Miksi ei saisi olla "palveleva" vaimo?
Haluan olla hyvä vaimo, joka on siis uskollinen, luotettava, ihana ja rakastava ja tietysti rakastettava.
Tykkään antaa miehelleni selkähieronnan noin kerran viikossa, laittaa hyvää ruokaa ja antaa hänen tuntea olevansa mies tässä suhteessa.
Haluan olla naisellinen ja todellakin suhteen nainen.
Ennen kaikkea haluan olla hyvä äiti lapsilleni ja lapset vie voiton joka suhteessa 6-0. Siinä ei jää miehellekään mitään jakoja
Kommentit (23)
voittoa 6-0 vaikka voisin jopa kuolla heidän puolestaan. Voi olla hyvä äiti vaikka olisi sen miehen kanssa ME ja lapset siinä sivussa.
uskollinen, luotettava, ihana ja rakastava ja tietysti rakastettava.
Mieheni on myös hyvä aviomies. En koe noita ominaisuuksia mitenkään erityisen naisellisiksi. Eikö mieheltä muka noita samoja ominaisuuksia voi vaatia parisuhteessa?
"Palvelen" paljon miestäni, mutta niin hänkin minua. Lapset eivät mene mieheni edelle meillä, heillä on ihan oma paikkansa perheessä.
mutta en tarkoitin sitä, että en esim.voisi jättää lapsia viikoksi hoitoon, että voitais mennä miehen kanssa kahdestaan lomalle tms.
Haluan olla hyvä vaimo, mutta en lasten kustannuksella.
Ja kyllä, lapset on mulle ihan ykkösasia elämässä ja todellakin mies tulee kakkosena. Kuten varmaan kaikilla äideillä
mieskin "palvelee" minua, antaa hieronnan (useammin kuin minä hänelle) tekee ruokaa, keittää kahvin yms.
Olen huomannut että se että HALUAN olla hyvä vaimo, antaa iloa ja tyytyväisyyttä nimenomaan MINULLE
lapset on mulle ihan ykkösasia elämässä ja todellakin mies tulee kakkosena. Kuten varmaan kaikilla äideillä
Olen varmaan huono äiti sitten. Meillä on selvästi minä ja mies, yksikkö, pari. Ja MEILLÄ on ne lapset, ne tulee meidän parisuhteen lisäksi, ne ei syrjäytä meitä.
tietenkin ja jotkut ihmiset vallan nauttii siitä, että saa palvella toista.
Niin ja en oikeen ymmärrä näitä minä+mies=yksikkö??!! Täh? Mutta eipä mun tarviikaan ymmärtää
Ja kyllä, voit olla hyvä äiti!
Mutta kyllä siinä mieheltäkin jotain psykologista silmää tarvitaan. Minun miestä saa passata ja palvoa vaikka ikuisesti ilman että saa mitään vastapalvelusta takaisin. Se on sen tyylin oppinut kotonaan eikä se ymmärrä edes että asiat voisivat olla toisin.
Yhdessä pyrimme hyvään vanhemmuuteen ja hyvään parisuhteeseen. Kukaan ei ole toistensa yllä tai alla, kaikilla on oma tärkeä paikkansa :)
lapset on mulle ihan ykkösasia elämässä ja todellakin mies tulee kakkosena. Kuten varmaan kaikilla äideillä
Olen varmaan huono äiti sitten. Meillä on selvästi minä ja mies, yksikkö, pari. Ja MEILLÄ on ne lapset, ne tulee meidän parisuhteen lisäksi, ne ei syrjäytä meitä.
lapset meni miehen edelle. Jos mies ei olisi sopeutunut elämäämme niin olisi saanut häipyä.
Nyt ollaan oltu 20v yhdessä :)
Haluan olla hyvä vaimo, joka on siis uskollinen, luotettava, ihana ja rakastava ja tietysti rakastettava.
Tykkään antaa miehelleni selkähieronnan noin kerran viikossa, laittaa hyvää ruokaa ja antaa hänen tuntea olevansa mies tässä suhteessa.
Haluan olla naisellinen ja todellakin suhteen nainen.Ennen kaikkea haluan olla hyvä äiti lapsilleni ja lapset vie voiton joka suhteessa 6-0. Siinä ei jää miehellekään mitään jakoja
Ainakin hyvässä suhteessa, ja jos on vastavuoroista! Sellaista "palvelevaa" roolia en huolisi, missä miehen ei tarvitse osallistua muuhun kuin sohvalla makaamiseen, telkkariin tietokoneeseen ja seksiin.
Sitä että meillä mies ei tee ruokaa eikä siivoa, meillä on perinteiset roolijaot vaikka asutaankin ihan uudella okt alueella kaupungissa eikä missään perähikiällä:D minä teen ruuan ja hoidan kaikki kotityöt. Mies taas tekee kaikki remonttihommat ja käy esimerkiksi aina tankkaamassa ja pesemässä minun autoni. Minä olen kotiäitinä edelleen vaikka kotona on enää 5v kuopus ja luultavasti jatkan kotona oloa senkin jälkeen kun hän menee kouluun..minä laitan iltapalankin miehelleni lautaselle valmiiksi, toisaalta mies hieroo jalkojani joka ikinen ilta ja tuo uusia kukkia maljakkoon aina perjantaisin koska tietää minun pitävän siitä. Me vaan olemme onnellisia näin.
Meillä on selvästi minä, mies ja lapsi eli perhe. Kukaan ei tule toisen "lisäksi" tai kaupanpäällisenä.
Eli se, että hemmottelee toista pienillä palveluksilla.
MUTTA kun sen pitää olla molemminpuolista ja vastavuoroista! Ei voi olla niin, että toinen puolisoista on melkein aina se vastaanottava taho ja toinen tekee 18-tuntista päivää passatakseen miestään ja lapsiaan.
Me naisetkin olemme ihmisiä, joilla on yhtäläiset oikeudet olla vapaalla ja rentoutua ja nauttia.
Sitä ei sovi unohtaa.
Koiriin ja miehiin (ja meihin naisiinkin) pätee sama asia: totumme ja opimme tiettyyn rooliin hyvin nopeasti. Kannattaa siis miettiä, millaiselle palvelulle miehensä opettaa, ettei sitten - vaikkapa hoitovapaalta töihin palatessaan tai vaikkapa sairatuessaan - ole siinä roolissa, että nääntyy työtaakan alle... Ja mies senkun loikoilee sohvalla.
Tasa-arvoisuus ei sinällään tarkoita, että kaikkien pitää tehdä täsmälleen samoja asioita. Mutta se tarkoittaa sitä, että työmäärä kokonaisuudessaan on vaimolla ja miehellä suht sama!
On sen verran voimakas että palavasta talosta pelastaisin ekaksi lapset. Lapset menee tällä hetkellä ykkösenä, koska meillä pieni vauva ja taapero, parisuhhteelle jää aikaa silloin kun/ jos jää.... Enkä koe olevani hyvä vaimokaan, koska en jaksa siivota niinä ainuina hetkinä kun molemmat lapset nukkuu, vaan roikun netissä, luen lehtiä ja kahvittelen..
On sen verran voimakas että palavasta talosta pelastaisin ekaksi lapset. Lapset menee tällä hetkellä ykkösenä, koska meillä pieni vauva ja taapero, parisuhhteelle jää aikaa silloin kun/ jos jää.... Enkä koe olevani hyvä vaimokaan, koska en jaksa siivota niinä ainuina hetkinä kun molemmat lapset nukkuu, vaan roikun netissä, luen lehtiä ja kahvittelen..
Jos pitäisi valita miehen ja lasten väliltä niin mies jäis siinä kirkkaasti jälkeen.
Jos pitäisi valita miehen ja lasten väliltä niin mies jäis siinä kirkkaasti jälkeen.
molemmat haluamme hemmotella ja antaa toiselle hyvän olon. Kumpikin.
t.ap
molemmat haluamme hemmotella ja antaa toiselle hyvän olon. Kumpikin. t.ap
Entä tulot? Onko sinulla oikeus tuhlata samassa määrin kuin miehelläsikin, vai onko "perheen rahat" ja "miehen rahat"?
karvaperseitänne
ap