Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkö kaikkia ekaluokkalaisia hoputtaa aina kouluun?

Vierailija
13.09.2011 |

Meillä tuore ekaluokkalainen poika joka myöhästyisi joka päivä koulusta jos en hoputtaisi ja komentaisi..onneksi nyt olen 1-vuotiaan "takia" kotona,en tiedä miten kävisi jos töissä olisin.Herää kyllä ajoissa mutta jää leikkimään/katsomaan telkkaa eikä pidä mitään kiirettä.Todella rasittavaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samasta asiasta!! Saa satatuhatta kertaa käskeä pukemaan ja lapsi vaan jatkaa leikkejään eikä korvaa lotkauta. Sitten miljoona kehoitusta pestä hampaat. Herää ajoissa ja silti kouluun lähdetään viime tipassa, kiireessä ja vihaisina (minä).

Onko tää joku vaihe?? Aiemmin on mennyt paremmin nää aamut.

Miten tätä kestää aikuinen?? Ilmoitin että huomenna hoitakoon homman ite ja vastatkoon seurauksista. Vihaan olla se hoputtaja aamusta alkaen.

Vierailija
2/4 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osaisi, jos olisi yksin kotona ja lähtemisestä vastuussa. Mutta ei oo yksin. Eikä uskalla vielä kulkea matkaa yksin, joten yhdessä lähdetään kouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää ajoissa ja silti kouluun lähdetään viime tipassa, kiireessä ja vihaisina (minä).

Onko tää joku vaihe?? Aiemmin on mennyt paremmin nää aamut.

Meillä eskari ja kolmasluokkalainen - ja molemmille saa harva se aamu nalkuttaa samasta asiasta...

Vierailija
4/4 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen kotona ja pojalla ei ole kiire minnekkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän