Tähän kun pääsis..
Martinan työpäivä sen jälkeen, kun on vienyt alle 2-vuotiaan ainoan lapsensa päiväkotiin (lainaus blogista):
Tulin kotiin tein aamupuuhat loppuun ja lähdin Hepun kanssa käppäilemään kohti Cimeä tuohon Mechelininkadulle.
Siellä minua oli vastassa Sanna joka teki mulle ensin jalkahoidon missä poistitämän himo liikkujan kaikki kovettumat.
Jalat kun oli saatu kuntoon niin aloitimme itse hoidon… minulle tehtiin perusteellinen suklaa hoito koko vartalolle ja kasvoille.
Käytimme ihania minulle aivan uusia Bernard Cassieren tuotteita mitä sain myös itselleni kotiin kokeiltavaksi. Tuotteissa on käytetty kaakao uutetta joka on super kosteuttava, endorfiiniä eli hyvää oloa lisäävä sekä ihoa kirkastava.
Hoitoon kuuluis siis kuorinta, hieronta sekä naamio kasvoille.
Täytyy sanoa että oli ihan mieletön kokemus ja nyt on niin fres olo ja hyvä lähteä kohta treenaamaan.
Sannan käsittelyn jälkeen siirryin Hannan hoiviin ja teimme minulle aromaterapeuttisen hoidon päänahkaan mikä stimuloi verenkiertoa sekä siihen vielä super kosteuttava naamio.
Tämä samanikäisen lapsen äiti on viettänyt päivän puistossa leikkien sadeasut päällä, yhdessä taaperon kanssa ruokaa tehden ja kotia siivoillen.