Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi "tyylitietoiset, koulutetut" jne ihmiset pukevat lapsensa juuri tietyllä lailla?

Vierailija
12.09.2011 |

Eli tavarat ja varusteet mustia, rattaiden peitteet jne esim marimekkoa tai muuta selkeää, kirkasväristä tai hillittyä, vaatteet ticketiä... miksi niin saman muotin mukaan?! Miksi pitää olla paljon mustaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on paljon mustaa, ja sitten marimekon kankaita ym, mutta en pidä itseäni tyylitietoisena. Mustaan on helppo yhdistää joku värikkäämpi juttu, värikkäät kengät ja laukku, kiva takki tms, eikä tarvitse miettiä, sopiiko kaikki yhteen. Marimekko on helppo vakipaikka ostella juttuja ja kankaita, ihan vaan tullut tavaksi, kun on joskus jotain kivaa löytänyt.

Minusta oikeasti tyylitietoiset pukeutuvat persoonallisemmin, tuo oma tyyli on vaan sellaista laiskuutta. Ja tietysti sitä, että jotain merkitystä sillä ulkonäöllä kuitenkin itsellenikin on.

Vierailija
2/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän itse aika paljon mustaa, mutta en pue lasta siihen. Ticketiä tosin löytyy. Mutta kirkasväristä TAI hillittyä - eikös nuo ole toisensa poissulkevat vaihtoehdot? Mä tykkään lapsella kirkkaista, iloisista väreistä. En pidä printeistä, tummanvihreästä, tummanpunaisesta, murretuista väreistä enkä kyllä marimekostakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei meillä lapsilla ole kovinkaan paljoa mustia vaatteita.

Vierailija
4/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii myös aikuisten vaatteisiin.

Vierailija
5/5 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ap sinun mielestäsi tyylitietoisuus tarkoittaa sitä, että ihminen pitää mustasta ja graafisista kuvioista? Minusta tyylitietoinen voi olla hyvin monella tavalla. Tyylejä on erilaisia ja makuja monia. Enkä todellakaan ole huomannut, että kaikki hyvinkoulutetut harrastaisivat vain yhdenlaista tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi