Kuinka usein vaihdatte pikkarit?
Kiinnostaa tietää miten muut. Itse 1-2 kertaa /päivässä
Kommentit (22)
Välillä saattaa mennä parikin päivää samoilla kalsongeilla.
aamuin suihkun jälkeen ja illalla iltapesun jälkeen. Nyt raskaana joskus päivälläkin vaihdan.
Riippuu minkä verran liikun sinä päivänä, eli käynkö suihkussa kerran vai kaksi.
Aina suihkun jälkeen eli kaksi kertaa päivässä (aamulla ja illalla).
käytte illalla, ennen nukkumaanmenoa suihkussa ja aamulla herättyä???
Mihin te yönaikana likaannutte, meneehän jo vettäkin ihan turhaan!
Aamulla suhkun jälkeen. Ja kuten moni muukin näköjään, jos käyn lenkillä tai muuten urheilemassa, niin sitten toisen kerran.
Yleensä kolmesti. Mieheni ruuttaa sellaisen satsin lähes päivittäin, että sitä tulee kuin valkovisvaa pitkin päivää :(
Kerran viikossa jos ei ole ripulia.
Nukun alasti joten aina aamulla laitan puhtaat jalkaan ja samoin suihkun jälkeen. Käyn yleensä suihkussa iltapäivällä kun mies tulee töistä.
usein kaksikin kertaa päivässä valkovuodon takia, normaalisti kerran. Joskus talvisin saattaa mennä samat kaksi päivää.
Käyn yleensä suihkussa iltapäivällä kun mies tulee töistä.
:D :D kerrotko logiikan?
Käyn yleensä suihkussa iltapäivällä kun mies tulee töistä.
:D :D kerrotko logiikan?
tulee tästä mieleen se, että kirjoittaja on kotona vauvan tai suht pienen lapsen kanssa, ja on helpompi käydä suihkussa, kun mies on paikalla. Voin olla väärässäkin tietenkin.
Mulla on kaikkiin rintsikoihin 2 paria alushousuja. Kaikki merkkivaatteita. Illalla pesun jälkeen en laita housuja vaan annan tavaran tuulettua.
täälläkin, ja yöt nukun ilman... joskus menkkojen aikaan voi mennä pari päivää samoilla kun käytän sidettä niin eivät mene päivässä likaiseksi
Mulla on kaikkiin rintsikoihin 2 paria alushousuja. Kaikki merkkivaatteita. Illalla pesun jälkeen en laita housuja vaan annan tavaran tuulettua.
on relevanttia kertoa että alusvaatteesi on merkkivaatteita?
Aina pesun jälkeen eli pari kertaa viikossa. Mun ukko sanoo että tavarasta menee maku jos sitä koko ajan pesee ;-D
suihkun jälkeen uudet ja jos käyn urheilemassa, vaihdan taas.