Miten saada suku aisoihin?
Äitini soitti tänään melko uhkaavan puhelun,että puuttuu kohta elämäämme jotenkin,ellen hanki itselleni apua..
Olen sairastanut tänä kesänä vakavaa masennusta ja siksi ollut ongelmissa.Ongelmat ovat nyt kuitenkin selviämässä ja olen saanut avun vaivoihini.
Mutta nyt siis äitini ja nuorempi siskoni on puuttumassa elämääni..He eivät ns."etänä" voi tietää miten me täällä elämme!Mieheni on lopen kyllästynyt sukuuni ja ei halua kuulla heistä enää mitään puhuttavan..Aikanaan kun aloimme seurustella mieheni kanssa huusivat ja kiroilivat ja haukkusivat mieheni puhelimessa tuntematta edes kunnolla miestä.
Olen epätoivoinen ja haluan katkaista välini heihin nyt lopullisesti!Miten on mahdollista toteuttaa?Pitääkö mennä siihen rajuimpaan eli hakea jokin lähestymiskielto heille??
Kommentit (3)
Aivan, ei mitenkään.
Vain siinä tapauksessa, että teillä on lapsia, voi tehdä ls-ilmoituksen, mutta se ei ole mikään ongelma.
Välit laitetaan poikki ilmoittamalle se heille. Et vastaa soittoihin, et kirjeisiin, et viesteihin.
Joskus on pakko eliminoida elämästään pahaa tuovat elementit ja valitettavan usein ne ovat verisukuluaisia.
Tsemppiä!
ja miehesi on narkkari, linnatuomio tulossa. Siksi ovat huolissaan.
Ilmoita ettet aio olla heidän kanssaan missään tekemisissä jos käyttäytyvät uhkaavasti. Vaihda puhelinnumero. Jos alkavat häiriköidä, ota yhteys poliisiin.