Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää välillä niin rumaa kieltä ja ylireagoi kiukustumisellaan

Vierailija
12.09.2011 |

Tänään: mies oli kyllä väsynyt (jos se nyt jotain selittää) mutta syötin meidän vauvaa, sitten mies vaihtoi vaipan ja vei olkkarin lattialle leikkimään. Lautaselle jäi vielä hieman ruokaa, vauva on huono syömään ja syö vähän kerrallaan niin otin sitten lautasen vielä siihen leikin luo ja tarjosin pari lusikallista. Söi siinä huomaamattaan (neuvolan neuvosta pitäisi saada syömään enemmän). Kolmannen (ja viimeisen) lusikallisen kohdalla lensi ruokaa miehen boksereille kun vauva sohaisi kädellään. Mies suuttui mulle "voi jumalauta, kyllä oot ääliö kun pitää sählätä ton ruuan kanssa, saatana olohuone ole mikään ruokapaikka. Et ole sinäkään kyllä kovin fiksu". Ja lähti kiukkuisena pesuhuoneeseen.

Minusta tällainen äkkikiukustuminen pienestä asiasta on älytöntä ja tuo kielenkäyttö - aivan älytöntä mollata ja kirota noin, etenkin lasten kuullen! Mies on ihana isä, mutta suuttuessaan aikalailla kiukkuinen ja kielenkäyttö juurikin noin moukkamaista. Välillä ihan sen takia tuntuu, että pilaan elämäni moisen kanssa, ihanaa kuunnella elämä tuollaista ja antaa lasten kuulla.. asiasta olen puhunut, mies on rauhallisena samaa mieltä, mutta suuttueena taas sama juttu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tietysti hyvä oppia hillitsemään itseään. Eihän tuo kuitenkaan kovin paha ollut. Kyllä se siitä.

Vierailija
2/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nimenomaan toi että kun rauhassa selitän asiasta sille, se kuuntelee ja lupaa muuttua yms, mut heti seuraavalla kerralla taas sama juttu..

niin äkkipikainen ja suuttuu heti ja raivoaa ja haukkuu.. huooh..

oon monesti miettiny että kauanko tätä enää jaksaa, mutta kun on pieni lapsikin, niin sitä vaan yrittää ymmärtää miestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kyllä se siitä" joo ehkä, mutku tollasta joutuu kuuntelemaan joka päivä monta kertaa, nii ei siinä enää jossain vaiheessa jaksa ajatella et kyllä se siitä..

Vierailija
4/6 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä vähentänyt tällaista, paitsi että huomaa jos on kovin väsynyt ja stressaantunut niin heti tommone lisääntyy, mutta silti turhan paljon. Ja myös ärsyttää, että sen kanssa kaikki menemiset ja tekemiset ikäviä kun aina on jokin huonosti - kaupassa on kuuma ja sitten tulee nälkä ja ahdistaa, kotona pitää irentää heti vessaan ja mulle jää kauppakassit ja pienen lapsen iltapalat.. jotenkin osaa tehdä asiat aina niin vaikeiksi.

Vierailija
5/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan olla todella loppu. Miehelle ei saa sanoa mitään mistään tai suuttuu heti, tai suuttuu kyllä sanomattakin, ja ihan mistä tahansa. Laukoo sitten vaikka mitä törkeyksiä suustaan.. Alan olla aika masentunut, väsynyt, surullinen... alkaa olla työlästä selvitä mielipahasta, päästää mies lähelle ja saada taas paskaa niskaan. Miestä itseään jälkeenpäin hävettää, mutta ei vaan pysty lopettamaan.

Vierailija
6/6 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ap:n miehen kommentit niin pahoilta kuulostaa, toiset ovat tulituvampia luonteeltaan.