Teille, jotka asutte kaksiossa yhden lapsen kanssa
olisi kysymys siitä, että miten olette ratkaisseet oman huoneesi/olohuoneen sisustuksen?
Mitä siellä on, minkä kokoinen on, miten nukut jne?
Kommentit (25)
en osaa sanoa kokoa, ehkä 50 neliötä?
Makkarisa oli parisänky, mun sänky, vaatekaapit, matala hylly leluille, kirjoituspöytä+tuoli.
Olkkarissa oli sohva, iso kirjahylly, sohvapöytä, 2 korituolia, 4 hlö ruokapöytä + tuolit.
kaksiossa ja alkaa olla ahdasta, etsitään isompaa. Muutama ajatus parvesta: taapero varmasti haluaa kiipeillä portailla usein kun silmäsi välttää, yöllä voi olla hankalaa kavuta silmät ristissä taaperon luo ja joskus taapero varmaan haluaa kiivetä nukkumaan yöllä äidin viereen kun pelottaa tms.. Jos parvi tuntuu ok:lta silti, niin sitten se on sua varten :o)
Nukutaan kaikki samassa makkarissa, olohuone on yhdistetty olohuone, ruokailutila ja työhuone.
Voitte kuvitella, että on ahdasta.
Olohuoneessa on mun sänky, sohva, lipasto ja tv-taso. Ja ei ole ahdasta.
Säilytän vaatteeni ja henk.koht. tavarani lähinnä komerossa ja lipastossa.
Meillä tuleva asunto on 63 neliötä, mutta olohuone on tosiaan aika pieni. Ehkä pitäisi sittenkin miettiä tuota kulmasohvan ottamista sinne? se kun vie aika paljon tilaa?
Ja joo raikkaat, vaaleat värit mullakin aikomuksena ja olen jo tilannut kuljetuksen turhille kirjahyllyille sun muille.
Kaikki turha muukin on menossa kirpparille.