistä välittämättä. Suomalaiset ovat kateellista kansaa, ja kun joku heti pärjää, ollaan keksimässä kaiken maailman syitä ja syytöksiä. Muistakaan kuitenkin, ettei kukaan ole täydellinen. Virheitä tekee kaikki, olemmehan silti ihmisiä. Ketään on turha alkaa tuomitsemaan iltasanomien otsikoitten perusteella. Taitaa itsellä vain olla todella tyhjä elämä, jos niihin uskoo. Siinä vaiheessa kehottaisin katsomaan peiliin ja ottamaan asioista itse selvää!
Kehuu itseään niin paljon että kaikki juntit uskoo!
Kaisallahan on selkeesti narsistinen persoonallisuushäiriö.
"Kerskaileva ja valheellinen elämäntarina - Narsisti kerskailee lakkaamatta. Hänen puheensa mausteina ovat jatkuvasti "minä", "minun", "minä itse" ja "minulle". Hän kuvaa itsensä älykkäänä, rikkaana, vaatimattomana, intuitiivisena tai luovana - mutta aina kohtuuttomasti, liioitellusti ja vaikeasti uskottavana."
Lähde:
http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/faq58.html
Narsistin elämäntarina kuulostaa tavattoman rikkaalta ja monimutkaiselta. Ja hänen saavutuksensa - yhteismitattomia hänen ikänsä, kasvatuksensa ja maineensa kanssa. Silti hänen todellinen olemuksensa on ilmeisesti ja todistettavasti ristiriidassa hänen väitteidensä kanssa. Narsisti valehtelee hyvin usein ja hänen fantasiansa ovat helposti havaittavia. Hän tipauttelee aina sopivia nimiä ja tarkoitukseen sopivia muiden ihmisten kokemuksia ja saavutuksia.
harmi kun tulee niin myöhään että lasten nuktukset ja iltatoimet pahasti, pitää kattoa netistä kai...
ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Floppi. Hävettää oikeiden kiinteistövälittäjien puolesta.
sinua...
Luuletko että ulosottomiestä pakoilevaa pelleä ketään kadehtii? Ei kukaan!
Täys paskanjauhaja amatööri. Totaali näyttelijä joka ei edes osaa näytellä. Kukaan ammattilainen ei halua työskennellä tämän amatöörin lähellä!!!!!!
Älkää IKINÄ käyttäkö tätä tolloa asuntonne myynnissä!!! Esiin hänen faktatiedot 200 kauppaa vuodessa a 500.000€ kaivakaa toimittajat kaivakaa niin selviää totuus!!!
Ps. maksa verovelkas kansalaisille ja lakkaa kehumasta itsestäsi näillä palstoilla!!!