Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkaantuisitteko miehen sanoista?

Vierailija
13.09.2011 |

Mies haastatteli työpaikalleen yhtä naispuolista työntekijää ja kertoi minulle hänestä näin: 34v nainen, kouluttanut itseään paljon; ammattikoulu, amk, maisteri ja tehnyt väitöskirjaa vuoden ja kaikki tuo töiden ohessa! Rehevä ja pyöreä, eli ei minun makuuni mutta mukava ja fiksu, vastauksissa vähän samaa kuin sinussa, eli tuossa olisi haastetta ja siksiköhän olen päätymässä häneen?

Sanavalinnat siis juuri nuo ja miehellä ikää 50v, niin jotenkin pistää miettii kun piti tuokin mainita et ei minun makuuni....siis jokaista naistako kattoo et panisin, en panis jne? Itselläni 2 yliopistotutkintoa ja väikkäri menossa ties monennettako vuotta kun olen paiskinut samalla kahta työtä ja ikää itsellä 41v.

Mitä olette mieltä, olisitko itse pahoittanut mielesi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omituista, että miehen piti arvostella naisen ulkonäköä. Töitähän hän haki, ei aviomiestä.

Vierailija
22/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltäsi edes ruotia työpaikkahaastattelua (haastatteluja?) sinun kanssasi. Mustasukkainen en olisi, mutta luultavasti napauttaisin miestä noista ulkonäkölausunnoista vähintään. Tosi asiatonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nolo pappa.

Vierailija
24/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku 50 v pappa kuvittelee että hänellä on mahikset kolmekymppiseen? Aika nolo pappa.

Harmi kun Jussi Parviainen ei ole kuullut sinun viisauksiasi.

Vierailija
25/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyisivät siihen 50-70 ikäisiin naisiin. Moni kolmekymppinen nimittäin hakee miestä iältään 20-38v.

Nelikymppiset miehet ovat sitä samaa settiä mitä nuo papparaiset. +40 ikäluokka on vanhoillista. Vanhat arvot ja sovinismikaan ei ole kaukana heistä.

Vierailija
26/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ukot yrittää aina päteä, kun kuolema on lähempänä tyytyisivät siihen 50-70 ikäisiin naisiin.

Nimimerkillä: Mieheni lähti nuoremman naisen kanssa läiskimään, kun täytin 50...

Vierailija
27/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän mies sanoi, ettei ole siinä mielessä hänen makuunsa. tuskin hän tätä työkavereilleen ilmaisee, koska sittenhän menisi seksuaalisen häirinnän puolelle.

ja kotona asioiden ruotiminen varmaan menee taas vaitiolovelvollisuuden puolelle, joten siellä taas jutellaan enemmän henkilökohtaisella tasolla, jos kerran töitä kotiin tuodaan.

Vierailija
28/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toi vähän oudosti sanottu.. siis mies oli palkkaamassa uutta työntekijää, mutta tämä kuvailu kuulosti kyllä siltä että on hankkimassa uutta naisystävää. Tuli sellainen fiilis, että heillä tulee varmasti olemaan jotain sutinaa työpaikalla,. tai mies ainakin haaveilee sellaisesta. naisessa kun kerran on vähän haastettakin vink vink.

Vierailija
29/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan nuo papparaiset yrittivät minunkin vaimoa. Todella törkeitä lähentely-yrityksiäkin sattui matkalle. Minun piti jopa saattaa vaimo töihin ja kytätä työpaikan lähistöllä jotta tuleeko hätäpuhelu. Pari kertaa tuli ja astelin vaimoni työpaikalle selvittämään tilanteen.

Kyllä papalla oli luu kurkussa. Kaiken lisäksi vaimoni oli nauhottanut puhelimeensa koko lähentely-yrityksen. Ja jos lähentely ja ahdistelu jatkuu niin se jatkuu oikeudessa sitten.

Näitä sattunut matkan varrella useita tilanteita etenkin ravintoloissa. Minkä sille voi kun vaimo on filmitähden näköinen, kaikista kaunein. Papat ne jaksaa kuvitella. Ettekö tekin kuvittelisi että +40 ikäisillä miehillä olisi käytöstavat tallella?

Vaan johonkin ne tavat katoaa, kun kaunis (heidän tyttärensä ikäinen) nainen tulee vastaan. Kun nainen ei sitten ole kiinnostnut heidän pälvikaljuista tai harmaista hiuskiekuroista ja pieruisista samettipöksyistä niin alkaa huorittelu ja uhkailu.

Niissä tilanteissa on poikaystävän tai aviomiehen vaikea pitää nyrkkinsä taskussa ja rauhottua.

Kyllä nämä vanhat ukot ovat monesti paskiaisia ja tämä ap:n kullanmussukkakin vaikuttaisi sellaiselta vieteripelleltä. Tarkkailehan miestäsi ettei käpälöi tai ahdistele nuorempia työntekijöitään.

Vierailija
30/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 10 vuotta niin hän on jo vanhainkodissa.

Miehet muuttuvat lapsellisimmiksi tuon ikäisenä. Luulevat edelleen olevansa hurmaavia poikasia.

Ap:n tulisi takoa järkeä miehensä päähän.

Vierailija
31/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias mies

Ja minä olen 125 vuotias marsilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän