Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkaantuisitteko miehen sanoista?

Vierailija
13.09.2011 |

Mies haastatteli työpaikalleen yhtä naispuolista työntekijää ja kertoi minulle hänestä näin: 34v nainen, kouluttanut itseään paljon; ammattikoulu, amk, maisteri ja tehnyt väitöskirjaa vuoden ja kaikki tuo töiden ohessa! Rehevä ja pyöreä, eli ei minun makuuni mutta mukava ja fiksu, vastauksissa vähän samaa kuin sinussa, eli tuossa olisi haastetta ja siksiköhän olen päätymässä häneen?

Sanavalinnat siis juuri nuo ja miehellä ikää 50v, niin jotenkin pistää miettii kun piti tuokin mainita et ei minun makuuni....siis jokaista naistako kattoo et panisin, en panis jne? Itselläni 2 yliopistotutkintoa ja väikkäri menossa ties monennettako vuotta kun olen paiskinut samalla kahta työtä ja ikää itsellä 41v.

Mitä olette mieltä, olisitko itse pahoittanut mielesi?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle meidän ikäero on vaikea paikka ja siksi esim. harrastaa himona urheilua, pitää huolta ulkonäöstään jne. Usein pohtii, että milloinkahan löydän ikäiseni miehen enkä ole enää kiinnostunut ikääntyneestä miehestä ja että olen hänelle liiankin hyvä mm. vartalon, koulutuksen ja iän takia. Edellinen vaimo oli 3v häntä nuorempi ja minä siis kymmenkunta vuotta...eli tiedän ettei hän minua nuorempien perään haikaile, mutta jotenkin tuo ulkonäön kommentointi tuntui pahalta ja pohdin ainako hän vertailee minua muihin kaikessa.....

ap

Vierailija
2/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 vuotias mies

Ja minä olen 125 vuotias marsilainen.

Marsilaisia ei ole olemassakaan, mutta 25 vuotiaita miehiä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marsilaisia ei ole olemassakaan, mutta 25 vuotiaita miehiä on.

25 vuotiaita miehiä keskustelemassa tällä palstalla vastaavan kaltaisella tekstillä kuin yläpuolella, on täsmälleen yhtäpaljon kuin 125 vuotiaita marsilaisia.

Vierailija
4/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelle meidän ikäero on vaikea paikka ja siksi esim. harrastaa himona urheilua, pitää huolta ulkonäöstään jne. Usein pohtii, että milloinkahan löydän ikäiseni miehen enkä ole enää kiinnostunut ikääntyneestä miehestä ja että olen hänelle liiankin hyvä mm. vartalon, koulutuksen ja iän takia. Edellinen vaimo oli 3v häntä nuorempi ja minä siis kymmenkunta vuotta...eli tiedän ettei hän minua nuorempien perään haikaile, mutta jotenkin tuo ulkonäön kommentointi tuntui pahalta ja pohdin ainako hän vertailee minua muihin kaikessa.....

ap

kuvittelette itsestänne suuria ja tomuunnutte tylsyyteenne.

Eikö teillä ole niitä lapsenlapsia jo pyörimässä nurkissa?

Vierailija
5/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se nyt vertaile sinua mutta kyllä se varmasti ajattelee muista naisista että panisiko niitä vai ei.

Vierailija
6/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saimme kaksoset. Olen edelleen 25 vuotias mies. Kaksosten isä.

Vaimoni tuossa vieressä naureskelee teille papparaisten vaimoille.

Vierailija
7/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tajua että 15-20 vuoden päästä se on itsekin nuorempia naisia katselevan papparaisen vanha akka?

Vierailija
8/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo tajua että 15-20 vuoden päästä se on itsekin nuorempia naisia katselevan papparaisen vanha akka?

Minä olen näkövammainen. Mikset voi pitää keskustelua asiallisena? Pitääkö vittuilla ja lyödä vyön alle?

T: 25 v mies

Vierailija
9/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en loukkaantuisi, tavallanhan mies kehui sinua todetessaan, että sinullakin on näitä hyviä puolia.

Mutta vähän moukkamista kommentoida naista siltä kannalta, mikä on oma naismaku. V%&tunko väliä sillä on, jos rekrytoi? Yleisellä tasolla voi tietysti sanoa, että oli kaiken muun osaamisen lisäksi hyvän näköinen ja edustava. Tai että kolhon näköinen yms (tylyä, mutta aika seksuaalisesti neutraalia)

Vierailija
10/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä vasta 4 vuotta. Lapsia on molemmilla, mutta miehen lapset jo akuisia ja yhteisiä lapsia ei ole eikä tule.

Niin, en tiedä pitäskö kommentoida jokaista miestä joka työpaikallani käy, että olipa hyvännäköinen tmv, mutta en toisaalta viitti kun tiedän miten mies muutenkin pohtii sitä koska löydän nuoremman....ikä ei ole minulle mikään ongelma, mutta hänelle tuntuu olevan.

ap

Vierailija
11/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten yllätys että miehet ajattelevat muitakin naisia kuin omaansa siinä mielessä?

Vierailija
12/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten yllätys että miehet ajattelevat muitakin naisia kuin omaansa siinä mielessä?

Mutta ei ole kovin tavallista mainostaa noita omalle puolisolle. Ainakaan kovin usein tai muodossa "minun makuuni".

Riippuu tietysti pariskunnastakin, toisille se on itsetuntobuusti tms, mutta suurin osa varmaankaan ei suuremmin tykkää, jos toinen kertoo, miten mielellään panisi jotain toista. Tai edes miten seksikäs joku (tosielämän) nainen on. Jotain filmitähteä voi vapaasti ihailla, se ei ole realistinen uhka.

Vierailija
13/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kovin fiksua argumentointia. Ensinnäkin kohde jolle puhui, oli tosiaan oma puoliso ja että puhuu haastattelemastaan noin. Kyllä mäkin olisin jäänyt miettimään miehen sanoja..

Vierailija
14/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä teidän tyylistä puhua muuten asioista, mutta mitä liittyy haastatteluun ja hlön pätevyyteen työssä, onko haastateltava haastattelijan tyyliä? Tuo outoa...

Vierailija
15/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jokaista naistako kattoo et panisin, en panis jne?

Eikös se ollut mies?

Vierailija
16/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli hänen tapansa kertoa tuosta naisesta sinulle ensimmäisen kerran. Erikoista kun jaksaa noin juoksevaa työasiaa vielä kotona yksityiskohtia myöden ruotia. Vaikuttaa, että tuo nainen on tehnyt häneen melkoisen vaikutuksen ja hän haluaa puhua siitä, jopa sinulle.

Ilmeisesti suhteenne on kaverillinen enemmänkin kuin mikään intohimoinen parisuhde.

Vierailija
17/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aika tarkkaan mies tietysti asiaa puntaroi kun tuo henkilö tulossa ison organisaation johtoryhmään.....

jotenkin kurja mieli, kunpa olis edes nimi niin goolettasin minkä näkösestä naisesta on kyse. Mies kun ollut aiemmassa avioliitossaan uskoton, tosin vuosia sitten, niin aina vaan jotenkin olen varpaillani vaikka meillä onkin aika eri tilanne tässä suhteessa.

ap

Vierailija
18/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi koulutuksista (niin kuin sullakin on), mukava ja fiksu (vastaili kysymyksiin, niin kuin säkin olisit vastannut), sopivasti haastetta ja siksi päätymässä siihen (niin kuin on päätynyt suhunkin). Halusi vaan ilmoittaa, että ulkonäöltä ei ole omaa makuaan, etten vaan loukkaantuisi ja tulisi mustasukkaiseksi.

Vierailija
19/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi pahoittanut. Tuohan oli ihan normaalia small talkia.

En tajua sua.

taidat olla mustasukkainen luonne, joka kaivaa kaksoismerkityksiä joka sanasta??

Vierailija
20/31 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota rennommin ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän